چگونه ایمنی نرده های شیشه ای را افزایش دهیم؟

چگونه ایمنی نرده های شیشه ای را افزایش دهیم

چگونه ایمنی نرده های شیشه ای را افزایش دهیم

قوانین ایمنی ایران ملزم به ساخت نرده های شیشه ای با شیشه ایمنی است. دو نوع شیشه ایمنی وجود دارد:

1.شیشه سخت شده (همچنین به عنوان شیشه سکوریت شناخته می شود)

2.شیشه لمینت

شیشه سفت شده تمپر شده است. این بدان معنی است که شیشه را تا حدود 700 درجه سانتیگراد گرم کنید و سپس آن را به سرعت خنک میکنند  که به عنوان کوئنچ شناخته می شود. یک لایه قوی در دو طرف شیشه ایجاد می کند و کشش را در داخل هسته شیشه قفل می کند. این فرآیند ساده به این معنی است که شیشه سکوریت شده تقریباً چهار برابر قوی تر از شیشه فلوت معمولی در برابر ضربه است. اگر شیشه سفت شده شکسته شود، به تکه های بزرگ نمی شکند. در عوض به قطعات کوچکتر و کم خطرتر خرد می شود که راحت تر تمیز می شوند. گروه صنعتی گلدن وین به سازندگان شدیدا توصیه می کند برای درب و پنجره ها با ابعاد بالا از این نوع شیشه ها استفاده شوند.

همچنین مقاله شیشه لمینت چیست و چگونه اختراع شد را مطالعه نمایید.

شیشه لمینت با قرار دادن لایه ای از غشای پلاستیکی یا رزینی بین دو صفحه شیشه ای سخت شده ساخته می شود. اگر یکی از پانل های شیشه ای در اثر ضربه بشکند، غشاء مانند یک تور ایمنی عمل می کند و از پانل شیشه ای دوم در برابر شکستن محافظت می کند.

باید بدانید که شیشه ی ایمنی انتخاب ارزانی نیست، یک ماده فنی است و بر اساس آن قیمت دارد. ایمنی خود و دیگران را با خرید شیشه های ارزان به خطر نیندازید و فقط از تامین کنندگان معتبر خرید کنید.

ضخامت شیشه بر ایمنی نرده تأثیر می گذارد

فقط نوع شیشه مهم نیست. ضخامت شیشه نیز می تواند مهم باشد. این به این دلیل است که محیط‌ها و کاربردهای مختلف به معنای نیازهای متفاوت در سیستم شیشه و نرده ای شیشه ای است.

برای رفع پیچیدگی انتخاب ضخامت شیشه مناسب، نرده خود را انتخاب کنید و خواهید دانست که هر گزینه با شیشه ای ساخته شده است که تحت هر شرایطی از استانداردهای ایمنی ایران فراتر می رود. نرده‌های سیستم با شیشه مقاوم 10 میلی‌متری ساخته شده‌اند و نرده‌های شیشه‌ای بدون فریم و نیمه بدون فریم آن‌ها با شیشه‌های لمینت مقاوم 21.5 میلی‌متری به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند.

نرده های شیشه ای بادوام و ایمن

بر خلاف نرده های ساخته شده از چوب یا فولاد، نرده شیشه ای ساخته شده با نرده آلومینیومی آنودایز شده و هند ریل و پایه ها (در صورت نیاز) به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد و با دخالت اندک شما ایمن می ماند. لازم نیست نگران پوسیدگی یا زنگ زدگی که بر عملکرد نرده تاثیر می گذارد باشید. ضمانت 10 ساله ما در مورد آنودایز و یکپارچگی ساختاری به این معنی است که می توانید آسوده خاطر باشید و بدانید که دارایی خود و ساکنان آن به عنوان… خانه ایمن هستند.

چگونه ایمنی نرده های شیشه ای را افزایش دهیم

نرده های شیشه ای یک گزینه مطمئن هستند.
شیشه سطح آسان و سهلی برای بالا رفتن نیست. در مقایسه با آهن آلات فانتزی یا نرده های چوبی با میله های افقی، هیچ جای پای آشکاری وجود ندارد. در واقع، انواع مختلف نرده‌های شیشه‌ای حتی دارای براکت‌های قابل مشاهده نیستند (که در غیر این صورت ممکن است به عنوان تکیه‌گاهی برای کوهنوردان خاص عمل کند). این سطح صاف برای کودکان کوچک گزینه ی بساز مناسبی هستند زیرا ایمینی انان را در بحث سقوط تضمین میکند.
نرده های شیشه ای گزینه ای عالی برای ساختمان های عمومی و همچنین خانه های خصوصی تبدیل می کند. آیا می خواهید نرده شیشه ای خود را ایمن تر کنید؟ نرده های شیشه ای ما می توانند تا ارتفاع 1.8 متری عرضه شوند و ایمنی همه افراد را ایمن نگه می دارد.

نرده های شیشه ای دید بهتری از فضا میدهد

نرده های شیشه ای به همه اجازه می دهد از منظره لذت ببرند. ساکنان در حالتی که دید کافی به مناظر داشته باشند وسوسه نمی شود که روی مبلمان بایستد یا خود را بالا بکشد تا دید بهتری داشته باشد. و این بدان معناست که احتمال خطر و سقوط کاهش مییابد پس نرده‌های شیشه‌ای را به گزینه‌ای عالی برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند همه از کودکان کوچک تا والدین سالخورده با محدودیت حرکت، می‌توانند با خیال راحت مناظر را تماشا کنند.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟