شیشه های چند جداره اصفهان


شیشه چند جداره اصفهان

  مسئله ای که امروزه مهندسین معمار در طراحی و اجرای واحد های ساختمانی با آن روبرو می باشند، حفظ گرمای محیط ساختمان در زمستان و سرما و برودت فضای داخل در تابستان است.

گلدن وین ارائه دهنده انواع درب و پنجره یو پی وی سی اصفهان , نما شیشه ای اصفهان این بار شیشه چند جداره را عرضه کرده است.

ویژگی مهم شیشه دوجداره عایق بودن آن است. منطق فیزیکی عملکرد شیشه دو جداره بسیار ساده است. همان طور که ذکر شد شیشه عایق حرارتی بسیار خوبی است.این بدان معناست که در یک روز سرد زمستانی یک شیشه تک جداره مقدار قابل توجهی از گرمای داخل منزل را به خارج هدایت میکند. به همین ترتیب در یک روز گرم تابستان شیشه تک جداره به آسانی گرمای محیط بیرونی را به داخل آورده و در نتیجه باعث افزایش دمای درون ساختمان می شود.

گاز موجود مابین دو جداره شیشه باعث کاهش تبادل حرارت محیط بیرون و داخل شده و محل سکونت شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد. استفاده از شیشه دوجداره موجب کاهش اتلاف انرژی به روش رسانش شده و به سبب فاصله بین دو جداره میزان انتقال انرژی به روش جابجائی نیز فوق العاده اندک است.
به موازات افزایش بهای انرژی همه در تلاش جهت صرفه جوئی در مصرف آن و طبعاً کاهش مبلغ صورت حساب حامل های انرژی هستند. استفاده از شیشه های دوجداره منجر به کاهش قابل ملاحظه هزینه های انرژی می گردد. با وجود قیمت مناسب شیشه دوجداره و صرفه جویی در هزینه های مصرف انرژی، پنجره های عایق به همراه شیشه های دوجداره به امری رایج تبدیل شده است.

 

قیمت شیشه چند جداره

فروش شیشه چند جداره اصفهان

نمایندگی شیشه چند جداره اصفهان

شیشه دوجداره ساده دراصفهان

ساده ترین نوع شیشه دوجداره که از دو لایه شیشه ساده تشکیل شده و باعث ایجاد افت ۳۰ الی ۴۰ دسی‌بل در شدت صوت  و نیز کاهش قابل ملاحظه انتقال حرارت می شود.

شیشه دوجداره سند بلاست در اصفهان

شیشه های طرح داری هستند که سطح انها با لایه برداری توسط ماشین های سندپلاست مات شده و برای اعمال انواع طرح ، لگو  چاپ و فونت روی شیشه استفاده میگردند.

شیشه دوجداره رفلکس در اصفهان

از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس یا دوجداره شیشه رفلکس ساخته می‌شود. این شیشه‌ها از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می‌کنند. شیشه‌های رفلکس در روز از بیرون، داخل ساختمان به هیچ وجه قابل رویت نبوده و در شب کاملا برعکس می‌شود.

شیشه دوجداره لمینیت در اصفهان

شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت 3 میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . چند لایه شیشه که به منظور ارتقاء مقاومت در برابر ضربه، زلزله، عدم عبور اشعه ماوراء بنفش، عدم ریزش ناگهانی و امنیت بسیار بالا از ورقهای PVB طی عملیات حرارتی و پرسینگ میانشان استفاده می گردد.

شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است.

شیشه دو جداره دکوراتیو در اصفهان

شیشه دکوراتیو و تزئینی برای طراحی در دکوراسیون و جذابیت فضای داخلی و بیرونی خانه کاربرد دارد و قیمت شیشه دکوراتیو دوجداره برای طراحی نمای ساختمان مورد توجه طراحان و معماران قرار دارد.این شیشه ها برای پنجره های زیبا در انواع  طرح ها و رنگ های سنتی و کلاسیک مختلفی با روش های متفاوتی تولید می شود.

شیشه دوجداره خم در اصفهان

خم کردن پروفیل UPVC از دقت و اهمیت بسزایی برخوردار است که این کار را باید متخصصان آن انجام دهند تا بتواند پروفیل را به خوبی خم کرده و در آخر خم پروفیل ظاهری زیبا به خود بگیرد.دستگاه خم پروفیل های UPVC بر اساس سیستم هوای گرم عمل می کند که در مقایسه با سیستم های روغن گلیسیرین از سهولت بیشتری برخوردار بوده و این امکان را فراهم می کند تا پروفیل های UPVC به طول 4200 میلی متر را بدون آسیب رساندن به نمای پروفیل با زاویه مورد نیاز خم کند.

شیشه سکوریت چند جداره در اصفهان

شیشه سکوریت یا شیشه میرال یکی از مقاوم ترین شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. این محصول مقاوم و ایمن طی یک فرایند و عملیات حرارت دهی به دست می آید. شیشه معمولی استحکام و ایمنی لازم برای استفاده در بخش های مختلف ساختمان را ندارد. بنابراین باید با طی کردن فرایند هایی از آن یک محصول مقاوم و مستحکم ایجاد کرد.

شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد.

محصولات

282 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟