درب و پنجره دو جداره آلومینیوم اصفهان


درب و پنجره دو جداره اصفهان

درب و پنجره دو جداره آلومینیوم اصفهان

   قدیمی ترین نسل از پنجره های آلومینیومی از لحاظ عایق بندی صوت، حرارت و گرد و غبار، عایق بالاتری نسبت به پنجره های آهنی دارد.

   بعد از گذشت سال ها با تولید پروفیل آلومینیوم، درب و پنجره های آلومینیومی به بازار عرضه شد.

    درب و پنجره آلومینیومی قدیمی دو جداره نبودند زیرا با میلگرد به هم متصل می شدند. امروزه آلومینیوم یکی از بهترین فلزات به کار رفته در صنایع می باشد.

گلدن وین تولیدکننده انواع درب و پنجره های دوجداره، آلومینیوم، یوپی وی سی، شیشه هوشمند در اصفهان, اجرای نماهای تمام شیشه (لامل)، شیشه چند جداره و…. که در سازه های ساختمانی و صنعتی از فلز آلومینیوم به صورت پروفیل آلومینیوم استفاده میکند.

مشخصات فلز آلومینیوم عبارت است از :

1-از لحاظ وزن نسبت به آهن بسیار سبک می باشد.

2-رنگ پروفیل های آلومینیوم نقره ای می باشد.

3-این فلز نرم و انعطاف پذیر است.

4- آلومینیوم فلزی کاملا ضد زنگ می باشد.

پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم در ساخت درب و پنجره های فلزی به کار برده می شود. ماده ای به نام بیلت آلومینیوم در درجه حرارت مناسب تحت فشار بالا  قرار می گیرد و سپس از بین قالب های مخصوص حرکت داده می شود. بیلت آلومینیوم تغییر شکل  داده و در نهایت پروفیل آلومینیومی تولید می شود.  پروفیل های آلومینیومی ظریف و غیر قابل اشتعال هستند و همچنین نصب آسانی دارند.

  پروفیل آلومینیومی در انواع مختلف برای ساخت قاب، فریم ، بازشوی درب و پنجره‌ها استفاده می شود.

  درب و پنجره با پروفیل آلومینیومی دونوع هستند:

 درب و پنجره آلومینیومی ساده ، درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

 

قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیوم

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

درب و پنجره دوجداره آلومینیوم اصفهان

قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

درب و پنجره آلومینیوم دوجداره

پنجره دوجداره آلومینیومی اصفهان

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اصفهان

پنجره آلومینیومی ساده

درب و پنجره آلومینیومی ساده (اختصاصی) در اصفهان

درب و پنجره های آلومینیومی ساده (اختصاصی) به دلیل ساده بودن  پروفیل و نداشتن قالب بندی مشخص از لحاظ کیفی نسبت به درب و پنجره های آلومینیومی جدید عایق حرارتی، صوت و گرد و غبار ضعیف تری دارند همچنین یراق آلات مناسبی در این نوع درب و پنجره استفاده

نمی شود.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک در اصفهان

 به دلیل عایق نبودن پنجره های آلومینیومی، نوع جدید پروفیل آلومینیومی به نام ترمال بریک تولید و به بازار ارائه گردید. پروفیل‌های ترمال بریک از دو پروفیل بیرونی و داخلی تشکیل شده است که به وسیله تسمه‌ های پلی ‌آمیدی به یکدیگر متصل می شوند.

 تسمه پلی آمیدی که بین دو جداره داخلی و خارجی آلومینیوم ترمال بریک پرس شده است مقاومت فوق العاده ای در برابر درجه حرارت بالا (220 درجه سانتی گراد) و برودت زیاد(50_  درجه سانتی گراد ) دارد. تیغه پلی آمید استحکام و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیای و اشعه ی یو وی دارد به همین دلیل طول عمر بالایی دارد.

درب و پنجره آلومینیوم اختصاصی لولایی در اصفهان

درب و پنجره آلومینیوم لولایی یکی از رایج ترین و متنوع ترین سیستم های موجود در صنعت درب و پنجره سازی است. این نوع پنجره ها امکان باز شدن در جهات مختلف چپ، راست

بالا، پایین، داخل و یا خارج را دارند که در صورت بازشو به خارج، فضای کمتری را اشغال می کنند.

 درب و پنجره دو جداره آلومینیوم کشویی در اصفهان

این سیستم از درب و پنجره دوجداره آلومینیوم متشکل از یک قاب دور، یک قسمت متحرک و یک قسمت ثابت می باشد که در هنگام باز شدن، قسمت متحرک پنجره بر روی ریل حرکت و با توجه به نوع مدل کشویی به داخل قسمت ثابت می رود و یا در کنار آن قرار می گیرد و امکان بازشو در یک خط افقی و بدون اشغال فضا را فراهم می کند.

این مدل بازشو به دو نمونه کشویی تک ریل(مونوریل) و جفت ریل (معمولی) تقسیم بندی می شود. می توان گفت نوع تک ریل از لحاظ عایق بندی و سهولت در بازشدن بهتر از نمونه جفت ریل عمل کرده و قیمت بالاتری نیز دارد.

درب و پنجره دو جداره تک حالته در اصفهان

درب و پنجره تک جهت باز شو از یک قاب دور و یک بازشو (لنگه) تشکیل شده و امکان باز شدن لولایی از طرفین (راست  یا چپ ) را به مصرف کننده می دهد.

با توجه به استاندارد ارتفاع و عرض بازشو در درب و پنجره تعداد لولاهای به کار رفته متفاوت است.

درب و پنجره دوجداره دو حالته در اصفهان

در پنجره دو جداره دو حالته امکان باز شو ی پنجره به دو حالت وجود دارد. حالت اول باز شو از راست یا چپ و در حالت دوم باز شو از بالا یا پایین است. این پنجره عایق مناسب صوت و حرارت می باشد و از ورود گرد و غبار جلوگیری می کند.

درب و پنجره دو جداره کلنگی در اصفهان

سیستم بازشوی این پنجره به صورت یک جهت باز شو حول محور زیرین طراحی شده است که به صورت استاندارد قابلیت تغییر حالت دارد و همچنین مزایای خاص خود را داراست که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-قابلیت نصب دو یراق

2-تعویض و نصب سریع

3-قابلیت تغییر جهت باز شو

باز شوی پنجره به گونه ای به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

استفاده رایج از این پنجره در راه پله، نورگیر، حمام و سرویس های بهداشتی است.

پنجره دو جداره پنجره دو جداره فرانسوی

درب و پنجره دو جداره فرانسوی در اصفهان

درب و پنجره های فرانسوی یک طرح تزئینی هستند.این نوع از درب و پنجره  به شما امکان می دهد از فضای دیوار استفاده کنید و نور طبیعی بیشتری را به داخل خانه بیاورید.

در طرح پنجره فرانسوی می توان از نمای کاملاً باز و بی وقفه لذت برد.

 برای پنجره های رو به فضای باز یا بالکن ها مورد استفاده قرار می گیرد وهمچنین به عنوان بازشویی مناسب برای درب های ورودی به اتاق نشیمن یا پذیرایی می باشد.این پنجره از عایق بندی خوبی برخوردار است.

پنجره دو جداره آکاردئونی

درب و پنجره دو جداره آکاردئونی در اصفهان

درب و پنجره های آکاردئونی به دلیل شباهت با ساز موسیقی آکاردئونی نام گرفته است.

اگرچه به عنوان انواع کلاسیک رایج و محبوب نیست ولی گاهی اوقات بهترین گزینه برای انواع خاصی از دکوراسیون ها هستند.

با پنجره دو جداره آکاردئونی دیوارهای شیشه ای دو برابر را برای زیبایی ظاهری به خانه خود اضافه کنید.

بازه عرض و ارتفاع پنجره آکاردئونی

✓مقدار عرض بازشو: ۴۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر

✓مقدار ارتفاع بازشو: ۶۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر

✓حداکثر طول ریل آکاردئونی: ۶ متر

✓حداکثر وزن بازشو: ۱۰۰ کیلوگرم

✓طراحی و تقسیم بندی درب و پنجره آکاردئونی با دقت به عرض و ارتفاع استاندارد گوناگون است و باید تناسب بین عرض و ارتفاع رعایت شود.

یراق آلات درب و پنجره اکاردئونی به علت کیفیت بالا و پیچیدگی قطعات و نصب از قیمت بالایی برخوردار هستند. در حالت عدم مونتاژ درست یراق آلات، پروفیل غیر منطبق، نصب غلط  پنجره آکاردئونی کارایی آن نیز به اختلال می خورد، بنابراین در انتخاب صحیح شرکت تولید کننده آن توجه کنید.

درب و پنجره فولکس واگنی در اصفهان

عملکرد این نوع درب و پنجره دوجداره آلومینیوم همانند درب اتوبوس های مسافرتی و یا ون ها می باشد. به هنگام باز شدن لنگه از فریم خارج شده و پس از بیرون آمدن روی ریل خود جابجا می شود.

از مزیت درب و پنجره های فولکس واگنی می توان به عدم اشغال فضا، بازشو از بالا  و همچنین بهترین نوع عایق بندی صوتی و حرارتی اشاره کرد.

درب و پنجره کشویی ترمال بریک لیفت اند اسلاید در اصفهان

عمده ترین شکل در پنجره های کشویی هوابندی و آب بندی می باشد که در سیستم لیفت اند اسلاید این نقض کاملا از بین رفته است.

در این سیستم هوابندی از طریق لاستیک های EPDM انجام می گیرد. برای جلوگیری از استحکاک لاستیک ها که مانع حرکت پنجره می شود یراق lift & slide تعریف شده است که پنجره در طی حرکت ابتدا از محل خود بلند شده لاستیک ها را از پروفیل جدا نموده و به راحتی در سطح لنگه حرکت کرده و پس از بستن دستگیره مجددا درگیر می شوند .

پنجره به دو حالت بسته و باز به صورت lift عمل می کند به این صورت که دستگیره به سمت بالا چرخیده می شود.

یراق بازشو را به سمت بالا کشیده و پنجره را از روی فریم تا حدود 5 میلی متر بلند می کند. در این حالت دیگر لاستیک ها با پروفیل درگیر نیستند و پنجره به راحتی حرکت می کند و در زمانی که پنجره در حالت قفل قرار می گیرد پنجره روی فریم می نشیند و لاستیک ها هر چهار طرف درگیر می شوند که هوابندی از طریق لاستیک انجام می گیرد .

یراق آلات lift & slide پنجره را به صورت عمودی بلند نموده و به صورت افقی حرکت می دهد و همچنین پنجره های لیفت اند اسلاید قابلیت طراحی در ابعاد عرض 7 متر وارتفاع 3.40  و وزن 300 تا 900 کیلوگرم را دارد.

محصولات

295 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟