درب آکاردئونی اصفهان


درب های آکاردوئی نیز مانند درب های سه ریل در آپارتمان های لوکس و ویلا ها استفاده می شوند. به دلیل اینکه فضای باز تری از محیط را برای تهویه و تردد ایجاد میکند نیازمند ویژگی های خاصی است که به آن ها میپردازیم.

مکانیزم درب های آکاردئونی

پروفیل فریم این نوع درب دارای ساختار خاصی نیست و مانند پرفیل های ترمال و اختصاصی هستند اما نکته ی که در این درب ها بسیار مورد اهمیت است یراق انهاست.
لنگه ها به وسیله ی لولا به هم متصل شده و میله ی استوانه ای شکل از جنس استیل و یا فولاد است، روی پروفیل قسمت بالا قراردارد که در اصطلاح  به آن ها قیچی می گویند. قیچی به لنگه ها کمک میکند که روی هم جمع شوند.
سیستم های درب آکاردونی و سه ریل از لحاظ عایق بندی و کاربرد بسیار به هم شبیه هستند اما یک تفاوت دارند در این درب ها لنگه هایی که با کمک قیچی روی هم جمع می شوند روی لنگه ی آخر جمع شده  در گوشه کنار دیوار موازی با دیوار و عمود بر فریم قرار میگیرند در این حالت از دهنه ی موجود فقط به اندازه ی عرض پروفیل ها(عرض هر پروفیل لنگه 6سانتی متر میباشد)در این حالت ماکسیموم بازشوی ممکن را امکان پذیر میکند حتی بیشتر از درب های سه ریل.

با این حال این نوع پنجره ها نمیتوانند در ابعاد دلخواه به شما بازشو دهد .
ابعاد استانداردی که می توان درب های اکاردئونی باز شو داشته باشد ماکسیموم حالت ممکن برای عرض هر لنگه 1000است و تا ارتفاع 2300 قابل اجراست.
البته این محدودیت بدلیل تحمل وزن یراق ها تا وزن 100 کیلو گرم است. همان گونه که مشخص است این درب های بسیار سنگین هستند پس باید دارای سافت فریم  ، یراق و قیچی های خاصی باشند اگر یکی از این ایتم ها در نظر گرفته نشود مطمعنا در حرکت درب ها مشکل به وجود خواهد امد پس باید با متخصصین حرفه ای و کارخانه هایی که تخصص انها ساخت این نوع درب هاست مشاوره های لازم را کسب کنید.

محصولات

304 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟