درب 3 ریل اصفهان


گاها برای انتخاب پنجره و یا درب با توجه به نیاز تردد و یا تهویه بهتر است بدانید چه نوع پنجره های و با چه ابعادی می تواند نیاز شما را برطرف کند.
درب های ریلی معمولی بخش زیادی از پنجره و درب ها ثابت میشوند که در ساختمان های مدرن و معماری امروزه مورد پسند نمی باشد لذا پنجره های سه ریل که در ادامه به مکانیزم انها میپردازیم تا حدودی این مشکلات را حل می کند.

مکانیزم درب های سه ریل

پروفیل فریم این نوع درب دارای سه ریل است که غلتک ها روی این ریل ها حرکت می کنند. مانند تمامی درب و پنجره های ریلی این غلتک ها هستند که حرکت لنگه ها را روی ریل امکان پذیر می کند اما در این حالت نوع برند و تحمل وزن غلتک ها نقش به سزای در حرکت و دوام این درب ها دارد.

درب های سه ریل دارای دو لنگه ی متحرک و یک لنگه ی ثابت است که دو لنگه ی متحرک روی ریل ها حرکت کرده و همه ی لنگه ها روی هم جمع شده و روی لنگه ی آخر قرار می گیرد پس بیش ترین میزان بازشو را به مصرف کننده می دهد. درب و پنجره های معمولی آلومینیومی دارای ابعاد محدودی هستند پس این نوع پنجره ها نمیتوانند در ابعاد دلخواه به شما بازشو دهد. ابعاد استانداردی که میتوان درب های سه ریل باز شو داشته باشد کاملا بستگی به وزن فریم و لنگه ها دارد.

 ابعاد درب سه ریل

پروفیل اختصاصی با ارتفاع 2500 و عرض هر لنگه 1500 (تحمل وزن200 کیلو گرم )
پروفیل لیفت با ارتفاع 3600 و عرض هر لنگه 2500  (تحمل وزن تا 400 کیلوگرم )
همان گونه که مشخص است این درب های بسیار سنگین هستند پس باید دارای سافت فریم  ، یراق و غلتک خاصی باشند اگر یکی از این آیتم ها در نظر گرفته نشود، مطمعنا در حرکت درب ها مشکل به وجود خواهد آمد پس باید با متخصصین حرفه ای و کارخانه هایی که تخصص آن ها ساخت این نوع درب هاست، مشاوره های لازم را کسب کنید.

محصولات

295 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟