سیستم پنجره گیوتین


 

 

سیستم پنجره گیوتین

 

در ماجراجویی معماری، که دائماً به دنبال پیشرفت است، همچنان خانه‌ها و دفاتر فراتر از اینکه فقط ساختمانی باشد که نیاز به سرپناه را  رفع کنند دیده می شوند ساختمان ها دیگر مانند چهار دیوار دیده نمی شوند.

برای قرن ها پیشرفت های تکنولوژیکی عملکرد، انعطاف پذیری و تنوع درها و پنجره ها را بهبود بخشیده است.

 

و اکنون قدم بعدی  انقلاب در و پنجره را معرفی می کنیم…

 

سیستم در و پنجره گیوتین معماری جمع شونده نشان دهنده یک الگوی جدید در دنیای در و پنجره معماری است. دهانه‌های بزرگ و قاب‌های جمع شونده عمودی (تا 5.5 متر) منظره‌ای بدون مانع ایجاد می‌کنند و تطبیق پذیری هر دهانه در ساختمان شما را بهینه می‌کنند.

 

به زبان ساده، آنها “افق های شما را گسترش می دهند!”

 

یک دیوار شیشه‌ای را تصور کنید که عملاً ناپدید می‌شود تا با لغزش به بالا یا پایین، بدون اشغال فضایی، عملکرد در یا پنجره ایجاد کند.

 

سیستم در و پنجره گیوتین به معنای واقعی کلمه معماری را با ایجاد فضاهایی که محیط های زندگی و کار انعطاف پذیر برای هر نوع آب و هوایی ارائه می دهد، جنبشی می کند.

 

ساختارهای جمع شونده آلومینیومی و شیشه ای نوآورانه، کاربردی و از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند.

 

پنجره های آلومینیومی گیوتین تنها پنجره های آلومینیومی مورد تایید CSA در بازار هستند که گواهی بر مونتاژ و فرآیند تولیدی است که با بالاترین استانداردهای کیفیت مطابقت دارد.

 

پنجره‌های گیوتینی آلومینیومی دارای دو لایه شیشه هستند که مجهز به سیستم چهار ضلعی در قسمت سر و نوار چسب و همچنین نوار سه‌گانه هوا در قسمت‌های خود هستند. قاب آلومینیومی اکسترود شده محکم آنها، یک عایق حرارتی واقعی عالی را ارائه می دهد و استانه و انتهای پنجره با فوم پلی استایرن عایق بندی شده اند. شیشه‌های آن‌ها برای تمیز کردن و نگهداری آسان به سمت داخل متمایل می‌شوند و انتهای شیبدار اجازه تخلیه آب به شیشه‌ها را می‌دهد.

 

سیستم پنجره گیوتینی یک سیستم پنجره تاشو و کنترل از راه دور است که می تواند برای افزایش جریان هوا و راندمان گرما استفاده شود.

 

به لطف سیستم کنترل از راه دور، پنجره های گیوتینی که از پانل های اسکرول عمودی تشکیل شده است، تجربه راحتی را برای کاربران فراهم می کند. از سوی دیگر، به دلیل زیبایی ظاهری، سیستم های پنجره گیوتینی که توسط گروه صنعتی گلدن وین تولید می شوند، بسیار مورد پسند مشتریان قرار می گیرند.

 

سیستم پنجره گیوتین از طریق سقف کاست استفاده می شود . پنجره های 6 و 10 میلی متری که در سقف کاست قرار می گیرند حداکثر عایق حرارتی را برای چهار فصل فراهم می کنند.

 

تمامی لوازم جانبی از جمله کاست های آلومینیومی که برای سیستم پنجره گیوتین ضروری است توسط گروه صنعتی گلدن وین تولید شده است و آسایش دائمی را برای کاربران فراهم می کند.

 

تحقیقاتی که توسط تیم تحقیق و توسعه مجرب انجام شد، باعث شد تا سیستم‌های گیوتین چند کارکرده شوند. هنگامی که سیستم پنجره گیوتین به طور کامل باز می شود، مانند یک نرده زیبا به نظر می رسد و همچنین می تواند به عنوان ریل ایمنی استفاده شود.

 

علاوه بر این، به لطف استفاده راحت از سیستم کنترل از راه دور، می توان پنجره های گیوتین را تا جایی که کاربر بخواهد باز کرد. به دلیل این ویژگی، کاربران می توانند کارایی گردش را افزایش دهند.

 

سیستم پنجره گیوتین که توسط گروه گلدن وین تولید می شود برای چهار فصل قابل استفاده است و دارای چندین قسمت کاربری مانند کافه ها، بارها، باغ های چای، اتاق های شخصی، باغ های زمستانی، طبقات پشت بام و هتل ها می باشد.

 

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟