هر چیزی که لازم است درمورد درب کشویی بدانید


درهای کشویی یک دارایی فوق العاده برای هر ملک با مزایای بسیار امن و همه کاره هستند. بسیاری از آنها مجهز به سیستم قفل چند نقطه ای هستند تا راه حلی محافظت شده برای صاحبان خانه و اهداف تجاری ارائه دهند. امکانات درب اینجا در گروه صنعتی گلدن وین بی حد و حصر است.

 

اما بهترین درهای کشویی کدامند؟ بیایید دریابیم!

ما مفتخریم که انواع گزینه های درب کشویی را ارائه می دهیم.

 

 

انتخاب بهترین درب های کشویی

هنگام انتخاب بهترین درب برای ملک خود، مهم است که عوامل زیر را در نظر بگیرید:

 

کیفیت و دوام:

مراقب درهایی باشید که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند – این بدان معناست که آنها برای دوام ساخته شده اند. مهم است که مقاومت در برابر آب و هوا، ساخت و ساز و قابلیت اطمینان طولانی مدت را در نظر بگیرید.

 

 بهره وری انرژی: 

درب هایی با خواص عایق حرارتی خوب می توانند بهره وری انرژی را افزایش داده و هزینه های گرمایش/سرمایش را کاهش دهند. به دنبال محصولاتی با ویژگی هایی مانند U-value پایین، شیشه (یعنی شیشه دوجداره) و ترمال بریک باشید.

 

 امنیت: 

اطمینان حاصل کنید که درهای کشویی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌های امنیتی حرفه‌ای مانند سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای و گزینه‌های شیشه مقاوم را ارائه می‌دهند، به همین دلیل است که به استانداردهای امنیتی رسیده‌ایم.

 

طراحی:

طراحی و ظاهر کلی درهای کشویی خود را در نظر بگیرید، مطمئن شوید که آنها مکمل سبک معماری و ترجیحات طراحی داخلی شما هستند – اگر مطمئن نیستید، همین امروز با شرکت درب و پنجره گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید!

 

 

درب کشویی لیفت

یک درب کشویی سطح بالا با ویژگی ها و مزایای خیره کننده است. این درب مملو از مزایای پیشرفته است،  و از طریق تست کیفیت و ایمنی بالا دارای گواهینامه است.

 

 

این درب های حیاط باریک با ارائه طرحی انعطاف پذیر که در انواع پیکربندی های کشویی با سیستم های تک، دوتایی یا سه مسیری موجود است، می توانند به طور خاص برای پاسخگویی به نیازها و مشخصات پروژه شما طراحی شوند. آنها می توانند 20 میلی متر تا 31 میلی متر شیشه دوجداره را در خود جای دهند و برای لذت بردن از مناظر خیره کننده در طول سال، هر کجا که پروژه شما واقع شده باشد، به چارچوب کمی نیاز دارند.

 

درب کشویی قوی است و به لطف سخت افزار با کیفیت بالا، عملکرد یکنواخت و روان را تضمین می کند. شما می توانید رنگی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با پروژه شما باشد و با طرح با رنگ های متنوع با نمای پروژه شماهماهنگ باشد.

 

 

درب کشویی با طراحی ساده و در عین حال فوق‌العاده به شما منظره‌ای از محیط اطرافتان را مسدود می‌کند. پانل های لعاب دار و خطوط باریک با هم ترکیب می شوند تا یک طراحی زیبا و بدون دردسر ایجاد کنند که عملکرد را قربانی نمی کند. درهای کشویی ما عمدتاً از پانل‌های شیشه‌ای بزرگ ساخته شده‌اند که خطوط دید نامحدود 20 میلی‌متری را ارائه می‌کنند.

 

 ویژگی های کلیدی عبارتند از:

حداکثر 2.5 × 3 متر در هر پانل

قاب و آستانه کاملاً پنهان

با گوشه های شیشه ای به شیشه ای موجود است.

 

 

به لطف طیف خیره کننده محصولات ما، خانه شما بزرگتر، بازتر و هیجان انگیزتر به نظر می رسد. 

درب های کشویی آلومینیومی ما به گونه ای ساخته شده اند که رطوبت و گرما را خارج کنند. هر خاصیتی از این بازده حرارتی عالی سود می برد! درب های کشویی باریک ما یک گزینه قابل اعتماد و سودمند هستند که عملکرد خیره کننده ای را در عین حفظ کمترین U-value ممکن به شما ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر با تیم ما در گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید.

 

 

درب‌های کشویی پاسیو ما دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های مختلفی هستند، از جمله پل‌های حرارتی ویژه که برای حفظ رطوبت و گرما در داخل کار می‌کنند.

درها به لطف این طراحی با که با مقررات جدید ساختمان مطابقت دارد، به همراه یک خط دید باریک 35 میلی‌متری از نظر حرارتی کاملاً کارآمد هستند.

این یک راه حل عملی است که هزینه گرمایش مرکزی، قبض انرژی و مصرف انرژی را کاهش می دهد. علاوه بر این، تطبیق پذیری آن به درب اجازه می دهد تا در داخل و خارج به یک گزینه هم سطحی تبدیل شود! درب‌های کشویی باریک، مستحکم، مستحکم و بادوام از آلومینیوم درجه یک ساخته شده‌اند که آن‌ها را برای استفاده طولانی‌مدت ایده‌آل می‌کند.

 

هر ساختمانی را مدرن کنید تا فضایی بی دردسر زیبا با عملکرد با کیفیت بالا ایجاد کنید. در تمام درهای خود، ما سعی می کنیم سبک فعلی شما را در طراحی های خود بگنجانیم. پانل‌های لعاب‌دار بزرگ و قاب‌های ساده فضایی جذاب و دلپذیر را ایجاد می‌کنند که به خانه شما حس هدفمندی می‌دهد.

 

 

قیمت درب کشویی

همه درب ها مزایای منحصر به فرد خود را دارند که بسته به پروژه شما متفاوت است. همیشه چیزی برای همه وجود دارد، و با کمک ما در گروه صنعتی گلدن وین، ما می توانیم راه حل عالی را برای شما پیدا کنیم.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درهای کشویی ما با یکی از کارشناسان ما در گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید و ما فوراً قیمت را برای شما ارسال خواهیم کرد. از سایت ما دیدن کنید. ما خوشحال خواهیم شد که بهترین محصولات را برای خانه یا کسب و کار شما توصیه و راهنمایی کنیم.

 

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟