پنجره های آلومینیومی ارائه استحکام، دوام، ظرافت و راندمان حرارتی بالا


فریب قاب های باریک پنجره های آلومینیومی مارا نخورید، آنها ذاتا ایمن هستند. آلومینیوم برای پنجره ها عالی است، یک ماده فوق العاده قوی که می توان به راحتی قالب گیری و شکل داد. به علاوه فریم کمتر برابر است با شیشه بیشتر، که در نهایت اجازه می دهد نور اضافی به خانه شما سرازیر شود.

زیبایی دیگر انتخاب پنجره های آلومینیومی، انتخاب گسترده رنگ های موجود است. شما می توانید از بین صدها رنگ ، تمام پوشش های پودری، در مات، ساتن یا براق انتخاب کنید. شما حتی می توانید رنگ های مختلفی را در داخل و خارج داشته باشید تا ظاهری عالی برای خانه خود داشته باشید.

 

از بین روکش فلزی یا آلومینیوم مجسمه سازی شده ما را انتخاب کنید

پنجره های آلومینیومی بیانگر سبک واقعی هستند. قاب‌های باریک و چگالی کم ما برای ظاهری تمیز و مدرن مناسب هستند، اما همچنین با استحکامی ساخته شده‌اند که حتی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی مقاومت می‌کنند. ما تمام پنجره های آلومینیومی خود را متناسب با اموال و سبک شخصی شما طراحی می کنیم.

ما پنجره هایی داریم که از کنار یا بالا باز می شوند، به صورت عمودی می لغزند و از طریق یک حرکت کج و چرخش باز می شوند. واقعا چیزی برای همه وجود دارد برخی از قاب های پنجره آلومینیومی ما را در زیر مشاهده کنید.

 

پنجره های آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی ما دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قابل‌توجهی هستند و به دلیل آن‌ها است که این پنجره‌های جذاب سبک و عملکرد پنجره‌ای بی‌رقیب را ارائه می‌دهند.

 

آلومینیوم ماده ایده آل برای ساخت پنجره های معاصر است. . .

آلومینیوم گزینه خوبی برای جایگزینی پنجره های چوبی است اما برای ایجاد ظاهری معاصر نیز عالی است. فریم‌های باریک به دستیابی به حسی براق و مینیمالیستی کمک می‌کنند و طیف رنگی موجود شامل جدیدترین رنگ‌های مد و خنثی مورد نیاز برای ظاهر صنعتی مدرن است.

به لطف پروفیل آلومینیومی فوق‌العاده باریک، پنجره‌های آلومینیومی عمدتاً از شیشه تشکیل شده‌اند که به شما چشم‌انداز بهتری می‌دهد. و این نسبت بالای شیشه اتاق های شما را با نور طبیعی پر می کند و احساس روشنی و جذابیت را در آنها ایجاد می کند.

 

 

انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی دارای انواع مختلفی هستند که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

درب و پنجره آلومینیومی نرمال

اولین نوع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ساخته شده نرمال یا ساده می‌باشد که در طراحی این درب و پنجره‌ها از میلگرد برای شیار داخلی پروفیل استفاده می‌شود. میزان عایق بودن در پنجره‌های نرمال کمتر از نوع ترمال بریک بوده به همین دلیل در محیط‌هایی که میزان آلودگی هوا و آلودگی صوتی کمتر است نصب می‌شود. شیشه استفاده شده در این پنجره‌ها باید مطابق با ابعاد و وزن پروفیل باشد که در غیر این صورت درب و پنجره دوجداره دچار مشکل شده و آسیب زیادی می‌بیند.

 

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک نوع جدیدی از درب و پنجره‌های دوجداره است که در مناطق پر رفت و آمد و مستعد گرد و غبار مورد استفاده قرار می‌گیرد درب و پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک از عایق سبکی  ساخته شده است که موجب افزایش عایق حرارتی بهتر در آنها می‌شود. شکست حرارتی ایجاد شده در این درب و پنجره‌ها از اتلاف انرژی در محیط جلوگیری کرده و صرفه اقتصادی بسیار زیادی برای خریداران آنها دارد.

 

 

کنترل طراحی را در دست بگیرید 

شما می‌توانید طراحی پنجره‌های آلومینیومی ما را انتخاب کنید و در مورد همه چیز، از جمله پوشش داخلی قاب آلومینیومی و نوع لعاب و رنگ و یراق الات  مورد استفاده، حرف آخر را بزنید. فقط به مشاوران ما در گروه صنعتی گلدن وین بگویید دقیقاً چه می خواهید.

 

مجموعه ای رنگارنگ از تزئینات شیک. . .

ما مجموعه ای چشمگیر از رنگ های آلومینیومی خیره کننده در رنگ های براق و مات را برای انتخاب شما داریم. فرآیند پوشش پودری قوی همان چیزی است که به آنها دوام و غنای بافت می بخشد و مهمتر از همه باعث می شود که پنجره های آلومینیومی ما تعمیر و نگهداری بسیار پایینی داشته باشند. همچنین می‌توانید دو رنگ را انتخاب کنید تا رنگ داخلی متفاوتی با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد.

 

از گالری ما الهام بگیرید

ما مفتخریم که ازاولین نصب کننده پنجره های آلومینیومی در سراسر منطقه هستیم. اگر به دنبال یافتن قاب های آلومینیومی عالی خود هستید، توصیه می کنیم گالری نصب پنجره های گذشته ما را مرور کنید. از خانه‌های مدرن گرفته تا خانه‌های سنتی، ما پنجره‌های آلومینیومی عالی را متناسب با هر ملکی ساخته‌ایم.

اگر اطلاعاتی در مورد پنجره ما می خواهید یا می خواهید در مورد پروژه خاص خود بحث کنید، با یکی از مشاوران طراحی مفید ما در گروه صنعتی گلدن وین صحبت کنید.

 

محدوده پنجره های آلومینیومی ما را کشف کنید

پنجره های آلومینیومی به دلیل سبک و بهره وری انرژی به طور فراینده ای در بین صاحبان خانه محبوب می شوند. اگر هنوز به این فکر می کنید که آیا پنجره های آلومینیومی برای شما مناسب هستند یا خیر، ما به برخی از رایج ترین سوالات شما در واتساپ پاسخ می دهیم. اگر می‌خواهید از طریق گزینه‌های پنجره خود صحبت کنید، با ما تماس بگیرید، تیم ما خوشحال می‌شود به شما کمک کند تا پنجره‌های عالی خود را پیدا کنید.

 

 

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟