نقش پنجره های آلومینیومی در صرفه جویی در انرژی

cof_vivid


صرفه جویی در انرژی به فرآیند استفاده از خدمات انرژی کمتر در تلاش برای کاهش مصرف بیهوده انرژی اشاره دارد. برای انجام این کار، می توان از انرژی به طور موثرتر استفاده کرد (استفاده از انرژی کمتر برای سرویس مداوم) یا رفتار خود را برای مصرف انرژی کمتر تغییر داد (مثلاً رانندگی کمتر). به منظور صرفه جویی در انرژی، باید از انرژی به نحو احسن استفاده کرد که دارای مزایای متعددی از جمله کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، کاهش ردپای کربن و صرفه جویی در هزینه، آب و انرژی است.

 

 

در اکثر خانه ها و املاک، تقریباً 30 درصد گرما از طریق پنجره ها و درها از بین می رود . . .

فقدان عایق کافی پنجره می تواند منجر به مشکلات مختلفی شود، از افزایش مصرف انرژی گرفته تا از دست دادن پول در قبض های گرمایشی زیاد. با پنجره های دوجداره آلومینیومی می توانید بهره وری انرژی ملک خود را تا 75 درصد افزایش دهید.

 

 

عایق بندی ملک شما با پنجره های دو جداره بسیار بهبود یافته است که باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های گرمایش می شود.

در اکثر املاک، نزدیک به یک سوم از اتلاف گرما توسط پنجره ها و درها ایجاد می شود. بنابراین، عایق کاری این مناطق ممکن است به حفظ گرما در داخل و کاهش هزینه های انرژی شما کمک کند. یک پنجره آلومینیومی دو جداره یا یک درب دو جداره آلومینیومی به شما این امکان را می دهد که بلافاصله در هزینه گرمایش خود صرفه جویی کنید.

 

مزایای شیشه دوجداره را می توان در بهبود بهره وری انرژی مشاهده کرد. ما آلومینیوم را برای دستیابی به راندمان حرارتی بالاتر در قاب پنجره خود انتخاب کردیم، اما چرا آلومینیوم را انتخاب کردیم؟ قاب‌های پنجره ما از آلومینیوم ساخته شده‌اند که دقت بالایی را امکان‌پذیر می‌کند و تضمین می‌کند که هیچ شکاف کوچک یا اتصالات شلی که ممکن است اجازه خروج گرما را بدهد وجود ندارد.

 

 

به منظور اطمینان از کیفیت و به حداکثر رساندن فاکتورهایی مانندکارایی عایق، پنجره های آلومینیومی ما در ایران تولید می شوند. با استفاده از مهارت فوق‌العاده خود، ما توانسته‌ایم به رتبه A برای بهره‌وری انرژی پنجره‌های خود دست یابیم و بدین ترتیب در هزینه‌های شما در قبض انرژی صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، با تولید پنجره‌های خود در اصفهان، می‌توانیم خود را با نیاز به حداقل حمل و نقل کاهش دهیم.

 

 

رتبه بندی انرژی پنجره (WERs) برای همه پنجره ها و درها موجود است

این رتبه‌بندی‌ها از نظر بهره‌وری انرژی مشابه مواردی است که برای وسایل الکتریکی اعمال می‌شود. برای برآوردن الزامات قانونی، پنجره ها باید حداقل 70درصداز عایق بندی را داشته باشند. با این حال، پنجره ها و درهای آلومینیومی می توانند از این نیاز فراتر رفته و حتی بازده انرژی بیشتری را ارائه دهند.

 

 

وقتی صحبت از بهره وری انرژی می شود، مهم است که پنجره های آلومینیومی را بررسی کنید. برای اطمینان از انتخاب صحیح برای خانه خود، باید با یک متخصص در و پنجره آلومینیومی مشورت کنید.

 

گروه صنعتی گلدن وین با استفاده از آخرین فناوری، پنجره‌ها، درب‌ها، درب‌های دوتایی و خانه را تولید و نصب می‌کند. با هزاران پنجره و درب آلومینیومی نصب شده در سراسر اصفهان و سایر شهرها، امروز می توانید با گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید تا در مورد مزایای نصب درب و پنجره آلومینیومی کم مصرف در خانه خود بیشتر بدانید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟