درب های دو تاشوسبک نمایشی


درب های دو تاشوسبک نمایشی که زیبایی فضای باز را به خانه شما می آورد. با انتخاب نامحدودی از گزینه ها برای سفارشی کردن درهای خود، مطمئناًخانه شما مورد توجه زیادی قرار خواهد گرفت.

انتخاب سبک نهایی، درهای دو تاشو یک دیوار کامل را به باغ یا پاسیو شما باز می کند و احساس فوق العاده ای از فضا و منظره ای بدون مانع را به شما می دهد. ایده آل برای دهانه های بزرگ، در عرض چند ثانیه می توانید شکاف بین داخل و خارج را از بین ببرید، که برای آن روزهای زیبای تابستان ایده آل است.

همچنین طیف وسیعی از درب‌های تاشو ما با ارائه حفاظت بی‌نظیر در طول سال در برابر عوامل، بالاترین سطح امنیت را برای آرامش نهایی ارائه می‌دهند. بدون زحمت کار کردن، شیشه ها به طور محتاطانه به طرفین می لغزند – حتی می توانید یک “درب متحرک” را برای رفت و آمدهای روزمره تعبیه کنید.

 

راهنمای پنجره ها و درهای آلومینیوم برای خانه شما

ویژگی های درب های دوتایی ما

درب های دوتایی ما با بالاترین درجه آلومینیوم موجود به پایان رسیده و نیاز به رنگ آمیزی و نگهداری را از بین می برد. این روکش سخت در برابر خط و خش و محو شدن رنگ محافظت می کند و در عین حال ظاهر خوب اصلی درها را حفظ می کند. فقط یک بار با آب گرم صابون پاک کنید تا درب های تاشو دوتایی خود را مانند نو نگه دارید. سیستم در حال اجرا مخفی ما در برابر عناصر محافظت می شود و عملکرد صاف درب های تاشو شما را برای یک عمر تضمین می کند.

درب های دو تاشو حداکثر امنیت را ارائه می دهند

یک سیستم قفل چند نقطه ای در مرکز امنیت تمام درب های تاشو و کشویی آلومینیومی گروه صنعتی گلدن وین قرار دارد. هنگامی که سیستم قفل با امنیت بالا درگیر می شود، این کار را در چندین نقطه مختلف، در چندین جهت مختلف، و محکم نگه میدارد تا اطمینان حاصل شود که ارسی در به طور محکم در چارچوب در ثابت است.

واحدهای مهر و موم شده شیشه ایمنی دو جداره که برای لعاب درب ها استفاده می شود، ذاتاً قوی هستند و شکستن آنها دشوار است. قفل های سیلندر تست شده توسط دستگیره های اصلی امنیتی بالا برای جلوگیری از مزاحمان قرار گرفته اند. دستگیره مینیمالیستی D که بخش های تاشو هر در را با یک حرکت آسان در موقعیت خود قرار می دهد و یک شیار نشانگر وجود دارد تا مطمئن شوید که آنها در جای خود قرار دارند. این دسته D برای امنیت بیشتر و آرامش خاطر به صورت استاندارد قابل قفل شدن با کلید است.

 

درهای دوتایی را می توان با حداقل دو جداره ساخت.

درب های دوتایی طبق تعریف “دو تایی” هستند و می توانند با حداقل 2 قسمت ساخته شوند. تنها یک پیکربندی برای یک درب دو تاشو آلومینیومی 2 قسمتی وجود دارد، اما، مانند همه درب‌های دو تایی، این پیکربندی را می‌توان به صورت باز یا باز ساخته شد. این سبک مینیمالیستی درب دو تا شده را می توان به صورت داخلی برای اتصال یک اتاق با فضایی دیگراستفاده کرد، یا می توان از آن در یکی از ابعاد کوچکتر دو جداره استفاده کرد. درهای دو تاشو ما در طیف وسیعی از 2 قسمت تا 7 قسمت موجود هستند.

 

 

طراحی را به سبک کامل کنیدکار بر روی طراحی و ساخت درب‌های تاشو آلومینیومی شما زمانی آغاز می‌شود که به ما در مورد رنگی که می‌خواهید و همچنین نوع لعاب و یراق الات مورد نظر خود را اطلاع دهید تا گروه صنعتی گلدن وین شما را راهنمایی کنند

از گالری و مقاله های مرطبت درب ما الهام بگیریدبا گزینه‌های بسیار زیاد برای رنگ‌ها، پوشش‌ها و پیکربندی‌ها، تشخیص اینکه کدام در را انتخاب کنید دشوار است. هر سبکی که انتخاب کنید، با انتخاب درب دو تاشو از گروه صنعتی گلدن وین مطمئناً خانه خود را متحول خواهید کرد.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟