یو پی وی سی در مقابل پنجره های آلومینیومی


اگر به فکر سرمایه گذاری در پنجره های جدید برای خانه خود بوده اید، ممکن است آلومینیوم و یو پی وی سی را از جاهای مختلف شنیده باشید. UPVC در مقابل پنجره های آلومینیومی – این یک بحث طولانی مدت است که کدام یک بهتر است، و برای صاحبان خانه، تصمیم گیری در هنگام نصب پنجره های جدید می تواند دشوار باشد.

 

وقتی صحبت از پنجره‌های آلومینیومی در مقابل پنجره‌های UPVC به میان می‌آید، هر دو ماده دارای مزایای بسیار خوبی هستند. بدیهی است که این مزایا برای انواع مختلفی از صاحبان خانه جذاب خواهد بود، اما واقعیت این است که هیچ پاسخ صحیحی در مورد اینکه کدام یک بهترین است وجود ندارد. در نهایت، اینکه آیا آنها انتخاب مناسبی برای شما و خانه شما هستند به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما در گروه صنعتی گلدن وین نگاهی به مزایا و معایب پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی در گروه صنعتی گلدن وین با مسئولیت محدود خواهیم داشت تا به شما کمک کنیم تا انتخاب مناسبی برای اموال و بودجه خود داشته باشید.

 

بهره وری انرژی پنجره های uPVC در مقابل آلومینیوم

 

یکی از دلایلی که چرا آلومینیوم در گذشته مطلوبیت کمتری نسبت به uPVC داشت، به دلیل راندمان حرارتی پایین آن بود. آلومینیوم یک ماده بسیار رسانا است. این بدان معنی است که گرما می تواند به راحتی از آن عبور کند. بنابراین، آلومینیوم برای مدتی به عنوان یک انتخاب ناکارآمد حرارتی برای پنجره ها دیده می شد. با این حال، فناوری نقش خود را در بهبود پنجره‌های آلومینیومی ایفا کرده است، و این روزها پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی دارای ترمال بریک‌های خلاقانه در چارچوب هستند که از انتقال بیش از حد گرما جلوگیری می‌کند.

 

در مورد پنجره های آلومینیومی، یک تصور غلط رایج وجود دارد که آنها به خوبی UPVC عایق نیستند، اما این درست نیست. فریم‌های آلومینیومی ممکن است در لمس سردتر به نظر برسند، اما شیشه‌های پنجره می‌توانند دقیقاً همان سطوح راندمان انرژی را به دست آورند. در نهایت، سطح راندمان حرارتی ارائه شده توسط پنجره‌های آلومینیومی و پنجره‌های uPVC تقریباً یکسان است و به کیفیت مواد مورد استفاده در هر دو پنجره بازمی‌گردد.

 

دوام پنجره های UPVC در مقابل آلومینیوم

یو پی وی سی یک انتخاب محبوب برای پنجره ها بوده است زیرا یک ماده بسیار بادوام و مقاوم در برابر پوسیدگی است، به این معنی که دارای

عمر طولانی دارد و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.

 

دوام پنجره های UPVC در مقابل آلومینیومیو پی وی سی یک انتخاب محبوب برای پنجره ها بوده است زیرا یک ماده بسیار بادوام و مقاوم در برابر پوسیدگی است، به این معنی که دارای آن است.عمر طولانی و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.

 

امنیت پنجره های یو پی وی سی در مقابل آلومینیوم

 

پنجره‌های UPVC و آلومینیومی دارای قاب‌های تقویت‌شده و قفل‌های چند نقطه‌ای هستند که آن‌ها را مانند یکدیگر بسیار ایمن می‌کند. در گروه صنعتی گلدن وین ، ما می‌توانیم هر دو سبک پنجره را با مهر تأییدایمن شده با طراحیعرضه کنیم تا با استفاده از شیوه‌های طراحی قوی، خطر ورود ناخواسته را به حداقل برسانیم.

اما به طور کلی، هر دو پنجره آلومینیومی و یو پی وی سی بسیار امن هستند. سطح امنیت یک پنجره بر اساس کیفیت قفل های نصب شده با آن است.

 

عایق صوتی پنجره های uPVC در مقابل آلومینیوم یکی از مزیت های اصلی پنجره های یو پی وی سی نسبت به آلومینیوم این است که عایق صوتی بهتری دارند. این بدان معنا نیست که پنجره های آلومینیومی در عایق صدا بد هستند، اما یو پی وی سی در جلوگیری از سر و صدای بیرون کمی بهتر عمل می کند.

 

با این حال، لازم به ذکر است که بخش زیادی از عایق صدا از خود لعاب حاصل می شود نه فقط قاب. بنابراین اگر شیشه دوجداره با کیفیت بالا را انتخاب می کنید، خانه شما باید نسبتاً ساکت بماند.

 

 

قیمت پنجره های یو پی وی سی در مقابل آلومینیوم

از نظر قیمت، نصب پنجره های آلومینیومی به دلیل هزینه های متریال و ساخت بالاتر، همیشه از UPVC هزینه بیشتری دارد. اما، در دراز مدت، آلومینیوم ممکن است بسیار مقرون به صرفه باشد، زیرا ماده ای مقاوم تر از UPVC است.

برای انتخاب اولیه مقرون به صرفه تر، پنجره های UPVC یک راه حل عالی برای پنجره ارائه می دهند زیرا در برابر پوسیدگی با طول عمر بالا بسیار مقاوم هستند.

برای یک خانه با اندازه معمولی، تفاوت قیمت در مقایسه آلومینیوم با uPVC احتمالاً هزاران است نه صدهاتومان.

 

تعمیر و نگهداری پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومیاز نظر نگهداری، تفاوت زیادی در مورد پنجره های آلومینیومی در مقابل UPVC وجود ندارد. هیچ یک از مواد تاب نمی‌خورد یا پوسیده نمی‌شود و هر دو به راحتی تمیز می‌شوند – فقط هر از چند گاهی نیاز به یک پارچه پاک کردن سریع دارند.

 

زیبایی شناسی پنجره های آلومینیومی در مقابل یو پی وی سییکی از دلایل محبوبیت روزافزون پنجره‌های آلومینیومی، سبکی براق است که ارائه می‌دهند. قاب پنجره های آلومینیومی می تواند بسیار باریکتر از یو پی وی سی باشد، که به آنها ظاهری تمیز و مینیمال می دهد که در خانه های مدرن بسیار محبوب است.

مزیت دیگر قاب های باریک پنجره این است که دید از پنجره را بهبود می بخشد، بنابراین اگر خانه شما به منظره ای خیره کننده نگاه می کند، ممکن است این جنبه از پنجره های آلومینیومی را دوست داشته باشید.

 

نتیجه پنجره‌های آلومینیومی کمی گران‌تر هستند، اما عمر طولانی‌تری دارند و سرمایه‌گذاری بلندمدت خوبی هستند. از نقطه نظر طراحی، آنها مدرن و شیک با پروفایل های براق هستند. احتمالاً بهترین گزینه برای خانه های مدرن است.

از طرف دیگر نصب پنجره های UPVC مقرون به صرفه است، قاب های پنجره UPVC بسیار شیک هستند و – به لطف پیشرفت در فناوری پلاستیک – اکنون در رنگ های متنوعی عرضه می شوند. ظاهر ظریف آنها برای املاک قدیمی و خانه های فهرست شده ایده آل است.

 

بنابراین ما به این سوال می رسیم: چه چیزی برای شما بهتر است؟

در حقیقت، UPVC و آلومینیوم هر دو مزایای مشابهی دارند – به ویژه از نظر راندمان حرارتی، نگهداری و امنیت. پنجره‌های آلومینیومی گران‌تر هستند اما ظاهر شیک‌تری دارند.

بنابراین بیشتر به نیاز، بودجه و البته طراحی خانه شما بستگی دارد. اگر به دنبال مشاوره تخصصی هستید و مایل به دریافت قیمت پنجره های یو پی وی سی دراصفهان هستید، می توانید همین امروز با ما گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟