چگونه هزینه ی انرژی خانه ی خود را کاهش دهیم؟


با تبلیغات رسانه ای در مورد اینکه چگونه می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید؟ و از آنجا که گروه صنعتی گلدن وین این نوع محصولات را تبلیغ و به فروش می رساند شما را از این بابت راهنمایی خواهد کرد.

بسیار خوشحال کننده بود که بلافاصله متوجه شدیم که سرمایه گذاری نتیجه داده است. مشتریان از اینکه چقدر در سالن/اتاق ناهارخوری شان بسیار گرمتر میشود احساس متفاوتی دارند. و به ویژه وقتی وسایل گرمایشی را روشن میکنند و متوجه میشوند چقدر سریع فضای خانه گرم میشود، وهزینه ی انرژی پایین میاد.

واضح است که علیرغم فروش این محصول و اکنون به عنوان کاربر، هر دو می‌توانیم قاطعانه اعلام کنیم که مطمئن هستیم که مزایای تعویض شیشه در خانه ما تفاوت چشمگیری در شرایط زندگی ما ایجاد کرده است. که به وضوح در سال های آینده با افزایش قیمت گاز و برق، میزان قابل توجهی را در قبوض سوخت ما صرفه جویی خواهد کرد.

ما همچنین یک مزیت دیگر داشتیم، این بود که ما نصب شیشه های عایق صدا را انتخاب کردیم، زیرا اصفهان شهر شلوغ و الوده است و معمولا الودگی صوتی و الودگی هوا بسیار بالاست و همیشه از سر و صدا شکایت داشتیم. که ما بسیار خوشحالیم که بگوییم اکنون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

اکنون مطالب فنی:

شیشه ای که ما استفاده کردیم، هم به عنوان یک شیشه عایق صدا و هم شیشه ای کارآمد در مصرف انرژی طراحی شده بود. برای اینکه بتوانیم جلوی عایق صدا را به دست آوریم، مجبور شدیم یک شیشه با ضخامت 6 میلی‌متر در بیرون نصب کنیم و یک شیشه نازک‌تر در قسمت داخلی آن نصب کنیم. این بدان معناست که دو ضخامت متفاوت شیشه دارای سطوح تشدید متفاوت یا سطوح ارتعاش متفاوت هستند. به این معنی که هر گونه ارتعاش سر و صدایی که از بیرون خانه به شیشه برخورد می کند در ابتدا به این شیشه ضخیم تر جذب می شود. همانطور که گروه صنعتی گلدن وین سعی می کند از فضای هوای واحد دوجداره بیشتر عبور کند و به شیشه دوم شیشه 4 میلی متری برخورد کند، اثر ارتعاش بافر و مخدوش می شود، زیرا صفحه دوم شیشه 4 میلی متری با همان رزونانس بیرونی طنین نمی زند. قاب شیشه ای. این امر تأثیر کلی هر صدایی را که از واحد دو جداره عبور می کند تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

شیشه داخلی با یک بازتابنده در قسمت داخلی واحد دو جداره طراحی شده است، این بازتابنده برای منعکس کردن حداکثر گرمای تولید شده توسط خانه شما به خانه است و در نتیجه قبض سوخت شما را کاهش می دهد.

دو شیشه شیشه ای در لبه ها با استفاده از یک نوار فاصله نگه داشته می شوند که بین شیشه قرار می گیرد و با یک درزگیر پوشانده می شود که لبه های شیشه را می بندد. میله جداکننده استفاده شده در پنجره کارآمد انرژی معمولاً یک ماده نرم است، برخلاف استفاده از میله فاصله‌گیر آلومینیومی که گرما را هدایت می‌کند و آن را از خانه می‌دزدد.

شکاف بین شیشه اغلب، به اشتباه توسط بسیاری تصور می شد که خلاء است، اما در واقع فقط هوایی بود که ما تنفس می کنیم. با این حال با ظهور تکنولوژی، فضای هوا را می توان با گاز آرگون یا کریپتون پر کرد که هر دو گازهای بی اثر هستند و اثر انتقال حرارت را در شکاف بین شیشه کاهش می دهند که کارایی شیشه را حتی بیشتر افزایش می دهد.

با معرفی ترکیب فوق از شیشه و محصولات مرتبط، ما به عنوان سازندگان درب و پنجره های الومینیومی تضمین می کنیم که با تعویض شیشه، تفاوت فاحشی را در خانه، در قبض انرژی و سطح آسایشی که در آن زندگی می کنید، مشاهده خواهید کرد. و هر چه زودتر این کار را انجام دهید، ضرب المثل قدیمی “این کار هزینه خود را خواهد داد” برای شما صادق خواهد شد.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟