چگونه میتوانیم بهترین نحوه انتخاب برای متریال و رنگ پنجره را داشته باشیم؟


جنس و رنگ پنجره به سبک خانه شما بستگی دارد. برای طراحی های مختلف معماری خانه را منحصر به فرد می کند. اولین قدم برای داشتن جنبه های زیبایی، انتخاب بهترین پنجره ها در اصفهان  است.

در این مقاله  گروه صنعتی گلدن وین سعی داریم به شما کمک کنیم چگونه طراحی خانه سنتی یا مدرن خود را با مناسب ترین متریال و رنگ برای پنجره ها هماهنگ کنید.

ابتدا باید متریال مناسب ملک خود را انتخاب کنیم سپس با توجه به سبک و متریال رنگ را انتخاب کنیم. در اینجا 3 نوع اصلی از موادی که می توانند بر اساس سبک خانه و سلیقه شما انتخاب شوند، آورده شده است.

 

1- پنجره های چوبی

پنجره های چوبی برای خانه های سنتی و مدرن مناسب هستند. از آنجایی که این یک انتخاب بی انتها است، به طرز شگفت انگیزی در خانه شما کار خواهد کرد. برخی از مزایای پنجره های چوبی در زیر ذکر شده است:

ظاهر

پنجره های چوبی را می توان دقیقاً مطابق با ظاهر و اساس خانه شما ایجاد کرد. بافت منحصر به فرد چوب حس خوشایندی را به شما می دهد که در هیچ ماده دیگری وجود ندارد.

عایق

پنجره های چوبی از نظر عایق بهتر از مواد دیگر هستند. این بدان معنی است که گرما را در داخل نگه می دارد و به کاهش قبض انرژی کمک می کند. مزایای شیشه دوجداره به کارآمدتر بودن انرژی کمک می کند.

2- پنجره های یو پی وی سی

پنجره های یو پی وی سی  یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای خانه خود انتخاب می کنید. عملکرد و قابلیت استفاده کلی آنها را برای پنجره عالی می کند.

ما قبلاً به مزایا و معایب پنجره های یو پی وی سی پرداخته ایم.

3- پنجره های آلومینیومی

ویژگی بارز آلومینیوم سبک وزن است. آنها سبک، قوی و بادوام هستند. برخی از مزایای دیگر عبارتند از:

ظاهر

شکل، رنگ، اندازه و قاب ها قابل تنظیم هستند.

ماندگاری

پنجره های آلومینیومی در آب و هوا و شرایط مختلف بسیار بادوام هستند.

نگهداری

تعمیر و نگهداری آنها به حداقل می رسد. برای انتخاب بهترین مواد برای مطابقت با خانه خود، به شما توصیه می کنیم پنجره های یو پی وی سی در مقابل آلومینیوم و یو پی وی سی در مقابل پنجره های چوبی را در مقاله گروه صنعتی گلدن وین بخوانید.

رنگ پنجره

برای هر فضا، رنگ قاب پنجره ها به اندازه سبک و متریال به کار رفته در پنجره ها مهم است.

هنگام تصمیم گیری برای انتخاب رنگ برای پنجره های خود، باید نکاتی را در نظر بگیرید. رنگی که انتخاب می کنید شخصیت شما را نشان می دهد. از طرفی روی روحیه و احساس شما تاثیر می گذارد. مثلا:

– قاب پنجره های تیره در نمای روشن، کنتراست ایجاد می کند و به خانه شما شخصیت و زیبایی بصری می بخشد.

– خاکستری رنگی کلاسیک و جاودانه است و زرد می تواند گرم، مشتاق و خوش بینانه باشد.

رنگ پنجره های بیرونی و داخلی لزوماً با یکدیگر یکسان نیستند. بنابراین، می‌توانید رنگ داخلی را که با داخل صفت مطابقت دارد و رنگ بیرونی را برای مطابقت با رنگ بیرونی انتخاب کنید.

– رنگ های طبیعی ممکن است حس روستایی و راحتی داشته باشند.

3 نکته برای انتخاب رنگ پنجره

1.از روندها اجتناب کنید

اگر در نظر بگیرید که ترجیحات شخصی برای همه متفاوت است، کمک خواهد کرد. طراحی خانه بر اساس سلیقه و فلسفه شما ضروری است. بنابراین همگامی با روندها راه کارآمدی برای بازسازی خانه شما نیست. زیرا روندها مرتباً تغییر می کنند. از طرف دیگر، نصب پنجره جدید یک پروژه ارزان نیست.

2.با دکور منزلتان هماهنگ شوید

اگر قوانین رنگ را رعایت کنید، با دکوراسیون خود هماهنگی بسیار ارزشمندی خواهید داشت.

3.محیط

از آنجایی که آب و هوا ممکن است بر رنگ قاب پنجره تأثیر بگذارد، هنگام انتخاب رنگ به آن توجه کنید. به عنوان مثال، اگر در یک منطقه گرد و غبار و گرم زندگی می کنید، رنگ های سفید به دلیل انعکاس نور انتخاب مناسبی خواهند بود.

پس از در نظر گرفتن تمام نکات برای انتخاب متریال و رنگ پنجره، ممکن است همچنان برای تصمیم گیری نهایی سردرگم شوید. کارشناس ما  در گروه صنعتی گلدن وین می تواند به شما کمک کند. پس با ما تماس بگیرید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟