نکات نگهداری شیشه دوجداره


تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره می تواند به شما کمک کند تا مشکلات را شناسایی کرده و هزینه تعمیرات را در طول عمر پنجره های خود کاهش دهید.

در اینجا در گروه صنعتی گلدن وین، ما می خواهیم مطمئن شویم که بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود می برید. راه های عملی برای لذت بردن از شیشه دوجداره خود برای سال ها بدون مشکل پیدا خواهید کرد.

 

5 نکته برای حفظ شیشه دوجداره نحوه تمیز کردن پنجره های دوجداره مهم است.

در اینجا به چند نکته آسان برای نگهداری شیشه دوجداره نگاهی می اندازیم.

استفاده از روان کننده

 یک قطره روان کننده استاندارد بریزید تا اصطکاک قطعات متحرک داخل قاب پنجره خود را در داخل قفل ها، دستگیره ها وسیستم اجرایی ها کاهش دهید. یکی از مهم ترین تعمیرات شیشه دوجداره این است که تمام قفل های پنجره و در، لولاها وسیستم اجرایی پنجره ها باید حداقل سالی یک بار روغن کاری شوند، برخی از سازندگان قفل های چند نقطه ای هر 6 ماه یکبار توصیه می کنند.

تمیز کردن پنجره ها و قاب ها

باید سعی کنید به طور مرتب پنجره ها و قاب آن ها را بشویید و تمیز کنید. این واضح ترین راه برای نگهداری شیشه دوجداره است.شما می توانید زمان منظمی برای تمیز کردن پنجره ها تنظیم کنید و پنجره ها و درهای خود را ماهی یک بار تمیز کنید. زیرا هرچه تعداد دفعات بیشتری قاب پنجره خود را تمیز کنید، هر بار کار آسان تر خواهد بود.پنجره ها را فقط با مواد شوینده تایید شده توسط سازنده تمیز کنید.

برای تمیز کردن پنجره ها باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1.پاک کننده های مناسب را انتخاب کنید

2.در یک روز ابری تمیزکنی

3.از روزنامه استفاده کنید

انتخاب یک محصول تمیز کننده با مواد شیمیایی خشن می تواند به شیشه دوجداره شما آسیب برساند. به سادگی می توانید یک قسمت سرکه سفید را با آب چهار قسمتی ترکیب کنید و پنجره های خود را با حرکات دایره ای پاک کنید.

علاوه بر این، آفتاب اغلب می تواند پنجره ها را خیلی سریع خشک کند، بنابراین سعی کنید در روزهای ابری آنها را تمیز کنید. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما ارزان ترین روش خشک کردن پنجره ها با استفاده از روزنامه ارائه می شود.

از سوی دیگر، انواع مختلف پنجره ها نیاز به تمیز کردن و نگهداری متفاوتی دارند:

قاب های یو پی وی سی

پنجره های یو پی وی سی نسبت به پنجره های چوبی نیاز به تمیز کردن و نگهداری کمتری دارند.تمیز کردن قاب های پنجره یو پی وی سی معمولاً یک فرآیند ساده است. با این حال، هر لکه سرسختی ممکن است نیاز به یک پاک کننده تخصصی یو پی وی سی داشته باشد.

قاب های چوبی

آنها به مراقبت و نگهداری تخصصی نیاز دارند تا حداکثر کارایی و طول عمر را تضمین کنند.در پنجره های اسکلت چوبی، مهمترین چیز رنگ آمیزی و محافظت از سطوح پس از نصب است.

بازرسی قفل ها و لولاها

تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره چیزی بیش از مراقبت از پنجره های شماست، همچنین مهم است که مطمئن شوید لولاها، قفل ها و سیستم اجرایی های شما همگی سالم هستند.هر چند وقت یکبار، عاقلانه است که قفل هر پنجره را باز کرده و باز کنید تا مطمئن شوید که قفل مرتب است و مطمئن شوید که آنها به طور منظم تمیز و عاری از کثیفی هستند.

جلوگیری از تراکم

زندگی در اصفهان و قرار گرفتن در آب و هوای با زمستان های مرطوب تا حدودی اجتناب ناپذیر است.در واحدهای شیشه دوجداره هنوز هم امکان میعانات وجود دارد، اما اگر قدیمی باشند و از درزگیرهای پنجره آسیب دیده یا از بین رفته باشند، این امر بیشتر رایج است. طول عمر پنجره را کاهش می دهد. همچنین می تواند رشد قالب را تشویق کند که می تواند به قاب آسیب برساند.اطمینان حاصل کنید که هر روز صبح پنجره های خود را پاک کنید تا رطوبت را حفظ کنید و به فکر استفاده از رطوبت گیر باشید. می‌توانید پنجره را کمی باز کنید تا اتاق تهویه شود، یا دریچه‌های چکشی روی پنجره‌ها نصب کنید.

عدم استفاده از مایع شوینده

هنگام تمیز کردن پنجره ها هرگز از مایع شوینده در آب استفاده نکنید زیرا به درزگیرها حمله می کند و آنها را تخریب می کند. پنجره های دو جداره به دلیل حداقل تعمیر و نگهداری مورد نیاز، انتخاب محبوبی برای صاحبان خانه هستند. پس از نصب پنجره جدید، می‌خواهید که ظاهر آن‌ها مانند زمانی که برای اولین بار نصب شدند، ظاهر شوند.

اگر فکر می‌کنید پنجره‌های دوجداره شما به چیزی بیش از تمیز کردن خوب نیاز دارند،یا اگر مشکلی پیدا کردید، با ماگروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که شما را برای تعمیرات مورد نیاز یا خرید بهترین پنجره ها در اصفهان راهنمایی کنیم.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟