چرا شیشه های دارایی عایق بندی؟


شیشه دوجداره در مقابل شیشه سه جداره

آیا خانه رویایی خود را طراحی می کنید؟ یا شاید خانه فعلی خود را بازسازی کنید؟ تصمیم‌گیری برای تععین طرح پنجره می‌تواند یک تصمیم دشوار باشد و نباید آن را ساده گرفته شود. با انواع سبک‌ها، شکل‌ها و رنگ‌ها، تعیین‌کننده بودن می‌تواند دشوار باشد. با این حال، تصمیم واقعی در انتخاب پنجره های دو جداره یا سه جداره است.

این تصمیم می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی خانه شما باشد. آیا در یک منطقه شلوغ و ساخته شده است که در آن به کاهش نویز نیاز دارید؟ یا این یک پروژه بازسازی است که در آن باید خانه فعلی خود را بهبود بخشید و پنجره ها و درب های کم مصرف بیشتری می خواهید؟

شما باید قبل از خرید پنجره های خود تصمیمی آگاهانه بگیرید، زیرا هر دو پنجره دارای مزایای متفاوتی هستند، بنابراین همه چیز در ابتدا مطابق با نیازهای شما و خانه شما خواهد بود. ما تفاوت های کلیدی بین پنجره های دوجداره و سه جداره را برای سهولت در تصمیم گیری بیان کرده ایم.

پنجره های دوجداره چیست؟

پنجره های دو جداره از دو جداره شیشه ای ساخته شده اند که با یک نوار فاصله کمی از هم جدا شده اند. این میله یک شکاف هوایی پر از گاز عایق ایجاد می‌کند و یک راه‌حل پنجره کارآمد را ارائه می‌کند.

پنجره های سه جداره چیست؟

پنجره های سه جداره پیشرفتی مدرن در پنجره های دوجداره است که سه جداره شیشه با گاز آرگون از هم جدا شده اند. این یک لایه شیشه اضافی را ارائه می دهد که عایق اضافی را برای خانه شما فراهم می کند و یک پنجره سنگین تر و ضخیم تر.

تفاوت های اصلی بین پنجره های دوجداره و سه جداره چیست؟

تفاوت های کارآمد انرژی بین پنجره های دوجداره و سه جداره.

هر دو پنجره دو جداره و سه جداره به لطف مواد به کار رفته در داخل، انرژی کارآمد هستند. پنجره های دو جداره در کاهش اتلاف حرارت در خانه بسیار کارآمد هستند و صدا را در مقایسه با شیشه های تک جدا می کنند.

لعاب سه گانه یک مرحله بیشتر از این است زیرا آنها با یک لایه شیشه اضافی طراحی شده اند و خروج گرما از خانه را بسیار دشوارتر می کند و به شما اجازه می دهد تا درجه حرارت را در خانه خود حفظ کنید.

تفاوت حرارتی پنجره های دوجداره و سه جداره

گاز آرگون چیست و عملکرد آن چگونه است

U-Value برای درک قابلیت های حرارتی پنجره و اتلاف گرما در خانه استفاده می شود. اعداد کمتر در یک U-Value عملکرد حرارتی برتر را نشان می دهد. به طور معمول، می توانید انتظار داشته باشید که پنجره های دوجداره مدرن در مقایسه با پنجره های تک جداره که واحدهای 5.6 W/m2k را اندازه می گیرند، مقادیر U 1.3-1/5 W/m2k را ارائه دهند. با این حال، لعاب سه‌گانه مقداری نزدیک به 0.8 W/m2k ارائه می‌کند و یک پنجره حرارتی با کارایی بالا ارائه می‌کند.

آیا شیشه دو جداره یا سه جداره برای کاهش صدا بهترین است؟

مساحت و موقعیت خانه شما تعیین می کند که به کدام لعاب نیاز دارید. شیشه دوجداره یک راه حل عالی برای یک پروژه نوسازی است، زیرا در مقایسه با تک جداره راه حلی ضخیم تر است و برای کاهش صدا عالی است.

با این حال، برای خانه‌هایی که در مناطق مسکونی و نزدیک جاده‌های اصلی قرار دارند، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که قوی‌ترین پنجره‌ای را دارید که سر و صدای کمتری دارد. پنجره‌های سه جداره پنجره‌های ضخیم‌تری هستند که باعث کاهش نویز بالاتری می‌شوند.

که گرانتر است، پنجره های دو جداره یا سه جداره

پنجره های دو جداره محبوب ترین گزینه برای پنجره ها هستند زیرا هزینه کمتری دارند و نسبت به تک جداره انرژی مصرفی بیشتری دارند. پنجره های سه جداره پرهزینه تر هستند، با مواد اضافه شده که کارایی بالاتر و ساخت مورد نیاز برای نصب را تضمین می کند.

اگر خانه خود را بازسازی می کنید، شیشه سه جداره احتمالاً هزینه بسیار بیشتری دارد. با این حال، استدلال می‌شود که این هزینه بالای اولیه موجه است و اطمینان حاصل می‌کند که خانه شما از نظر حرارتی کارآمد است و گرما را حفظ می‌کند. یک هزینه سنگین اولیه بیشتر از هزینه های خانه ای است که انرژی خود را از دست می دهد و گرمایش آن گران است.

 

پنجره دوجداره

تعمیر و نگهداری پنجره

نکته مهم در مورد پنجره های گلدن وین این است که به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. این شامل محدوده دو جداره و سه جداره ما می شود. ما به مشتریان خود توصیه می کنیم هر ماه پنجره های خود را با یک پارچه نرم خیس شده در آب گرم و مواد شوینده ملایم تمیز کنند. مهم است که برچسب محصولات پاک کننده خود را بخوانید زیرا برخی از مواد شوینده ممکن است خیلی قوی باشند و باعث تغییر رنگ شیشه های پنجره شوند.

برای سیستم‌های قفل، توصیه می‌کنیم سیستم‌های قفل را هر دو سال یکبار با استفاده از گریس روی قلاب‌ها، قلاب‌ها، سطح چفت و کناره‌های غلطک‌ها روغن کاری کنید. شکاف های غلتکی باید با یک روان کننده عمومی روغن کاری شوند. می توانید سالی دو بار با پاشیدن روان کننده سیلیکونی یا گرافیت به داخل سیلندر، سیلندر را روغن کاری کنید. هرگز از گریس یا روغن در سیلندر استفاده نکنید.

برای تصمیم گیری در مورد پنجره های خانه خود به کمک نیاز دارید؟ هم اکنون با ما در تماس باشید. کارشناسان ما همیشه در دسترس هستند تا به مشتریان کمک کنند تا چشم اندازها را زنده کنند. ما صدها مورد مطالعه داریم که درب و پنجره های الومینیومی خیره‌کننده خود را هم در محصولات جدید و هم در محصولات نوسازی به نمایش می‌گذارند. ما همه چیز را در مورد پنجره ها و درها می دانیم و می خواهیم مطمئن شویم که بهترین تصمیم ممکن را برای خانه خود می گیرید.

ما همچنین با مشتریان خود در مورد اهمیت نگهداری انرژی در خانه صحبت می کنیم و اینکه چگونه مهم است به قسمت های دیگر نگاه کنید، مانند عایق اتاق زیر شیروانی، فضای پشت بام، درها و کف، تا اطمینان حاصل شود که انرژی هدر نمی رود و بنابراین شما می توانید بهترین ها را از پنجره های دو و سه جداره ما دریافت کنید.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟