درب های لیفت اند اسلاید فرا تر از تصور


چگونه پنجره های لیفت اند اسلاید می توانند کل خانه شما را متحول کنند؟

نصب درب های لیفت اند اسلاید چیزی فراتر از نصب درب جدید است. خوب، از نقطه نظر لغوی، چنین خواهد بود، اما در واقعیت، وقتی درب های لیفت را نصب می کنید، گزینه تغییر کل خانه خود را از بالا به پایین باز می کنید.

مشتریان ما اغلب می‌پرسند که پنجره‌های لیفت اند اسلاید چه کاری می‌توانند انجام دهند تا خانه‌هایشان را متحول کنند و آیا چیزی وجود دارد که لیفت اند اسلاید را از سایر تولیدکنندگان پنجره در بازار متمایز کند. اگر به فکر ارتقای پنجره های خود بوده اید، راه هایی که لیفت می تواند خانه شما را متحول کند چگونه است.

مدرن سازی از بالا به پایین

قبلاً ارتقاء از تک جداره به دو جداره کار بزرگی بود. ارتقاء به لیفت ان اسلاید از نظر ارائه پنجره‌های مدرن با طراحی ممتاز کار بزرگ‌تری است. ما به ارائه پنجره های الیفت اند اسلاید نیومی دو جداره و سه جداره که ظاهری فوق العاده مدرن دارند، افتخار می کنیم.

این تا حد زیادی به دلیل زیبایی شناسی صاف و احساس حداقلی خود پنجره است. درب های لیفت اند اسلاید برای شکاف در فضای باقی مانده از پنجره های قاب قدیمی شما آماده شده اند و ظاهری تمیز در داخل و خارج ارائه می دهند.

تمیز کردن و نگهداری آن را آسان تر می کند.

در مورد تمیز نگه داشتن چیزها، پنجره های لیفت تا جایی که می توانید کم تعمیر و نگهداری هستند. برخلاف ظروف معمولی که قاب‌های لعاب دار می‌توانند به شما بدهند، با تجمع کثیفی در گوشه‌ها، ما می‌خواستیم پنجره‌هایی ایجاد کنیم که تمیز کردن آن ساده و سریع باشد.

با قرار گرفتن شیشه در بالای قاب، به نظافت سریع‌تر بدون نیاز به پاک‌کننده‌های خاص و غیره نگاه می‌کنید.

به شما دید واضح تر (یا گسترده تر) می دهد.

یک ویژگی طراحی پنجره های لیفت وجود دارد که در دید ساده پنهان می شود. خطوط دید ما خطوط دید فوق‌العاده باریک را انتخاب کردیم تا به شما کمک کند تا حد ممکن دید داشته باشید. اگر پنجره‌های بزرگ‌تر لیفت را در اتاق‌هایی با پلان باز نصب می‌کنید که می‌خواهید تا حد امکان نور را وارد کنید، واقعاً متوجه آن می‌شوید.

دادن به شما آرامش ذهن.

در حالی که پنجره های لیفت اند اسلاید ممکن است حداقل به نظر برسند، اتفاقات زیادی در داخل برای تغییر میزان امنیت خانه شما رخ می دهد. درب لیفت اند اسلاید از قفل های اسپانیولت دار استفاده می کند. برخلاف اکثر پنجره‌های دوجداره معمولی، مکانیزم تمام طول قفل را برای امنیت بیشتر درگیر می‌کند. با قاب های فولادی تقویت شده و انتخاب استفاده از شیشه های مقاوم، پنجره های شما استحکام داخلی را به بوت اضافه کرده اند. در اینجا می توانید با ویژگی های ایمنی پنجره های لیفت اند اسلاید بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با اینکه چرا آلومینیوم یک ماده عالی برای پنجره است

پنجره های آلومینیومی یک گزینه عالی برای بسیاری از افرادی است که به دنبال بهبود خانه خود هستند. آلومینیوم به عنوان یک ماده قوی، سبک و مقرون به صرفه است و در عین حال ظاهری دلپذیر به نمای بیرونی خانه شما می دهد.

پنجره های آلومینیومی لومی از فریم های آلومینیومی ساخته شده اند. این به ایجاد پنجره ای سبک تر و باریک تر با همان مقاومت و استحکام پنجره های دو جداره و سه جداره سنتی بزرگتر کمک می کند.

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟