چرا باید هنگام بازسازی باغ خود درب های دوبل را انتخاب کنید؟


 

این یک واقعیت شناخته شده است که تحسین مناظر برای سلامت روان شما معجزه می کند، به همین دلیل است که نصب درهای دوتایی هنگام بازسازی باغ خود گزینه نهایی برای کسانی است که به دنبال بهبود زیبایی شناسی و تجربه کلی از حضور در خانه هستند (به خصوص که همه ما هستیم. انجام این کار در حال حاضر بسیار بیشتر است). نور طبیعی نیز برای ماده مغز شما ضروری است، که یکی از اصلی ترین جاذبه های نصب درب های دوتایی است.

 

 

برای لذت بردن از باغ خود، یک درب دوتایی جریان داخلی به بیرون را نیز افزایش می دهد و به طور موثر فضای باز را به داخل می آورد و به شما امکان می دهد از طبیعت و احساس بیرون بودن در طول فصول سال و بدون توجه به آب و هوا لذت ببرید.

 

 

مواردی که باید هنگام بازسازی باغ خود در نظر بگیرید

بازسازی باغ یک پروژه بسیار هیجان انگیز است که به احتمال زیاد ارزش خانه شما را نیز افزایش می دهد و در عین حال فضای خاصی را برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. از نظر مواردی که هنگام برنامه ریزی بازسازی باید در نظر بگیرید، ما گروه صنعتی گلدن وین  معتقدیم که ضروری است از خود بپرسید. سوالات زیر:

 

خورشید در طول روز باغ من را بیشتر تحت تأثیر قرار می دهد؟

آیا من می خواهم یک آب نما در باغ خود داشته باشم؟

آیا باغ من شیب دارد و اگر چنین است، آیا منطقه خاصی در ماه های مرطوب آب جمع آوری می کند؟

نقطه دسترسی من بین خانه و باغ کجاست؟

آیا قرار است هر قسمت از باغم را چمن بزنم یا سنگفرش کنم؟

آیا به روشنایی در فضای باز یا پریز برق نیاز دارم؟

 

 

درب های دوبل چیست؟

یک درب دولایه از دو یا چند قسمت تشکیل شده است که به صورت کنسرتینی روی یکدیگر جمع می شوند تا نمای پانوراما و فضای بیشتری ایجاد کنند.

 

 

چرا یک دوتایی را انتخاب کنید

دلایل زیادی برای انتخاب درب دو طرفه در هنگام بازسازی باغ وجود دارد، یکی از دلایل اصلی این است که نور فراوان و انتقال بی دردسر بین فضاهای بیرونی و داخلی شما را فراهم می کند.

 

 

 

بایفولد همچنین شیشه‌های بدون وقفه بزرگ‌تری را نسبت به اکثر درب‌های پاسیو ارائه می‌دهد، به این معنی که اگر می‌خواهید دید اطراف خود را به حداکثر برسانید، آنها گزینه‌ای عالی هستند. درب‌های دوتایی که با توجه به تغییر فصل‌ها ساخته شده‌اند، از نظر حرارتی نیز فوق‌العاده کارآمد هستند و هنگامی که توسط تیم‌های مناسب نصب می‌شوند، اطمینان حاصل می‌کنند که هیچ سازشی برای راحتی شما انجام نمی‌شود.

 

 

 

گروه صنعتی گلدن وین  به دلیل خدمات سریع و کیفیتی که خود گویای آن است، شهرت دارد، سرمایه‌گذاری واقعی در زیبایی منزل شما است. برای مشاوره همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟