لعاب برای ساختمان های بدون کربن – سازگار با محیط زیست – کارآمد انرژی


نحوه انتخاب پنجره ها و درها می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد انرژی ساختمان شما داشته باشد. ماگروه صنعتی گلدن وین یک رویکرد “کل خانه” را برای مشخصات توصیه می کنیم، که مسائلی مانند:

 

* داشتن توزیع و اندازه مناسب پنجره ها و همچنین نیاز به سایه سازه برای بهره برداری کامل از بهره خورشیدی در طول سال بسیار مهم است. شما همچنین باید نور زیاد تابستان را به حداقل برسانید و در عین حال به حداکثر رساندن انرژی حاصل از نور کمتر خورشید در زمستان را به دست آورید.

 

*تأثیر جهت ساختمان، و سایه محلی، بر سطوح نور داخلی – در هر اتاق، در ساعات مختلف روز و در طول یک سال

 

 *اگر می‌خواهید پنجره‌هایی با صرفه‌جویی در مصرف انرژی داشته باشید، باید سبک‌های پنجره‌ای با نسبت بیشتری از شیشه به قاب را در نظر بگیرید.

 

* عملکرد پنجره ترجیحی ترکیبی از پنجره‌های باز، ثابت، موتوردار و کنترل‌شده با حسگر است که به اهداف تهویه و انرژی دست می‌یابد.   مزایای کلیدی سیستم پنجره پایدار ما

 

 

قاب های باریک که به شما امکان می دهد به حداکثر نور طبیعی و بهره خورشیدی دست یابید و در عین حال اتلاف گرما را از طریق دیوارها و سقف به حداقل می رساند.

 

قاب های شکسته حرارتی ما از مواد غیر رسانا برای توقف انتقال حرارت استفاده می کنند.

 

گزینه های دو جداره و سه جداره با خطوط دید یکسان در دسترس هستند، به طوری که می توان از یک سیستم پنجره انعطاف پذیر برای برآورده کردن اهداف انرژی دقیق و کاهش بودجه استفاده کرد.

 

مقادیر U پایین برای کل واحد

 

 

از آنجایی که شیشه دارای U-value کمتری نسبت به فریم است، برای مشخصات دقیق باید از U-value ترکیبی شیشه/قاب استفاده شود.

 

 – تولید پایدار – در رابطه با اثرات زیست محیطی و بازیافت محصولات ما.

 

– پنجره های آلومینیومی ما نیازی به رنگ آمیزی یا تعمیر ندارند. آنها بدون تعمیر و نگهداری هستند.

 

ما لعاب های کنترل خورشیدی را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند اثر بهره خورشیدی را به حداقل برسانید و اجازه می دهد شیشه بیشتری در سراسر خانه شما ایجاد شود.

 

برای به حداقل رساندن پیش نویس ها و اجتناب از “پل های حرارتی”، از اسکلت های مهر و موم کارآمد و تکنیک های نصب کم انرژی استفاده می کنیم.

در مورد پروژه خانه منفعل خود با ما تماس بگیرید، ما از برآوردن نیازهای شما خوشحال خواهیم شد.

 

 

 

 

گروه صنعتی گلدن وین با استفاده از آخرین فناوری، پنجره‌ها، درب‌ها، درب‌های دوتایی و خانه را تولید و نصب می‌کند. با هزاران پنجره و درب آلومینیومی نصب شده در سراسر اصفهان و سایر شهرها، امروز می توانید با گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید تا در مورد مزایای نصب درب و پنجره آلومینیومی کم مصرف در خانه خود بیشتر بدانید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟