چرا آلومینیوم را انتخاب کنید؟

چرا آلومینیوم را انتخاب کنید

چرا آلومینیوم را انتخاب کنید ؟

چرا آلومینیوم را انتخاب کنید؟

وقتی می خواهید یک محصول دو جداره جدید برای خانه خود بخرید، دانستن اینکه چه ماده ای برای ملک خود انتخاب کنید دشوار است. آیا باید با انتخاب چوب ظاهر کلاسیک خانه خود را امتحان کنید و حفظ کنید؟ آیا شما باید UPVC را همانگونه انتخاب کنید که همسایگان انتخاب کرده اند؟

با این حال، یک گزینه دیگر وجود دارد که به شما امکان می دهد از یک ارتقا مدرن که هنوز هم می تواند ظاهری کلاسیک ارائه دهد لذت ببرید و آن آلومینیوم است. آلومینیوم مدرن استحکام بیشتری به خانه شما در لینکلن شایر می بخشد، که برای مدرن سازی در حالی که هنوز شخصیت اضافه می شود ، عالی است.

انواع سبک ها

همانطور که قبلا ذکر شد، آلومینیوم فقط به پنجره ها محدود نمی شود و می تواند در درب ها، هنرستان ها و فانوس های سقفی استفاده شود. خواه پنجره باشد یا در، سبک های مختلف آلومینیومی وجود دارد که می تواند کاملاً هم خانه و سلیقه فردی شما را تکمیل کند.

در درب ها می توانید یک درب آلومینیومی برای جلوی خانه، پشت خانه، درب فرانسوی، درب پاسیو، درب دو شاخه و سایر موارد تهیه کنید.

از نظر حرارتی کارآمد

علی رغم شهرت قبلی برای ارائه عملکرد حرارتی ضعیف، آلومینیوم مدرن شروع به نزدیک شدن به UPVC برای کارایی حرارتی کرده است. پروفیل آلومینیومی باریک باعث ایجاد لعاب بزرگ در کیسه های هوای گرم می شود تا خانه شما را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارد. دیگر نگران این نباشید که خانه شما به دلیل مسائلی از قبیل سرد و نمناک به خطر بیفتد.

از آنجا که هوای گرم برای مدت طولانی تری در خانه شماست، خواهید دید که برای گرم ماندن به گرمایش مرکزی خود اعتماد می کنید. در دراز مدت، نه تنها در هزینه های انرژی خود صرفه جویی می کنید، بلکه رد پای کربن خانه خود را کاهش می دهید.

امنیت خانه شما

 مشخصات آلومینیوم قوی و همه کاره، خانه شما را در برابر تکنیک های مدرن سرقت در موقعیت قوی قرار خواهد داد. اکثر نصب کنندگان پنجره ها و درهای آلومینیومی را ارائه می دهند که به صورت استاندارد با قفل چند نقطه ای در سراسر قاب نصب شده اند و به شما امنیت خاطر در امنیت مال شما را می دهد. پروفیل به لطف ساختار مقاوم در برابر هرگونه ضربه محکم خواهد بود.

چرا آلومینیوم را انتخاب کنید

طراحی قابل برنامه ریزی

یکی از زیبایی های انتخاب یک محصول آلومینیومی در مقایسه با محصول چوبی این است که می توانید طراحی را شخصی سازی کنید. پروفیل های آلومینیومی مدرن در طیف وسیعی از رنگ های بی پایان موجود است که دارای روکش های بافت، جلوه های چوبی و دو رنگ می باشد.

با انتخاب یک محصول آلومینیومی برای خانه خود می توانید آن را با سبک و سلیقه دارایی خود مطابقت دهید. خواه دنبال کلاسیک تر باشید و یا چیزی کمی مدرن بخواهید، می توانید مطابقت کامل داشته باشید.

از آنجا که رنگ ها از طریق پوشش پودری اعمال می شوند، شما می توانید حداقل از رنگ 25 ساله با کیفیت لذت ببرید و نگران رنگ آمیزی و یا نیاز به رنگ آمیزی مجدد آن نباشید.

مشخصات پایین نگهداری

با انتخاب یک محصول آلومینیومی مدرن برای ملک خود، مجبور نیستید مقدار زیادی از وقت خود را برای انجام کارهای با نگهداری بالا صرف کنید. مشخصات آلومینیومی محکم و سفت و سخت، حتی پس از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در برابر عناصر قابل تغییر، کیفیت خود را برای سال های طولانی حفظ خواهد کرد.

با نصب دو جداره آلومینیومی در خانه خود، دیگر نگران تاب خوردن، ترک خوردن، پیچ خوردن، پوسیدگی، پوسته پوسته شدن یا هر مشکل دیگری که در رابطه با چوب است، نباشید. تمام کاری که شما به عنوان صاحب خانه باید انجام دهید این است که گاه به گاه با یک پارچه مرطوب دستمال مرطوب را برای محصول خود تهیه کنید تا ظاهر جدید و خوبی داشته باشد.

نگاه های پیچیده

برخلاف UPVC و چوب، نگاه کردن به آلومینیوم از نظر زیبایی شناسی خوشایند است. قاب های باریک و مقاومت ذاتی باعث ایجاد لعاب بزرگتر می شود، به این معنی که نور بیشتری می تواند به خانه شما سرازیر شود. در طول سال نه تنها از منظره پانوراما باغ خود لذت می برید بلکه از بازده حرارتی بهتری نیز بهره مند می شوید.

قیمت پنجره و درب آلومینیوم

 اگر می خواهید یک پنجره یا درب آلومینیوم جدید برای خانه خود مطرح کنید، ما خوشحالیم که مشاوره و تخصص خود را به عنوان تولید کننده درب و پنجره دوجداره ارائه می دهیم.

برای مشاوره و پشتیبانی و ثبت سفارشات فروش می توانید از طریق شماره 09130362166 با ما تماس بگیرید

مقاله

228 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟