پنجره های آلومینیومی. انتخاب عالی، آزادی کامل


مجموعه پنجره های آلومینیومی گروه صنعتی گلدن وین تمام ویژگی های این فلز را با بالاترین سطح سفارشی سازی با نوآوری ترکیب می کند.

پنجره‌های آلومینیومی زیبا و روشن، قوی و بادوام برای محیط‌های مسکونی و تجاری مناسب هستند و ایده‌آل برای دادن سبک و عملکرد به هر زمینه‌ای هستند: کلاسیک، مدرن و معاصر.

 

 

فضایی برای نور

آلومینیوم به دلیل مقاومت مکانیکی استثنایی خود امکان تولید پنجره های آلومینیومی با پروفیل های نازک و شیشه های بزرگ، با چندین برگ یا حتی یک لنگه را فراهم می کند.

 

روشنایی بی نظیر

در طراحی  مینیمالیستی کامل: خطی بودن شکل ها و حجم ها ایده آل برای زمینه های کلاسیک و مدرن.

 

 

مزایای بسیاری، نگهداری صفر

آلومینیوم یک ماده نجیب و ظریف است که با استحکام، عمر طولانی و بدون نیاز به نگهداری مشخص می شود.

علاوه بر این، برخلاف سایر مواد مانند PVC، آلومینیوم در پایان عمر خود کاملاً قابل بازیافت است: یک انتخاب زیبا، کاربردی و همچنین پایدار.

 

 

پنجره های ترمال بریک: عملکرد مشابه، مزایای جدید

به لطف استراحت حرارتی ، پنجره های آلومینیومی منو ریل عایق حرارتی و صوتی عالی را ارائه می دهند.

شیشه‌های دوجداره مدرن (تک محفظه) و شیشه‌های سه جداره (محفظه دوگانه) حاوی لایه‌ای از هوا یا گاز آرگون در داخل هستند تا انتقال حرارت را کاهش دهند.

عملکرد انرژی شبیه به چوب و PVC است ، با اضافه شدن امتیاز دوام بیشتر و عدم نگهداری.

 

 

اعداد بازده 

در یک پنجره مدرن، بهره وری انرژی ضروری است: فقط با عملکرد حرارتی بالا می توانید از مزایا و مشوق های ارائه شده توسط قانون استفاده کنید. پنجره های آلومینیومی منو ریل با قابلیت انتقال حرارتی بین 1 تا 1.6 موجود است، کارایی انرژی را برای هر پروژه و درخواست تایید و تضمین می کند.

 

 

نه تنها براق و آنودایز شده: رنگ های زیاد، همچنین جلوه چوب

پنجره های آلومینیومی گروه صنعتی گلدن وین در طیف رنگی تقریبا نامحدودی موجود است. با رنگ آمیزی مات، می توانید بین سفید، سبز، خاکستری، خاکستری روشن، قهوه ای، خاکستری نقره ای، خاکستری آنتراسیت، سبز خزه ای، قهوه ای، نقره ای و نقره ای سندبلاست، شامپاین و برنز انتخاب کنید، در حالی که سایه های رنگ چوب در بلوط سفید موجود است. ، گردو و گردوی.

و این همه ماجرا نیست: در نسخه آنودایز شده می‌توانید بین براش، سندبلاست و ساتن، همچنین با جلوه مات یکی را انتخاب کنید.

 

 

آزادی مضاعف، کامل

علاوه بر یک عایق حرارتی، پنجره های آلومینیومی با شکستگی حرارتی باعث می شود که رنگ بین قسمت داخلی و خارجی متنوع شود.

نقاشی دو رنگ به ویژه در مراکز تاریخی بسیار مفید است ، جایی که زمینه معماری رنگ کلاسیک را در خارج نشان می دهد: با رنگ مضاعف می توان با رنگ پر جنب و جوش تر و مدرن تر در فضای داخلی مطابقت داشت.

 

 

مجموعه پنجره های آلومینیومی گروه صنعتی گلدن وین را می توان برای هر نیاز زیبایی شناختی یا طراحی، از طیف رنگ گرفته تا انتخاب شکل و اندازه، سفارشی کرد. همین حالا  برای مشاوره پنجره های خود با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟