راهنمایی پنجره ها و درب های یو پی وی سی


UPVC در مورد مصالح پنجره و درب به یک انتخاب بسیار محبوب تبدیل شده است. در واقع، اکثر پنجره‌هایی که در خیابان‌ها یافت می‌شوند از یو پی وی سی ساخته شده‌اند.

چرا؟

uPVC بسیار مقرون به صرفه، از نظر حرارتی کارآمد، غیر سمی و بسیار متنوع است. یو پی وی سی مزایای قابل توجهی نسبت به مواد سنتی مانند الوار یا آلومینیوم دارد.

برای دانستن هر آنچه که باید در مورد درب و پنجره یو پی وی سی بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

 

یو پی وی سی چیست؟

همانطور که بسیاری از بازرگانان می دانند، UPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است. احتمالا قبلاً پی وی سی (پلی وینیل کلراید) را شنیده و با آن روبرو شده اید زیرا یک ماده بسیار محبوب در صنعت تجارت و ساختمان است.

این ماده پلاستیکی در همه چیز از لباس گرفته تا برزنت های ضد آب استفاده می شود. پی وی سی بسیار چکش خوار است، به این معنی که می توان آن را کشیده و شکل داد تا متناسب با نیازهای مختلف باشد.

با افزودن عنصر پلاستیکی نشده، پلاستیک بادوام سفت می شود و آن را به یک ماده عالی برای ساخت تبدیل می کند. یو پی وی سی سبک است و دوام خود را حفظ می کند، اما می تواند به شکل های ضخیم تر و محکم تر نیز ساخته شود. این عناصر ترکیبی، یو پی وی سی را به یک ماده خارق العاده برای قاب پنجره و در تبدیل می کند و می تواند به شما کمک کند تا بیشترین بهره را از قاب در و پنجره خود ببرند.

 

مزایای درب و پنجره یو پی وی سی برای چیست؟ 

پنجره ها و درب های یو پی وی سی فواید متعددی به همراه دارند. دلیل خوبی وجود دارد که چرا یو پی وی سی به انتخاب شماره یک برای قاب پنجره و در برای صاحبان خانه ها تبدیل شده است.

برخی از مزایای اصلی فروش درب و پنجره یو پی وی سی به مشتریان عبارتند از:

 

راندمان حرارتی بالا

انرژی کارآمد

مقرون به صرفه

به راحتی و سریع قابل نصب میباشد

مقاوم در برابر آب و هوا

بادوام و ماندگار

تعمیر و نگهداری کم

کاهش آلودگی صوتی از خارج

از آنجایی که اولین چیزی که مشتریان در پنجره ها و درب های خود به دنبال آن هستند، بهره وری انرژی و ثانیاً هزینه است، اجازه دهید این دو مزیت را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

 

پنجره های کم مصرف 

پنجره در هر ویژگی لازم است. آنها نور و هوا را وارد می کنند و به تهویه مناسب اتاق ها کمک می کنند. با این حال، آنها همچنین منبع اصلی از دست دادن گرما هستند.

داشتن پنجره های کارآمد با انرژی می تواند میزان پول صرف شده برای گرمایش صورتحساب را در هر ماه کاهش دهد و با بحران انرژی فعلی ، این اکنون از همیشه مهمتر است. پنجره‌های کارآمد به این معنی است که خواص برای مدت طولانی‌تری گرم‌تر می‌شوند، زیرا هوای گرم به جای فرار از بیرون، در داخل محبوس می‌ماند. فن آوری چند منظوره در پروفایل پنجره های UPVC هوا را به دام می اندازد و یک سد حرارتی ایجاد می کند و به مشتریان خود این امکان را می دهد تا هر ماه صورتحساب انرژی خود را ذخیره کنند.

این فناوری را با شیشه‌های دو یا سه جداره ترکیب کنید تا به مشتریان خود یک پنجره با درجه A یا A+ ارائه دهید. بهترین پنجره های موجود در بازار از نظر بهره وری انرژی، حفظ گرما و عملکرد کلی.

 

 

درب های کم مصرف

اگرچه درها به اندازه پنجره ها عامل اتلاف گرما نیستند، اما هنوز هم مسیر آسانی برای نفوذ هوای سرد به داخل و خروج هوای گرم از آن وجود دارد.

درب های جلو اغلب دور از اتاق های اصلی یک ملک قرار می گیرند، به این معنی که درهای ورودی با مصرف انرژی کمتر برای صاحب خانه ها نگران کننده هستند. با این حال، اضافه کردن لایه اضافی یو پی وی سی به درهای جلو همچنان محافظت بیشتری در برابر عناصر بیرونی ایجاد می کند.

وقتی صحبت از درهای پشتی، پاسیو یا باغ می شود، اگر درها از نظر حرارتی کارآمد نباشند، اتاق نشیمن یا آشپزخانه اصلی در معرض خطر بیشتری برای احساس سرمای تلخ بیرون است.

درب‌های یو پی وی سی پاسیو، فرانسوی یا دو تاشو،  یک مانع حرارتی محکم بین داخل و خارج ایجاد می‌کند.

 

هزینه درب و پنجره یو پی وی سی

پنجره ها و درب های یو پی وی سی از مقرون به صرفه ترین در بازار هستند، اما این به معنای کیفیت پایین تر در مقایسه با مواد دیگر نیست.

تولید یو پی وی سی آسان است و می توان آن را به سرعت ساخت. برخلاف جایگزین های چوب یا آلومینیوم، نیازی به تهیه این مواد از سایر کشورها یا ارائه دهندگان خارجی نیست.

وقتی هزینه نسبتاً پایین پنجره‌ها و درب‌های UPVC را با راندمان بالای انرژی آن‌ها ترکیب می‌کنید، جای تعجب نیست که uPVC انتخاب محبوبی در بین تاجران و صاحبان خانه باشد.

 

سبک های پنجره یو پی وی سی

انواع محبوب ترین سبک های پنجره در uPVC

پنجره های محفظه

پنجره های برگشت پذیر

پنجره ها را کج کرده و بچرخانید

 

پنجره های یو پی وی سی

پنجره های UPVC دارای راندمان حرارتی بالا و امنیت بالا هستند. نصب پنجره‌های روکشی نیز مقرون به صرفه است و در طیف وسیعی از گزینه‌های طراحی قرار می‌گیرد و به شما امکان انتخاب عالی را می‌دهد.

 

یو پی وی سی پنجره ها را کج و بچرخانید

پنجره های شیب دار پنجره های مناسبی برای تهویه هوا هستند. پنجره‌ها به سمت داخل باز می‌شوند، چه در محور عمودی یا افقی.

نکته جالب در مورد کج کردن و چرخاندن پنجره ها این است که شما تنها با یک روش باز کردن پنجره های خود گیر نمی دهند. مکانیسم مناسب آنها به کاربران اجازه می دهد پنجره مشابهی را از بالا یا از کنار باز کنند و عنصر انتخابی را فراهم می کند که اکثر سبک های پنجره فاقد آن هستند.

مهر و موم محکم پنجره‌های شیب و چرخشی آن‌ها را به یکی از کارآمدترین پنجره‌ها در بازار تبدیل می‌کند.

 

سبک درب های یو پی وی سی 

مانند پنجره های یو پی وی سی، انواع و سبک های مختلفی از درب های یو پی وی سی نیز وجود دارد. درب های خارجی یو پی وی سی رایج هستند و اکثر درب های جلو و عقب در خانه ها توسط یو پی وی سی ساخته می شوند. درهای خارجی UPVC محافظت بیشتری از هوای سرد خارج می کنند و یک قاب درب سبک وزن را با دوام ، نگهداری کم و آسان روی چشم ارائه می دهند.

سایر انواع رایج درب های یو پی وی سی عبارتند از:

درب های دوتایی یو پی وی سی

درب فرانسوی یو پی وی سی

درب پاسیو یو پی وی سی (همچنین به عنوان درب کشویی نیز شناخته می شود)

 

درب های پی وی سی دو تاشو

درب های دوتایی بسته به نیازهای فردی در هر دو نوع یو پی وی سی یا آلومینیوم ارائه می شوند.

درب‌های دوتایی مجموعه‌ای از صفحات شیشه‌ای قاب‌دار هستند که هنگام باز شدن به هم جمع می‌شوند. شما به راحتی می توانید با تا کردن یک، دو یا همه پانل ها به سمت عقب انتخاب کنید که چقدر باز می خواهید.

درهای دوتایی برای تطبیق فضای بیرونی یک ملک با داخل عالی هستند، زیرا می توانند به راحتی به یک باغ یا فضای بیرون از اتاق نشیمن، آشپزخانه یا گلخانه منتهی شوند. درب های دوتایی خطوط براقی را برای سبک مدرن معاصر حفظ می کنند و آنها را به گزینه ای فزاینده محبوب در بین صاحب خانه ها تبدیل می کند.

این واقعیت که آنها اغلب به عنوان یک درب خارجی عمل می کنند به این معنی است که راندمان حرارتی بالا برای دو تاشو ضروری است. انتخاب درب های دوجداره یو پی وی سی دو جداره بهترین راه برای اطمینان دادن به شما است که دارایی آنها گرم می ماند و در عین حال نور و فضای اضافی را که درب های دوبل ارائه می دهند ارائه می دهد.

 

درب فرانسوی UPVC

درهای فرانسوی مجموعه ای از درهای بسیار مطلوب و شیک است که شامل دو درب است که در کنار هم قرار گرفته اند ، در وسط ملاقات و قفل می شوند. آنها تمایل دارند که به طور پیش فرض به بیرون باز شوند ، اما در صورت درخواست می توانند پیکربندی شوند.

درهای فرانسوی همچنین یک انتخاب محبوب برای ورود به فضای پاسیواست. برخی از مالکین خانه هاهمچنین درهای داخلی فرانسوی را نصب می کنند تا فضای بین دو اتاق مانند یک اتاق نشیمن و یک اتاق غذاخوری را از هم جدا کنند.

علاوه بر این، درب‌های فرانسوی به دلیل پانل‌های شیشه‌ای بزرگ، نور زیادی را وارد می‌کنند، اما این نیز می‌تواند باعث از دست دادن گرما شود. با انتخاب درب های فرانسوی دوجداره یو پی وی سی برای خانه های خود، می توانید اطمینان حاصل کنید که دارایی آنها در برابر هوای سرد محافظت می شود و در عین حال ظاهری باز و زیبا می بخشد.

 

درب پاسیو یو پی وی سی

درب های پاسیو درب های مناسبی برای قاب های یو پی وی سی هستند. در واقع، دیدن مجموعه ای از درهای کشویی یا درب های پاسیو که از یو پی وی سی ساخته نشده اند غیر معمول است. این به چند دلیل است.

در مرحله اول، مهم است که درهای کشویی سبک وزن باشند، زیرا به طور مرتب باید به جلو و عقب جابجا شوند. داشتن درهای کشویی چوبی سنگین می تواند برای برخی از صاحبان خانه یک مبارزه واقعی باشد. درب های کشویی یو پی وی سی چارچوبی سبک را ارائه می دهند که بسیاری از صاحبان خانه به دنبال آن هستند.

ثانیاً، درهای پاسیو معمولاً به یک منطقه سردتر منتهی می شوند، چه باغچه، یک بالکن در فضای باز یا یک باغچه پشتی. این بدان معنی است که یک درب با مصرف انرژی بالا برای دور نگه داشتن هوای سرد از خواص ضروری است.

درهای پاسیو یو پی وی سی دو جداره دقیقاً همین را ارائه می دهند، یک مانع کارآمد انرژی بین یک خانه گرم و فضای باز است و آنها را به محصولی عالی برای شما تبدیل می کند.

 

درها و پنجره های UPVC برای شما چقدر هزینه دارند؟

مانند هر نصب ، قیمت بسته به میزان کار مورد نیاز و سبک پنجره و درهای انتخاب شده متفاوت خواهد بود.

 

با این حال، یک چیز قطعی است و آن این است که درب‌ها و پنجره‌های UPVC به طور قابل توجهی ارزان‌تر از جایگزین‌های چوبی یا آلومینیومی هستند.

 

  پیشنهادات UPVC: 

قیمت خرید پایین تر

هزینه های نصب پایین

صرفه جویی در انرژی

بالاترهزینه های نگهداری کمتر

یو پی وی سی ماده ای سبک تر از مواد جایگزین است و به دلیل ماهیت سبک آن، جابجایی و نصب پنجره های یو پی وی سی آسان تر است و زمان صرف شده در محل را کاهش می دهد.

با طول عمر تا 35 سال، یو پی وی سی راه حل بلندمدتی است که صاحبان املاک به دنبال آن هستند. پنجره ساخته شده با یو پی وی سی بدون پوسیدگی، شکافتن و خوردگی.

 

اگر می خواهید در مورد هزینه های درب و پنجره یو پی وی سی صحبت کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید همین امروز با گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟