نرده های آلومینیومی در مقابل نرده های آهنی

نرده های آلومینیوم در مقابل نرده های آهنی

اگر برای خانه خود به نرده نیاز دارید ، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید و مهمترین چیز ، جنس نرده است.آهن و آلومینیوم از جمله فلزاتی هستند که معمولاً برای ساخت نرده استفاده می شوند و هر کدام مزایای خاص خود را دارند.متخصصان خوب ما در گروه صنعتی گلدن وین می توانند نرده های زیبایی را در داخل و خارج از منزل تولید و نصب کنند.آنها در انواع مختلفی از سبک ها و رنگ ها انتخاب می شوند تا کاملاً متناسب با دکوراسیون محل زندگی شما باشند.اما کدام یک برای شما بهتر است: آلومینیوم یا آهن؟ در اینجا برخی از مزایای نرده های آهنی و آلومینیومی ذکر شده است.

مزایای نرده های آهنی

در واقع آنچه ما به عنوان نرده آهنی میشناسیم ، همان نرده فولادی است.نرده ها ابتدا از آهن ساخته می شدند ، اما امروزه از فولاد برای ساخت انواع نرده ها استفاده می شود.فولاد بسیار قابل انعطاف است و می تواند خم و به شکلی که شما بخواهید در آید.نرده های فولادی محکم و بادوام بوده و سالها دوام خواهند داشت.نصب نرده های فولادی به راحتی انجام می شود و آنها برای دهه ها محکم حفظ می شوند.

مزایا و معایب نرده آهنی

معایب نرده آهنی

متأسفانه نرده های آهنی و نرده های فولادی امروزی ، می توانند زنگ بزنند.این امر هنگامی اتفاق می افتد که رطوبت با آهن موجود در فولاد واکنش شیمیایی نشان دهد که  در صورت عدم ترمیم ، زنگ زدگی می تواند در تمام مواد ادامه یابد و باعث شکستگی شود.این فرآیند شیمیایی در شرایطی مانند باران اسیدی تسریع می شود.اگرچه تولید کنندگان از تعدادی پوشش برای جلوگیری از زنگ زدگی استفاده می کنند ، اما اگر به هر روشی این پوشش آسیب ببیند ، مواد شروع به زنگ زدگی می کنند.

توصیه می شود که سالانه نرده های آهنی ، از نظر نقص یا خراب شدن پوشش پودر مورد بازرسی قرار گیرند و اولین علائم خوردگی باید سریعا تمیز و مجدداً پوشانده شود.

مزایای نرده های آلومینیومی

فراوانترین عنصر در پوسته زمین ، آلومینیوم به دلیل استحکام ، وزن سبک و کم هزینه بودن بسیار شناخته شده است.آلومینیوم مانند فولاد قابل انعطاف است و می تواند در طراحی های مختلف نرده متناسب با هر هدفی کارساز باشد.آلومینیوم ظاهری تمیز و براق دارد که ظاهر سازه های مسکونی مدرن را افزایش می دهد.آلومینیوم مانند فولاد زنگ نمی زند و این باعث می شود انتخاب خوبی برای خانه های محیط مرطوب باشد.بنابراین اگر نگران بدتر شدن نرده های خود در زیر باران و برف هستید ، آلومینیوم را انتخاب کنید ، زیرا آلومینیوم در برابر آب و هوا و باران مقاوم است.نرده آلومینیومی در اصفهان می تواند با هر تعداد رنگ مدرن با پوشش پودری پوشانده شود.

مزایای نرده های آلومینیومی

وزن آلومینیوم نسبت به آهن سبک تر است و بنابراین نصب آن در مناطق دشوار آسانتر است.برای تمیز کردن نرده های آلومینیومی ، فقط آب ، صابون ساینده و اسفنج لازم دارید.

معایب نرده های آلومینیومی

آلومینیوم به اندازه آهن یا فولاد قوی نیست و اگر فشار زیادی به آن وارد شود خم می شود.نرده های آلومینیومی مانند آهن زنگ نمی زنند ، اما می توانند در مناطقی که رطوبت به پوشش نفوذ می کند ، روکش کمی سفید رنگ ایجاد کنند.این تنها برخی از تفاوت های بین نرده های آلومینیومی و نرده های آهنی بود ، برای کسب اطلاعات بیشتر ، سایر مقالات این سایت را نیز مطالعه کنید.

مقاله

204 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟