نحوه صرفه جویی در هزینه برای جایگزینی پنجره

نحوه صرفه جویی در هزینه برای جایگزینی پنجره

نحوه صرفه جویی در هزینه برای جایگزینی پنجره

گلدن وین تولیدکننده انواع درب و پنجره یو پی وی سی اصفهان, شیشه های هوشمند اصفهان و.. در این مقاله شما را با نحوه صرفه جویی در هزینه برای جایگزینی پنجره آشنا می کند.تعویض پنجره ها گران هستند. هزینه دو یا سه پنجره ممکن است برای بیشتر صاحبان خانه قابل کنترل باشد ، اما تعویض پنجره کل خانه می تواند آسیب جدی به حساب بانکی شما وارد کند. به طور طبیعی ، جستجوی پنجره های ارزان قیمت جایگزین یکی از راه های کاهش هزینه ها است. اما روش های دیگری نیز برای کاهش هزینه کلی تعویض پنجره وجود دارد که ممکن است شامل پنجره های ارزان قیمت باشد و یا می تواند با پنجره های گران تر و با درجه بالاتر هماهنگ باشد.از موارد اضافی غیرضروری که باعث افزایش قیمت می شوند خودداری کنید.مانند هر صنعت دیگر ، شرکت های تولید کننده پنجره نیز موارد اضافی و ویژگی هایی را ارائه می دهند که ممکن است باعث بهبود پنجره شود. شرکت ها این ویژگی ها را ارائه می دهند ، اما اجباری نیستند و ممکن است اصلاً نیازی به آنها نباشد. در نظر بگیرید که این ویژگی ها چقدر برای شما مهم هستند:
سایه های بین شیشه ای
شیشه بیرونی لمینت ، شیشه ای فوق العاده سخت که در برابر شکستگی مقاومت می کند توسط شرکت پنجره تهیه و نصب شده است .هر شرکت تعویض پنجره , حتی نمایندگی های مجاز , برای قیمت ها مذاکره می کنند. صنعت پنجره تعویض یکی از بخشهای تجارت بازسازی خانه است که در آن غالباً مذاکره در مورد قیمت انتظار می رود.این شرکت ها پنجره های تعویض عمده فروشی را با قیمت عمده خریداری می کنند و بسته های نصب و راه اندازی پنجره را به مصرف کنندگان می فروشند. اگرچه شما می توانید در ارائه قیمت متفاوت یا برخی موارد اضافی احساس راحتی کنید ، به خاطر داشته باشید که هر شرکت جایگزین پنجره نقطه توقف خود را برای مذاکره خواهد داشت. مذاکره یک خیابان دو طرفه است.

نحوه صرفه جویی در هزینه برای جایگزینی پنجره
خرید مواد پنجره ارزان تر را در نظر بگیرید
پنجره های چوب جامد به عنوان گزینه برتر در نظر گرفته می شوند. اما قاب های فایبرگلاس قیمت کمتری دارند و قاب های وینیل جامد از همه کمترین هزینه را دارند. واقعیت این است که شما واقعاً نمی توانید تفاوت را تشخیص دهید ، مخصوصاً اگر قصد دارید پنجره های داخل خانه خود را رنگ کنید. بنابراین از خود بپرسید که اعتبار پنجره های چوبی جامد  چقدر ارزش دارد. آخرین باری که بازدید کننده ای از خانه شما پنجره ها را بازرسی کرده است تا ببیند از چه روشی ساخته شده است؟

نحوه صرفه جویی در هزینه برای جایگزینی پنجره
به سبک های معمول پنجره پایبند باشید
سبک ها و اشکال رایج باعث می شود که پنجره ها ارزان تر شوند. منحنی ها ، شش ضلعی ها ، دایره ها ، خلیج ها و کمان ها , همه آن اشکال جالب اما غیر معمول , بلافاصله قیمت پنجره های شما را افزایش می دهد. ارزان ترین سبک پنجره ها به پنجره های دو آویز ، تک آویز ، لغزنده ، ثابت و پنجره بسته می شوند.به یاد داشته باشید: نمایندگی های مجاز فقط یک مارک ارائه می دهد. نمایندگی های مجاز یک مارک پنجره ذاتاً گران ترین انتخاب نیستند. به هر حال آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که نمایندگی های مجاز که فقط یک مارک از پنجره را ارائه می دهند ، رقابت را محدود می کنند و رقابت می تواند به شما در یافتن قیمت های بهتر کمک کند.

نحوه صرفه جویی در هزینه برای جایگزینی پنجره
حداقل سه قیمت برای صرفه جویی در هزینه دریافت کنید
روش قدیمی به دست آوردن حداقل سه نقل قول با منطق ساده کار می کند: وقتی سه برآورد بدست آورید ، یک تخمین همیشه پایین ترین خواهد بود. لازم نیست سخت و وقت گیر باشد. برنامه ریزی کنید که سه شرکت پنجره تعویض به خانه شما بیایند. این سه شب را پشت سر هم انجام دهید ، و از اینکه به آنها بگویید سه پیشنهاد می گیرید نترسید,  این ممکن است آنها را ترغیب کند که بهترین قیمت ممکن را ارائه دهند. پس از انجام همه پیشنهادات ، تخمین زده خواهید شد: یکی کمترین ، دیگری بالاترین و سومی بین این دو. به شرطی که شهرت شرکت ها تا حدودی قابل مقایسه باشد ، شما بلافاصله خواهید فهمید که بهترین گزینه برای کجاست.چرا در آنجا متوقف شد؟ اگر وقت و تمایل دارید ، پنج تا هشت نقل قول دیگر بیاورید. هرچه برآورد بیشتری کسب کنید ، در آخر قیمت شما بهتر خواهد بود.از آنجا که شرکت های تولید کننده پنجره اتاق پیشنهادی خود را به اتاق بازی اختصاص می دهند ، برخی دیگر از پیشنهادهای دریافتی را ذکر کنید. هیچ یک از اینها نباید چالش برانگیز یا تهاجمی باشد. بیشتر فروشندگان پنجره جایگزین انتظار دارند که پیشنهادات دیگری دریافت کرده باشید.

مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟