فناوری جدید در پنجره های الومینیومی


این روزها، فناوری بخشی از اکثر کارهایی است که ما انجام می دهیم. از تلفن‌های هوشمند گرفته تا دستگاه‌های بهداشتی شخصی، زندگی ما با نوآوری‌های فناوری بهبود یافته و بهبود می‌یابد.

با این حال، پیشرفت ها بسیار فراتر از نرم افزار و سرگرمی است. ایده های جدید در طراحی و عملکرد پنجره، صنعت را متحول کرده است. در این مقاله، آخرین فن آوری پنجره را کشف خواهید کرد:

ترکیبی از کارایی و عملکرد

از اواخر دهه 1980، تولید کنندگان پوشش های شیشه ای با انتشار کم (کم E) را اضافه کردند. این به بهینه سازی مصرف انرژی (گرمایش، سرمایش) و روشنایی کمک می کند. در طول سال ها، این روند توسعه یافته و بهبود یافته است.

یکی دیگر از فناوری‌های موجود که در سال‌های اخیر مقرون به صرفه‌تر شده است، شیشه خلاء است که عایق بهینه را فراهم می‌کند و در عین حال نور کافی را فراهم می‌کند. این ویژگی همچنین مزایای صرفه جویی در انرژی و کاهش نویز را ارائه می دهد.

همچنین شیشه دینامیک محبوب است که بسته به شدت نور خورشید با انتقال از شفاف به تقریباً مات از اشعه های مضر UV محافظت می کند. اصطلاح “u-factor” به قابلیت عایق بندی کلی پنجره اشاره دارد. یک متخصص واجد شرایط می تواند پنجره های موجود شما را آزمایش کند و توصیه هایی برای بهبود عایق کاری و سایر عوامل ارائه دهد.

الکتروکرومیک ها (که از جریان الکتریکی برای کنترل نور و گرما استفاده می کنند) و ترموکرومیک ها (که به گرمای خورشید واکنش نشان می دهند) در همین راستا هستند. هر دو گزینه به ارائه کنترل آب و هوای ایده آل در طول روز کمک می کنند.

ویژگی های متناسب با سبک زندگی

یک روند اخیر، بازگشت به درمان های سنتی تر پنجره است. در حالی که پنجره‌های قوس‌دار و شکل‌های منحنی همچنان محبوب هستند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها پنجره‌های کف تا سقف را به شکل‌های مستطیلی سنتی‌تر انتخاب می‌کنند.

در جاهای دیگر، محبوب ترین گزینه ها عبارتند از نوعی آلومینیوم اکسترود شده که در قاب پنجره ها استفاده می شود و شیشه های مقاوم در برابر ضربه. مزایای قاب پنجره آلومینیومی بسیار زیاد است و شامل دوام، مقاومت در برابر خوردگی و بهبود استحکام قاب می شود. شیشه های مقاوم در برابر ضربه به ویژه در مناطقی که خطر آب و هوای مرطوب و یا خیلی خشک وجود دارد، مانند شمال و جموب ایران، بسیار مهم است.

برای این منظور، از قبل می دانید که تابستان های اصفهان بسیار گرم است و زمستان های اخیر خیلی سرد بوده است. رطوبت همیشه در این منطقه از کشور وجود دارد. در کنار دوام، قاب پنجره های آلومینیومی به کنترل رطوبت کمک می کند.

همانطور که گزینه های تعویض و ارتقاء پنجره را در نظر می گیرید، ترجیحات شخصی و سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید به زودی ملک خود را بفروشید، این نیز بر تصمیمات شما تأثیر می گذارد.

نصب و نگهداری آسان

بسیاری از صاحبان خانه هنگام فکر کردن به تعویض یا نصب پنجره‌های جدید، خسته می‌شوند. با گزینه های بسیار زیادی که در حال حاضر در دسترس است، تصمیم گیری برای بهترین نیازها و ترجیحات شخصی شما می تواند دشوار باشد. علاوه بر این، اصطلاحات پنجره می تواند به سرعت گیج کننده و طاقت فرسا شود.

برای سال‌ها، ما به مالکین ساختمان های ایران کمک می‌کنیم تا بیشترین بهره را از دارایی خود ببرند. تیم اجرایی گلدن وین در اصفهان بیشترین رضایت مشتری را جلب کرده است.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟