شیشه دو جداره یا شیشه سه جداره؟

شیشه دو جداره یا سه جداره

شیشه دو جداره یا شیشه سه جداره؟

درست زمانی که عادت به خرید پنجره های دو جداره داشتید ، سه جداره هم آمد تا گزینه دیگری را در معادله بیندازید.فواید سه جداره این است:
بازده حرارتی :یک شیشه اضافی با گاز آرگون بیشتر که بین آن قرار گرفته است. نتیجه کاهش قبض های انرژی و خانه گرمتر است.
عایق صدا :شیشه صوتی می تواند صدا را 40 دسی بل کاهش دهد و باعث شود جاده چهار برابر دورتر به نظر برسد.
امنیت :یک شیشه دیگر برای عبور از آن باعث ایجاد یک پنجره با مقاومت جدی می شود.

اعتماد صرفه جویی در انرژی

لعاب سه گانه را تأیید می کند اما آیا ارزش آن را دارد؟ همانطور که در بالا پاسخ دادیم ، آیا شیشه دوجداره ارزش آن را دارد ، ارتقا به شیشه سه جداره چقدر بهتر است؟
هزینه شیشه سه جداره 10-20٪ بیشتر از شیشه دوجداره است بنابراین می توانید برای توجیه هزینه اضافی به اندازه کافی در قبض های انرژی خود صرفه جویی کنید؟
دلیل اصلی در نظر گرفتن شیشه سه جداره بیش از دو جداره این است که اگر شما در یک منطقه پر سر و صدا زندگی می کنید. اگر در کنار جاده اتوبان قرار گرفته اید ، می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد.در غیر این صورت ، مگر اینکه بخواهید بهره وری انرژی خود را افزایش دهید ، شیشه دوجداره هنوز کارآمدترین انتخاب پنجره استهزینه شیشه دو جداره ثانویه چقدر است؟ به عنوان جایگزینی برای شیشه های دو جداره ، ممکن است شیشه های ثانویه گزینه اقتصادی تری برای بررسی باشد. به جای جایگزینی پنجره کامل ، شیشه های ثانویه بر روی شکاف پنجره شما قرار می گیرند تا لایه دوم عایق روی پنجره ایجاد شود.
چرا شیشه دوم را به جای شیشه دوجداره انتخاب می کنید؟
اگر در یک ملک اجاره ای زندگی می کنید یا بند اجاره نامه دارید که مانع از تعویض پنجره های تک جداره (معمولاً بازشو) می شود.شما می خواهید سبک پنجره های اصلی خود را حفظ کنید.شما می خواهید پیش نویس ها را بدون هزینه پنجره های جدید حذف کنید.اگر در کنار جاده ای شلوغ زندگی می کنید می خواهید صدا را کاهش دهید.براق کردن ثانویه برای اصوات عالی است و می تواند آلودگی صوتی خارجی را تا 80٪ کاهش دهد.هزینه شیشه های ثانویه می تواند تا 50٪ کمتر از نصب پنجره های دو جداره باشد.
چه زمانی باید شیشه دوجداره خود را تعویض کنم؟
جایگزینی یک خانه کامل از 8-10 پنجره دو جداره سرمایه ای است که هزینه زیادی خواهد داشت و برای اکثر مردم یک تصمیم بزرگ است.
ما هرگز به شما توصیه نمی کنیم که پنجره هایی را که در شرایط کاملاً خوبی هستند بدون هیچ مشکلی تعویض کنید.
دلیل اصلی تغییر پنجره ها این است که کالاهای قدیمی شما به مقدار قابل توجهی سرما عبور می کنند که می تواند قبض های انرژی شما را به طور جدی افزایش دهد.مهر و موم های دو جداره ممکن است خراب شوند بنابراین اگر می دانید از لبه پنجره سرما می وزد ، زمان تغییر آنها فرا رسیده است.
یا ، ممکن است پنجره های اصلی شما به خوبی با کف انبساط زیادی در اطراف لبه ها مجهز شده باشد تا جای مناسب را جبران نکند. اگر این مورد است ، توصیه می کنیم جایگزین شوید.
فریم های تاب خورده:
uPVC ارزان تر می تواند پنجره هایی را که خراب به نظر می رسند ، تغییر شکل دهد و تغییر رنگ دهد. پنجره های تاب خورده همچنین می توانند باعث ایجاد شکاف در اطراف لبه ها شوند که باعث ورود هوای سرد می شود.اگر پنجره های سفید شما اکنون به رنگ خامه ترش درآمده اند ، زمان آن می رسد که آن را ارتقا دهید.
چگالش :
اگر درون شیشه دو جداره چگالشی داشته باشید ، نشان می دهد که مهر و موم های روی پنجره ها خراب شده است. اگر این مشکل را دارید تنها راه واقعی برای حل آن تعویض پنجره است.با نصب کننده یا سازنده خود مشورت کنید زیرا ممکن است تحت ضمانت قرار گیرند.
خشک کن:
این جایی است که شما در داخل شیشه بیت هایی ایجاد می کنید که در اثر خراب شدن مهر و موم ها ایجاد می شود.همانند چگالش تنها راه حل دائمی این است که واحدها را با مهر و موم های خراب جایگزین کنید.و دوباره ، ضمانت خود را بررسی کنید.
طول عمر دو جداره چقدر می باشد؟
دو جداره حدود 20 سال طول می کشد اما بسته به کیفیت واحدهای پنجره و کیفیت نصب متفاوت است.تولیدکنندگان و نصب کنندگان معتبر شیشه دو جداره تضمین هایی را ارائه می دهند (“گلدن وین” ارائه دهنده نرده آلومینیومی در اصفهان، درب و پنجره دو جداره اصفهان و … می باشد که برای تمام پنجره ها و تضمین های مادام العمر در برابر تراکم داخلی و تغییر رنگ یک ضمانت استاندارد ارائه می دهد).البته ، پنجره ها می توانند به مراتب بیشتر از طول عمر پیش بینی شده خود عمر داشته باشند و در بسیاری از خانه ها پنجره هایی با عمر بیش از سی سال وجود دارد ، اگر از آنها به خوبی نگهداری شده باشد.اولین قسمت از پنجره دو جداره که احتمال خرابی دارد آب بندی است و دوم آن لولا است.
همچنین به محل قرارگیری پنجره ها در یک ویژگی بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک پنجره رو به جنوب که آفتاب و گرما زیادی می گیرد ، بیشتر در معرض تغییر رنگ یا خشک شدن مهر و موم ها است.تمام پنجره های گلدن وین دارای ضمانت کل پنجره شامل لولا ، قفل و نصب هستند. همه ضمانت های مربوط به پنجره های دو جداره را اینجا ببینید.
آیا دو جداره باعث افزایش ارزش ملک می شود؟
اگر پنجره ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند و سبک و رنگ آن با آن مطابقت داشته باشد ، شیشه های دوجداره می توانند ارزش ملک را تا 10٪ افزایش دهند. بنابراین ، اگر در فکر فروش هستید ، سرمایه گذاری در پنجره های جدید می تواند بازپرداخت کند.مراقب باشید ، پنجره ها باید با خاصیت مناسب باشند و اگر اشتباه کردید میتوانید به جای افزایش ،ارزش را کاهش دهید. به عنوان مثال ، ویژگی های دوره باید متناسب با قاب های چوبی و پنجره های بازشو سنتی باشد. اگر پنجره های بازشوی قدیمی را برای جایگزینی با دو جداره uPVC بردارید ، می توانید خانه را بی ارزش کنید.
پنجره دو جداره ارزان یا شیشه دو جداره با کیفیت؟
هرگز گمان نکنید که شیشه دو جداره ارزان گزینه بهتری نسبت به پرداخت هزینه بیشتر برای نصب پنجره های با کیفیت است.همانطور که در بالا توضیح دادیم ، قرار دادن uPVC در یک ویژگی دوره ای به جای چوب می تواند ارزش ملک را کاهش دهد و خریداران را خاموش کند.شیشه دو جداره با کیفیت پایین می تواند موارد زیادی را به همراه داشته باشد و همچنین ممکن است دریابید که یک تامین کننده ارزان قیمت دارای ضمانت ارزان یا موجود نیست. از همه مهمتر ، فقط شرکتهای معتبر می توانند با اطمینان از اینکه بیست سال دیگر آنجا خواهند بود و در صورت وجود مشکلی پنجره را تعویض می کنند ، تضمین مادام العمر ارائه می دهند.شرکت های ارزان قیمت پنجره به احتمال زیاد در صورت احتیاج به ضمانت نامه ها ، احترام نمی گذارند.
برای هر سرمایه گذاری که در خانه خود انجام می دهید ، کیفیت همیشه باید بر قیمت ارجحیت داشته باشد. تلاش برای انجام هر کاری با قیمت ارزان همیشه در طولانی مدت گران است.
پیشنهاد شما برای شیشه دوجداره باید شامل چه مواردی باشد؟
اگر در حال مقایسه متوسط هزینه شیشه دو جداره از شرکت های مختلف هستید و می خواهید بدانید هزینه شیشه دوجداره چقدر است ، اطمینان حاصل کنید که مانند مشابه را مقایسه می کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند قیمت را به طرز چشمگیری تغییر دهد. حتی عواملی مانند نصب در طبقه فوقانی که نیاز به داربست دارند باید در نظر گرفته شوند.اگر می خواهید قیمت ها را مقایسه کنید ، مطمئن شوید که قیمت دو جداره شما دارای موارد زیر است:
یک بررسی فنی کامل با نقشه ها
جزئیات کامل محصول ، اندازه ، سبک ، رنگ و غیره
تعداد پنجره ها
درجه انرژی پنجره برای شیشه
هر ویژگی اضافی مانند دسته و قفل
آیا شامل پایه پنجره خارجی است؟
چه زمانی کار شروع و به پایان می رسد؟
دور انداختن پنجره های قدیمی خود
ضمانت نصب
ضمانت محصولات
جزئیات شرکت و اعتبارنامه ها را ببینید.
آیا به پنجره های دو جداره جدید فکر می کنید؟
ما یک بررسی کامل از خانه شما انجام می دهیم و به شما کمک می کنیم از بین پنجره های مختلف انتخاب کنید تا پنجره های مناسب را بدست آورید.
پنجره های ما تضمین شده اند بنابراین شما خیالتان راحت است که انتخاب درستی انجام داده اید.ببینید چه پنجره های دو جداره ای می توانید داشته باشید.

مقاله

200 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟