راهنمای خرید پنجره های محفظه


اگر به دنبال خرید پنجره های یو پی وی سی در اصفهان هستید و به فکر انتخاب پنجره های دیواری هستید، این مقاله در گروه صنعتی گلدن وین به شما کمک می کند تا همه چیز را در مورد این نوع پنجره ها پیدا کنید.

طراحی متمایز و منحصربه‌ فرد پنجره‌های دیواری آن‌ها را به عنصری محبوب در خانه‌های تاریخی و همچنین مدرن تبدیل کرده است. در اینجا چیزی است که باید در مورد خرید، نصب و نگهداری پنجره های دیواری برای خانه خود بدانید.

 

پنجره های محفظه در طراحی خانه

پنجره‌ های کیسه‌ای برای اولین بار در قرون وسطی ظاهر شدند، اما به دلیل ظاهر عالی و سیستم‌عامل ساده‌شان، قرن‌ها محبوب مانده‌اند.

پنجره‌ های رومیزی ظاهری چشمگیر از داخل و خارج خانه ایجاد می‌کنند و می‌توانند به خوبی با هر سبک معماری سازگار شوند. این نوع پنجره ها بسیار شبیه به درب هستند و می توانند به طور کامل باز شوند تا دید را برای شما به حداکثر برسانند و جریان هوا را بهینه کنند.

طراحی عمودی پنجره‌ها در سبک‌ها، مواد قاب و اشکال مختلف موجود است. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این پنجره ها این است که تمیز کردن آنها بسیار آسان است زیرا در حالت باز می توان هر دو طرف را از داخل تمیز کرد.

اگر طرح پنجره ای را به طرف آن بچرخانید، یک پنجره افقی از نوع سایبان خواهید داشت که به سمت بیرون و بالا حرکت می کند. این نوع برای استفاده برای پنجره های بلند روی دیوار مناسب است. پنجره های سایبان یک انتخاب عالی برای پنجره های زیرزمین هستند. وقتی باز است، این پنجره می تواند از ورود باران به داخل جلوگیری کند.

 

مزایا و معایب پنجره های قاب دار

وقتی صحبت از بهره وری انرژی و امنیت می شود، پنجره های محفظه ای عالی عمل می کنند. طرح‌های مختلف پنجره‌ها را می‌توان محکم بست . این یک مهر و موم ضد آب و هوا در برابر پیش نویس ها و رطوبت ایجاد می کند. علاوه بر این، سیستم‌های قفل منحصربه‌ فرد به کار رفته در این پنجره‌ها باعث می‌شود که خانه شما از بیرون به سختی قابل دسترسی باشد و امنیت خانه شما را تقویت کند.

 

اگرچه این پنجره ها انتخاب بسیار محبوبی هستند، اما چند ایراد نیز به همراه دارند که باید قبل از خرید در نظر بگیرید. این پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که به سمت بیرون باز می شوند، بنابراین صفحه های پنجره ای باید در داخل قاب پنجره ها قرار گیرند. به همین دلیل سیستم های تهویه مطبوع استاندارد گزینه ای نیستند و اندازه پنجره های موجود به دلیل وزن شیشه محدود است.

 

انواع پنجره های دیواری

به طور کلی این نوع پنجره ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. این پنجره ها را می توان از متریال های مختلفی ساخت که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

1.تک قاب

– این رایج ترین سبک پنجره های قاب است. این نوع یک قاب پنجره است که یک شیشه یا چندین شیشه را که با نوارهایی از هم جدا شده اند، نگه می دارد.

2.دوبل

– به دلیل وجود هیچ پست مرکزی عمودی به آن پنجره فرانسوی نیز می گویند. این شامل یک جفت پنجره محفظه ای است که به سمت بیرون باز می شوند و وقتی بسته می شوند در مرکز به هم می رسند.

3.فشار به بیرون

– این پنجره ها به صورت تک قاب و دو قاب هستند. آنها به سادگی خارج می شوند و از طریق سیستم عامل های ویژه باز نگه داشته می شوند.

 

قاب های پنجره رومیزی می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند.

این مواد مزایا و معایب خاص خود را دارند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

چوب

– قاب های پنجره چوبی را می توان رنگ آمیزی تا متناسب با سبک و ترجیحات طراحی شما باشد. آنها تراکم را به حداقل می رسانند و انرژی کارآمد هستند.

آلومینیوم

– این ماده سبک، نصب آسان، بادوام است و از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و در برابر رطوبت محافظت می کند.

وینیل

– این قاب ها نسبتاً مقرون به صرفه، مقاوم در برابر حرارت و رطوبت هستند و احتمال نشت هوا در طول زمان بیشتر است.

چوب روکش شده

– این قاب‌های پنجره‌ای دارای نمای بیرونی هستند که توسط آلومینیوم محافظت می‌شود، در حالی که داخل آن از چوب رنگ‌آمیزی یا رنگ‌شده ساخته شده است.

فولاد

– گران ترین گزینه و در عین حال جذاب ترین قاب برای پنجره های بزرگ است.

 

 

نکات تعمیر و نگهداری برای پنجره های محفظه

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، یکی از بزرگترین مزایای پنجره های دیواری این است که هر دو طرف پنجره را می توان از داخل خانه تمیز کرد. توصیه می شود که یک یا دو بار در سال پنجره ها را تمیز کنید.

همچنین باید چک‌های دوره‌ای را انجام دهید تا مطمئن شوید که لولاها، پیچ‌ها و سخت‌افزار در جای خود محکم هستند.

 

خرید پنجره های دیواری

اگربه دنبال پنجره های الومینیوم و یو پی وی سی هستید، می توانید به کارشناسان گروه صنعتی گلدن وین با مسئولیت محدود اعتماد کنید.

اگر مایل به خرید پنجره یو پی وی سی هستید و نیاز به پیشنهاد و مشاوره دارید، می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید ومشاوره و قیمت رایگان دریافت کنید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟