درب و پنجره های دوجداره ی آلومینومی چه مزایایی دارد؟

مزایای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

مزایای درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

آلومینیوم دارای چندین مزیت نسبت به سایر درب های مورد استفاده به عنوان درب ورودی است، از جمله:

افزایش امنیت و دوام

با وجود سبک بودن، آلومینیوم فلزی قوی است. نفوذ برای سارقان بسیار دشوارتر از مواد سنتی درب ورودی مانند چوب است. حتی اگر می‌خواهید می‌توانید از شیشه‌های دو جداره یا شیشه‌های امنیتی برای افزودن به امنیت درب های خود استفاده کنید.

از نظر دوام، با درب ورودی آلومینیومی، لازم نیست نگران موارد زیر باشید که در مورد درهای چوبی رایج است:

کوچک شدن

شکسته شدن

پوسته پوسته شدن

نشتی(سوراخ شدن)

تاب برداشتن

عمر طولانی آن، به این معنا که سالیان سال بدون تغییر و خرابی باقی میماند و به راحتی میتوان بازیافت شان کرد زیرا  آلومینیوم یکی از پایدارترین فلزات برای استفاده در ساختمان محسوب می شود.

عایق حرارتی بهبود یافته

درهای ورودی برای نشت هوای خانه یک عامل نگران کننده هستند، به خصوص اگر قدیمی باشند، عایق نشده باشند یا ضعیف نصب شده باشند. جریان هوای ناخواسته می تواند باعث شود خانه در تابستان گرمتر یا در زمستان سردتر شود و به طور بالقوه هزینه های گرمایش و سرمایش خانه شما را افزایش دهد.

در درب های الومینیومی هوا میتواند از گوشه ها و یا شیشه ها وارد خانه شود که گروه صنعتی گلدن وین بدین منظور از فوجی و چسب های سلیکون برای بهبود عملکرد درب ها در تولید درب و پنجره های الومینومی در اصفهان استفاده میکند پس انتقال حرارت از داخل به بیرون را بسیار کاهش می‌دهد یا برعکس. علاوه بر این، و برخلاف الوار، تمیز کردن و نگهداری آلومینیوم بسیار آسان است، به این معنی که همیشه مانند روز اول نو و براق هستند.

دیگر عوامل برای عملکرد بهتر درب و پنجره ها

  1.  قفل و دستگیره

انتخاب یراقالات درب و پنجره های دوجداره اساساً باید با ابعاد انها تطابق داشته باشد. اگر به دنبال امینت بالا برای درب و پنجره های دوجداره ی خود هستید باید از یراق و فقل های امنیتی و یا سه قفله (اسپانیولت دار) استفاده کرد تا درب از سه نقطه قفل شوند.

  1.  لولا

درهای ورودی آلومینیومی معمولاً لولایی هستند و به سمت داخل باز می شوند. در خانه‌های لوکس و ساختمان های تجاری با طراحی معماری، درب‌های محوری محبوب‌تر هستند، اگرچه معمولاً برای قسمت‌هایی با ورودی بزرگ تر بهتر است از درب های بازشو کشویی و یا درب های مونوریل استفاده کرد.

رنگ درب ها
اکثر درب های آلومینیومی برای ماندگاری طولانی رنگ با پوشش پودری پوشانده می شوند،

مزایای پوشش پودری عبارتند از:
یکنواختی : پوشش پودری پوششی صاف و بدون توده یا قطرات مربوط به درب های ورودی که به صورت دستی رنگ آمیزی شده اند، فراهم میشوند.

دوام : ماندگاری پوشش پودری طولانی دارد و قادر به تحمل طیف گسترده ای از شرایط محیطی است که برای درب های ورودی آلومینیومی در اصفهان بسیار مهم است .در شرایط اب و هوایی اصفهان (اجسام 8ماه از سال زیر نور مستقیم شدید خورشید قرار میگیرند) معمولا به اهن الات اسیب وارد میشود. گروه صنعتی گلدن وین برای رنگ انادایز پرفیل گرانتی مادام العمر میدهد.

اگر درب و پنجره ی دوجداره مستقیماً در معرض نور خورشید باشد، رنگ پروفیل ایتم بسیار حیاتی برای درب و پنجره ها خواهد شد . رنگ‌های تیره گرما را جذب می‌کنند و رنگ‌های روشن بیشتر آن را منعکس می‌کنند. برای کاهش انتقال حرارت از طریق درب خود می توانید یک گزینه رنگی انتخاب کنید که مناسب اب و هوای منطقه و مناسب با خانه ی شما باشد.

گستره وسیع انتخاب در مورد درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی به این معنی است که شما مطمئناً می توانید چیزی را پیدا کنید که کاملاً مناسب خانه شما باشد.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟