تفاوت بین پنجره های UPVC و پنجره های آلومینیومی چیست؟

تفاوت بین پنجره های UPVC و پنجره های آلومینیومی

تفاوت بین پنجره های UPVC و پنجره های آلومینیومی چیست؟ 

مدام شاهد صحبت شرکت های مختلف در مورد درب و پنجره یو پی وی سی اصفهان و آلومینیوم بوده اید؟ مقاله زیر برای ارائه مزایای هر نوع پنجره برای کمک به شما در انتخاب آگاهانه گردآوری کرده ایم. در رنگ روشن ، ما جلوه های چوبی تقلیدی درخشان ارائه می دهیم، به این معنی که پنجره های شما بدون هزینه های زیاد می توانند شگفت انگیز به نظر برسند. همچنین تنوع گسترده ای در انتخاب رنگ وجود دارد.

ما تمام پنجره های uPVC خود را به مدت 10 سال تضمین می کنیم

آنها پوسیده نخواهند شد، پوست نمی گیرند، تاب نخواهند خورد.

uPVC تمایل دارد ارزان تر از آلومینیوم باشد.

برخی از مزایای منحصر به فرد پنجره های آلومینیومی نیز وجود دارد که ارزش شناختن آنها را دارد:

انعطاف پذیری طراحی آلومینیوم بیشتر از uPVC است، طیف رنگ های موجود از جمله دو رنگ شگفت انگیز است.

پنجره های آلومینیوم برای مقاومت در برابر برخی از شرایط  بسیار شدید ، و زنده ماندن در آزمایشات در گروه های شدید مواجه هستند.

خب! حالا شما مالک آن هستید. هر دو گزینه مزایای بسیار خوبی دارند ، اما اینکه آیا مناسب شما هستند به نیازهای منحصر به فرد شما بستگی دارد. اکنون با ما تماس بگیرید و ما یک مشاوره طراحی ترتیب می دهیم که در آن همه گزینه ها را با شما صحبت خواهیم کرد.

تفاوت بین پنجره های UPVC و پنجره های آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC: کدام یک بهتر است؟

وقتی صحبت از پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC می شود ، هر دو ماده مزایای بسیار خوبی دارند.بدیهی است که این موارد مورد توجه انواع مختلف صاحبان خانه قرار خواهد گرفت ، اما واقعیت این است که هیچ پاسخ “درستی” درباره اینکه کدام یک بهتر است وجود ندارد. در نهایت ، اینکه آیا آنها گزینه مناسبی برای شما و دارایی شما هستند ، به عوامل مختلفی بستگی دارد …

قیمت

از نظر قیمت، نصب پنجره های آلومینیومی همیشه گرانتر از UPVC است به همین دلیل برای موارد مشابه به دلیل مصالح بالاتر و هزینه های ساخت. اما، در دراز مدت، آلومینیوم می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد زیرا ماده مقاوم تری از UPVC است. برای هزینه های اولیه مقرون به صرفه تر، پنجره های UPVC یک راه حل عالی “مناسب” از پنجره ارائه می دهند زیرا در برابر پوسیدگی با طول عمر بالا بسیار مقاوم هستند. برای یک خانه با اندازه معمولی، اختلاف قیمت هنگام مقایسه آلومینیوم با UPVC احتمالاً هزاران است نه صدها پوند.

بازده حرارتی

بدیهی است که UPVC یک عایق عالی است و این پنجره ها راندمان حرارتی بسیار بالایی را ارائه می دهند. با وجود پنجره های آلومینیومی، تصور غلطی وجود دارد که عایق بندی آنها به خوبی UPVC نیست، اما این درست نیست. لمس این فریم ها ممکن است سردتر باشد اما شیشه های پنجره می توانند دقیقاً به همان بازده انرژی برسند. این کار با استفاده از شکست حرارتی ، سدی که از تماس آلومینیوم با آلومینیوم از داخل به بیرون پنجره شما جلوگیری می کند ، انجام می شود تا فضای داخلی خانه شما برای مدت بیشتری گرم شود.

به طور خلاصه ، هر دو UPVC و آلومینیوم سطح عایق بندی عالی ارائه می دهند.

تفاوت بین پنجره های UPVC و پنجره های آلومینیومی

امنیت

پنجره های UPVC و آلومینیوم از قاب های تقویت شده و قفل های چند نقطه ای که می توانند از برند محافظت کنند ، باعث می شود از ایمنی بسیار بالایی استفاده کنید.ما می توانیم هر دو سبک پنجره  را با مهر تأیید امنیت طراحی ایجاد کنیم

نگهداری

از نظر نگهداری ، در مورد پنجره آلومینیومی در مقابل UPVC چیزهای زیادی برای انتخاب وجود ندارد. هیچ یک از مواد تار و پوسیده نمی شود  و تمیز کردن آنها را هر دو آسان است – هر چند وقت یکبار فقط به یک دستمال مرطوب سریع نیاز دارید.

سبک خاصیت

در حالی که بودجه شما به وضوح تعیین می کند که آیا شما آلومینیوم یا UPVC را انتخاب می کنید ، سبک زندگی شما نیز چنین خواهد بود. بناها یا املاک ذکر شده که در یک منطقه حفاظتی هستند بدیهی است که به سبک پنجره بسیار متفاوتی (مانند پنجره های ارسی کشویی UPVC) در مقایسه با یک خانه مدرن و زیبا نیاز دارند ، که ممکن است با قاب های آلومینیومی شگفت انگیز به نظر برسد.

قبل از انتخاب آلومینیوم یا UPVC ، وزن کنید که آیا انتخاب قاب مورد نظر شما باعث بهبود ظاهر خانه شما می شود – از داخل و خارج. معمولاً تصمیمات تحت تأثیر محیطی قرار می گیرند که در نهایت پنجره ها در آن قرار می گیرند. اگر خانه ای کلبه ای دارید ، قاب های آلومینیومی مدرن احتمالاً با ظاهری شیک در کشور متناسب نخواهد بود. پنجره های ارسی احتمالاً به مراتب بهتر خواهند بود.

با این حال ، نمایهای باریک آنها ممکن است در یک خانه یا آپارتمان مدرن جذابیت بیشتری داشته باشند هر دو نوع UPVC و آلومینیوم در طیف گسترده ای از رنگها موجود هستند ، به شما انعطاف بیشتری می بخشد در تلاش برای دستیابی به آرزوهای کلی خود در طراحی ، مهم نیست که کدام ماده برای خانه شما مناسب است.

تفاوت بین پنجره های UPVC و پنجره های آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC

همانطور که در بالا با جزئیات بیان شد، بحث در مورد پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC بسیار پیچیده تر از این است که بگوییم یکی بهتر از دیگری است. پنجره های آلومینیومی: کمی گران ترند، اما دوام بالایی دارند و یک سرمایه گذاری طولانی مدت هستند. از نظر طراحی، آنها مدرن و شیک با پروفیل های زیبا و چشم اندازها هستند. احتمالاً مناسب خانه های مدرن است

پنجره های UPVC: قاب نصب پنجره های UPVC مقرون به صرفه است و بسیار شیک هستند و – به لطف پیشرفت در فن آوری پلاستیک – در حال حاضر در انواع رنگ ها ، از جمله خاکستری آنتراکیت ارائه می شود. ظاهر ظریف آنها برای املاک قدیمی و خانه های ذکر شده ایده آل است.

چه چیزی برای شما بهتر است؟

در حقیقت ، UPVC و آلومینیوم هر دو مزایای مشابهی دارند – به ویژه از نظر بازده حرارتی ، نگهداری و امنیت.

3 عامل اصلی که باید قبل از تصمیم گیری در نظر گرفته شود:

اولویت شخصی

سبک خاصیت

بودجه

اگر هنوز برای انتخاب بین پنجره های آلومینیومی و UPVC در تلاش هستید ، لطفاً با ما “گلدن وین” تماس بگیرید با شماره 09130362166 تماس بگیرید – کارشناسان ما خوشحال می شوند که تفاوت ها را با جزئیات بیشتری بررسی کنند

مقاله

171 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟