بهترین سبک برای پنجره های آشپزخانه که برای شما مناسب است


آشپزخانه ای که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید شلوغ ترین قسمت خانه است. ظاهر پنجره های آشپزخانه و همچنین کارایی آن همیشه مهم است.

از آنجایی که سبک‌های مختلفی برای پنجره‌های آشپزخانه وجود دارد، ما این مقاله را اختصاص داده‌ایم تا ببینیم کدام سبک برای خانه شما مناسب‌تر است.

برای یافتن بهترین پنجره در اصفهان برای استفاده در آشپزخانه از یک شرکت مورد اعتماد، گروه صنعتی گلدن وین، ادامه دهید.

نقش پنجره ها در آشپزخانه چیست؟

پنجره های آشپزخانه عملکردی مشابه هر اتاق دیگر در خانه دارند:

تامین نور و تهویه

انعطاف پذیری زیبایی شناختی قابل توجه

شما باید هنگام انتخاب عوامل دیگر، انتخاب های پنجره خود را متعادل کنید، نیاز به حداکثر نور، تهویه، دسترسی و شرایط زیبایی شناختی را با محدودیت های اندازه و سبک متعادل کنید.

2 نکته در انتخاب پنجره آشپزخانه

سبک پنجره های آشپزخانه هم در داخل و هم در نمای بیرونی تاثیر زیادی دارد.

علاوه بر این، نور خوب در آشپزخانه حیاتی است. بنابراین، اگر پنجره های متعدد و بزرگ در آشپزخانه دارید، مطمئن باشید که در هنگام آشپزی شما به خوبی روشن می شود.

می توانید در مورد تاثیر پنجره ها در طراحی داخلی بیشتر بخوانید.

پنجره های آشپزخانه باید دارای تهویه مناسب باشند. از آنجایی که آشپزخانه مکانی مرطوب برای پخت و پز و شستن است، توصیه می کنیم تا حد امکان یک پنجره قابل اجرا انتخاب کنید.

بیایید نگاهی به سبک‌ها و گزینه‌های پنجره بیندازیم که به شما در انتخاب پنجره‌های آشپزخانه مناسب برای خانه‌تان کمک می‌کند.

سبک های مختلف برای پنجره های آشپزخانه

هر سبک پنجره دارای مزایای منحصر به فردی است که خواسته و نیاز صاحب خانه را فراهم می کند. بیایید به برخی از سبک های مختلف پنجره آشپزخانه نگاهی بیندازیم.

پنجره های کشویی

پنجره های دوتایی

پنجره های محفظه

پنجره های باغ

پنجره های تصویری

 

پنجره های کشویی

پنجره‌های کشویی انتخاب‌های محبوبی در مورد پنجره‌های آشپزخانه هستند. محبوبیت برای سبک کلاسیک و تهویه خوب است.

کاربرد غالب این مدل در بالای سینک و پیشخوان آشپزخانه است.

با وجود مزایای پنجره های کشویی، معایبی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، باز کردن قفل و باز کردن آن روی سینک برای اکثر افراد آسان نیست.

 

پنجره های دوتایی

پنجره های دو آویز به شما این امکان را می دهند که به راحتی گردش هوا را کنترل کنید زیرا می توانند از بالا یا پایین باز شوند. ناگفته نماند که می توانید آن ها را به همان اندازه که می خواهید باز کنید. این تفاوت اصلی بین پنجره های دوبل و پنجره های کشویی است.

پنجره های محفظه

یکی دیگر از گزینه های محبوب برای آشپزخانه، پنجره های بزرگ است. آنها روی میل لنگ به سمت بیرون باز می شوند که به شما امکان می دهد جریان هوا در آشپزخانه را نیز کنترل کنید.

بیشترین مزیت پنجره های دیواری، آوردن نور طبیعی فراوان به فضا است. وقتی خورشید دراصفهان می تابد، آن را باز کنید و لذت ببرید.

پنجره های باغ

اگر می خواهید یک سبک منحصر به فرد برای پنجره های آشپزخانه خود داشته باشید، ما پنجره های باغ را پیشنهاد می کنیم. آن‌ها می‌توانند ابعاد بیشتری به آن بدهند و آشپزخانه را باز کنند. علاوه بر این، قفسه بندی به شما اجازه می دهد تا گیاهان را پرورش دهید و کلکسیون ها را به نمایش بگذارید.

 

پنجره های تصویری

پنجره‌های تصویری، پنجره‌های ثابت و بزرگی هستند که دارای قاب‌های با مشخصات کم هستند تا دید شما را به حداکثر برسانند. از آنجایی که آنها شیشه های ثابت هستند،و نمی توانند حرکت کنند یا باز شوند.

اگر نمای بیرونی زیبایی ازآشپزخانه خود دارید، می خواهید فضای بیشتری از حیاط خود را ببینید یا می خواهید نور و زیبایی آشپزخانه خود را افزایش دهید، پنجره های تصویری می توانند انتخاب مناسبی باشند.

قرار دادن پنجره های آشپزخانه

پنجره‌های آشپزخانه به‌طور سنتی بالاتر از پنجره‌های اتاق‌های دیگر قرار می‌گیرند – به دلیل کابینت‌ها، پیش‌خوان‌ها و آب‌پاشی.

سعی کنید پنجره ها را برای حداکثر دسترسی به نور طبیعی و آب و هوا قرار دهید که از غرب به شرق حرکت می کند. پنجره‌هایی که روی دیوارهای شرقی یا غربی قرار می‌گیرند، نسبت به پنجره‌هایی که رو به شمال یا جنوب هستند، گرمای بیشتری دریافت می‌کنند یا از دست می‌دهند.

 

قرارگیری سنتی پنجره‌های آشپزخانه در بالای سینک است و به شما امکان می‌دهد هنگام تمیز کردن به بیرون خیره شوید، اما آشپزخانه‌های مدرن امروزی انعطاف ‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند. بسیاری از صاحبان خانه ها در ازای نمای گسترده تر و مفهومی بازتر با پنجره های اضافی، از کابینت های بالایی چشم پوشی می کنند.

 

با کمک کارکنان متخصص می‌توانید بهترین مطابقت ممکن را برای پنجره‌های آشپزخانه رویایی خود پیدا کنید. به زودی با گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید.

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟