بهترین انتخاب برای درب های تجاری


بهترین درب های کشویی آلومینیومی تجاری برای خانه ی شما

درب های کشویی آلومینیومی تجاری در نیازهای ساختمانی عصر مدرن محبوبیت زیادی به دست آورده اند. این امر ناشی از اهمیتی است که استفاده از این درب‌های کشویی آلومینیومی تجاری هم از نظر راحتی و هم از نظر کارآیی در تعامل با هر ساختمانی از آن برخوردار است.

درب های کشویی آلومینیومی تجاری برای افزایش راحتی در حرکت ساخته شده اند. علاوه بر این، در عصر حاضر برای تکمیل کنترل های خودکار باز و بسته شدن درب ها استفاده می شود. آنها نه تنها راحت هستند بلکه با سبک طراحی مدرن خود خانه شما را شیک تر نشان می دهند که زندگی شما را با سلیقه تر می کند.

آنها به طور ویژه برای خانه های سطح بالا برای همه کسانی که دوست دارند پروفایل های دقیقی در ساخت خود داشته باشند ساخته شده اند. بعلاوه کاربرد آنها در سایر قسمت ها از جمله درب های ورودی، درب باغ و همچنین درب بالکن می تواند مناسب باشد.

گروه صنعتی گلدن وین، به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو درب های کشویی آلومینیومی در ایران، محصولات با کیفیت بالا را به شما اطمینان می دهد که عمدتاً بر اساس تجربه آنها در تولید پروفیل های پنجره و درب است که به آنها جایگاه بهتری در ارائه بهترین درب ها برای ساخت و ساز شما می دهد. آنها به خوبی نیازهای مشتری خود را همراه با انتظارات و نیازهای بازار درک می کنند. بنابراین، با این کار، آنها این درهای کشویی را بسته به آنچه شما انتظار دارید همراه با انتظارات کل بازار تولید می کنند. در اینجا بررسی مختصری از درب های کشویی آلومینیومی تجاری است که برای ساخت و ساز عالی از گروه صنعتی گلدن وین دریافت خواهید کرد.

مزایای درب های کشویی آلومینیومی تجاری گروه صنعتی گلدن وین

فناوری سطح مختلف – برای اطمینان از اینکه بهترین درهای کشویی موجود در بازار را دریافت می کنید، گروه صنعتی گلدن وین تضمین می کند که درهای کشویی آنها چندین عملیات سطحی را انجام می دهند. این برای اطمینان از این است که بهترین استاندارد کیفیت را همراه با سفارشی کردن آنچه نیاز دارید از آنها دریافت کنید، ارائه می دهید. برخی از عملیات های سطحی انجام شده بر روی درب های کشویی عبارتند از: آنودایز، پوشش پودری، الکتروفورز، دانه چوب و پوشش فلوروکربن.

استفاده از سبک طراحی مدرن – این درهای کشویی از طراحی مدرن استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که با دکوراسیون و سبک خانه شما مطابقت دارند و از این رو آن را بسیار بهتر می کنند. مواد آلومینیومی رنگارنگ به کار رفته در زیباتر کردن دکوراسیون خانه بسیار عالی هستند. علاوه بر این، همانطور که شما مشخص می کنید رنگ های مختلفی دارند که ظاهر خانه شما را با این درهای کشویی بهبود می بخشد.

مواد با کیفیت بالا – گروه صنعتی گلدن وین تضمین می کند که درب های کشویی با کیفیت بالایی دارید که خدمات طولانی مدت را برای دوام بالا به شما ارائه می دهد. آنها از مواد وارداتی با کیفیت بالا استفاده می کنند که بادوام هستند

ریل پایینی بادوام – ریل پایینی منطقه آسیب دیده رایج در اکثر درهای کشویی است که استفاده از آن بسیار رایج است. گروه صنعتی گلدن وین تضمین می کند که کیفیت آن از طریق داشتن لبه نگهدارنده آب که ضد آب بودن آن را افزایش می دهد، به خطر نیفتد. علاوه بر این، ورقه درب آن دارای یک دستگاه ضد نوسان است که باعث می شود درب بدون نویز در فرآیند کشویی روشن شود.

 

مشخصات محصول

نام تجاری این محصول به عنوان لیفت گروه صنعتی گلدن وین شناخته می شود – یکی از برترین تولید کنندگان درب های کشویی آلومینیومی تجاری در ایران

نام محصول درب کشویی سری 100/150 DEPIN است

مواد با کیفیت بالا در ساخت آن استفاده می شود که شامل مواد فایبرگلاس و فولاد ضد زنگ می باشد

این درب کشویی در ساخت و سازهای مختلف از جمله استفاده در ساختمان های تجاری، منازل مسکونی، ویلاهای مجلل، خانه های پیش ساخته و بسیاری موارد دیگر مناسب است.

حداقل مقدار سفارش فقط 1 مجموعه است.

ضخامت پروفیل معمولاً 2 میلی متر است

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟