قیمت روزانه رکود بازار مسکن را رقم زده


تحقیقات میدانی از آنچه در بهمن ماه بر معاملات ملک گذشت، نشان می دهد به دلیل اتفاقاتی که در بازار موازی مسکن در هفته های اخیر رخ داد، فروشندگان ملک به شکل روزانه، نظر خود و قیمت پیشنهادی را در فایل ها تغییر می دهند.

به گزارش اخبار ساختمان، بازار معاملات مسکن شهر تهران در آخرین روزهای سال، ناپایدارترین عصر ملکی را سپری می کند. بررسی ها از تازه ترین تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در اسفندماه نشان می دهد، تاریخ مصرف فایل های فروش مسکن برای خریداران در حالی به حداقل زمان ممکن در این بازار کاهش یافته است که این بازار در آخرین روزهای سال، با تغییرات روزانه و بعضا ساعتی در نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان از سوی مالکان و فروشنده ها مواجه شده‌‌‌ است.
هر چند کاهش شدید و رسیدن تعداد فروشنده های مصمم در این بازار به مرز صفر، یکی از مشخصات اصلی و کلیدی بازاری است که معمولا در هر سال، با عنوان بازار شب عید معاملات مسکن، یکی از پرتقاضاترین و پرفروش ترین بازارها در طول ۱۲ ماه سال، بوده است. یافته های جدید درباره تحولات زمستانی بازار مسکن شهر تهران همچنین از ورود و خروج دو بازیگر اصلی معاملات مسکن، در این روزها خبر می دهد.

اخبار مسکن

 

 

اخبار

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟