برای به حداکثر رساندن فضای دید چه کنیم؟


نحوه به حداکثر رساندن نماها با درب های چرخشی و کشویی بدون قاب فریم

هنگامی که ملک شما از مزایای مناظر زیبا در فضای باز برخوردار است، داشتن پنجره های تمام شیشه برای به حداکثر رساندن فضاهای داخلی و خارجی شما ایده آل است. اینجاست که درب ها و پنجره‌های شیشه‌ای بدون قاب می‌توانند راه‌حلی مؤثر و در عین حال زیبا برای ایجاد یک سیستم شیشه‌ای بدون درز برای فضاهای خانه شما باشند، صرف نظر از اینکه یک منطقه بیرونی یا نیمه‌باز است.

سیستم های درب شیشه ای فریم لس با کیفیت برای هر خانه

گلدن وین یک برند معتبر لامل  بدون قاب در طیف گسترده ای از راه حل های پیچیده لامل را ارائه می دهد. چه به دنبال نصب یک درب چرخشی یا یک درب کشویی چند جداره باشید،  درب های گلدن وین به گونه ای طراحی شده است که بهترین درها و پنجره های بدون قاب را که منحصراً برای تکمیل فضاهای شما طراحی شده اند، در اختیار شما قرار دهد.

زیبایی سیستم های شیشه و پنجره بدون قاب عدم وجود قاب های قابل رویت است، به این معنی که می توانید از نور و مناظر بهینه بدون مانع لذت ببرید. این سیستم فقط به املاک زمین محدود نمی شود. برای خانه‌های بلند با بالکن، جایگزین مناسبی برای سیستم‌های کرتیم وال معمولی یا لعاب است. علاوه بر این، برای اطمینان از دسترسی آسان، می توانید بین درب چرخشی یا درب کشویی یا هر دو انتخاب کنید.

به دلایل زیادی به عنوان یک سیستم لعاب بدون قاب انتخابی برجسته است. هر محصول تنها از مواد با کیفیت بالا و تکمیل ساخته شده است که مطابق با استانداردهای ایمنی دقیق است. قطعات همچنین به عنوان همتراز با مارک های پیشرو UPVC و آلومینیوم در بازار شناخته شده است. از نظر عملکرد، ویژگی‌های نوآورانه این برند یک سیستم لعاب بدون قاب قابل اعتماد و بادوام را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

سیستم درب شیشه ای بدون قاب که با فناوری اروپایی ایجاد شده است، برای کاربردهای فراوانی، به عنوان مثال، تراس ها و بالکن ها، و همچنین پروژه های در مقیاس کوچکتر مانند آلاچیق مناسب است. همانطور که سیستم وزن خود را به مسیر پایین منتقل می کند، ساختاری سبک وزن با مجموعه ای از ویژگی های ضد آب و هوا را نیز به شما می دهد.

ایمن و نگهداری آسان، این سیستم درب شیشه ای بدون قاب از خواص در برابر عواملی مانند باد، باران و سر و صدا محافظت می کند و در عین حال انتقال حرارتی را به حداقل می رساند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. همچنین اطمینان بالاتر و هزینه کمتر را تضمین می کند زیرا نیازی به پیچ یا مته مخصوص در شیشه نیست.

از نظر طراحی، گلدن وین پیکربندی های متعددی را برای درب های چرخشی و کشویی ارائه می دهد، از جمله بازشوهای یک طرفه، دهانه های دو طرفه، سیستم های کشویی با گوشه های 90 درجه، درب های چرخشی بدون قاب ثابت با لولاهای هیدرولیک و موارد دیگر. همچنین می توانید از هر دو طرف دهانه های داخلی یا خارجی را انتخاب کنید تا با مشخصات خود مطابقت داشته باشد یا با جریان گردش هوا هماهنگ باشد. اضافه شدن قفل درب بالا و پایین، ویژگی های ایمنی درب ها را بدون به خطر انداختن دسترسی راحت و جذابیت بدون قاب درب فراهم می کند. با توجه به فرم سبک وزن آن، می توانید مساحت قابل استفاده خالص را بدون افزایش فضای ساخته شده افزایش دهید.

علاوه بر این، سیستم بدون لولا کار می کند و به پانل ها اجازه می دهد روی یک سطح کشویی منحصر به فرد حرکت کنند. یکی از مسائل اصلی درب هایی که در معرض بارندگی هستند – به خصوص در شمال ایران که بارندگی شدید وجود دارد – آسیب از رسیدن آب است. با سیستم لازم نیست نگران جمع شدن آب در مسیرها باشید، زیرا سوراخ‌های تخلیه از طریق هر دو مسیر حفر شده است تا آبی که به داخل فضا نفوذ کرده است، تخلیه شود. برای خانه هایی با کف و سقف ناهموار، این سیستم همچنین دارای ردیابی سطح است – یک پروفیل آلومینیومی عمودی که برای جبران ناهماهنگی ابعاد سطوح شما طراحی شده است. مسیر تراز کردن به شما امکان می دهد ارتفاع سیستم را تنظیم کنید، بنابراین همه چیز محکم است و به آرامی کار می کند.

سه نوع پرداخت در دسترس است: آنودایز، پوشش پودری یا روکش های چوب مانند، که می تواند با شیشه های لمینت یا سکوریت تکمیل شود. سایر اجزاء از پلاستیک ها و آلیاژهای فلزی مختلف ساخته شده اند: فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، زاماک و غیره، تا تطبیق پذیری را ارائه دهند.

چرا گلدن وین را انتخاب کنید؟ با ما می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری شما برای سال های آینده به شما خدمت خواهد کرد. این برند معتبر که 15 سال سابقه فعالیت در این صنعت دارد، در بیش از 40شهر کشور فعالیت دارد. گلدن وین کیفیت را در اولویت قرار می دهد و بنابراین به طور مداوم فرآیندهای تولید خود را با رعایت دقیق ترین استانداردهای کیفیت بهبود می بخشد تا طیف گسترده تری از راه حل های انعطاف پذیر و سازگار را به مشتریان ارائه دهد.

مصرف کنندگان همچنین از مزایای نرم افزار اختصاصی این برند بهره مند می شوند که به کاربران امکان دسترسی آسان به سیستم ها و راه حل های خود را می دهد. در نتیجه، کاربران می توانند به راحتی داده های محصول را در حین طراحی پروژه های خود و تأیید اندازه گیری ها به دست آورند. گزارش کامل (مثلاً آلومینیوم و شیشه) نیز ارائه شده است و یا میتوانند از نظر کارشناسان ما استفاده کنند.

گلدن وین که خود را به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های شیشه‌ای بدون قاب در سرتاسر جهان معرفی کرده است، تلاش می‌کند تا به هر صاحب خانه امکانات طراحی بیشتری برای ارتقای زیبایی و عملکرد خانه‌هایشان بدهد. در نهایت هدف رائه یک تجربه کاربری استثنایی، بدون توجه به مقیاس پروژه شما است.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟