ایده های نوسازی نرده شیشه ای


 

آن نرده های کهنه را بازسازی کنید؟ آیا رنگ پوست کنده، نرده های خورده و “تلو تلو خوردن” نگران کننده چیزی به شما می گوید؟

ما می دانیم که فکر همه چیز سمباده زدن، پر کردن و رنگ آمیزی می تواند بدتر از تحمل نرده های نازک شما باشد. اما ایده دیگری وجود دارد که بسیار آسان است.

نرده های فرسوده خود را با چند نرده شیشه ای جدید جایگزین کنید. وقتی به نرده های خود نگاه می کنید از نگهداری و آزاری که احساس می کنید رهایی خواهید داشت. و حتی بهتر از آن، جان تازه ای به ملک خود می دهید و آن را مدرن، تمیز و روشن می کنید.

طیف وسیعی از ایده های نوسازی نرده وجود دارد، درست است. اما برای ما، بازسازی نرده‌های شیشه‌ای برنده است. در اینجا دلیل آن است:

خوب و آسان

تعویض نرده های موجود با نرده شیشه ای کار ساده تری از آنچه انتظار دارید است. بسته به اندازه نرده شما، سازنده معتبر محلی شما می تواند کار را در کمتر از یک روز به پایان برساند. وب سایت ما شامل تمام اطلاعات مورد نیاز آنها، از مشخصات فنی و نقشه ها گرفته تا عکس های نصب گام به گام است. مطمئن نیستید از کدام سازنده استفاده کنید؟ ما شبکه‌ای از نصب‌کننده‌های ثبت‌شده داریم، برای مشاوره با کارشناسان ما با گروه صنعتی گلدن وین  تماس بگیرید.

 

امن و مطمئن

بله، درست شنیدی. نرده شیشه ای فوق العاده ایمن است. این به این دلیل است که آنها با شیشه های مقاوم ساخته شده اند و با استانداردهای ایمنی مطابقت دارند که آنها را محکم و ایمن می کند. علاوه بر این، به این دلیل که فاصله زیادی بین نرده ها وجود ندارد و فرصتی برای “پایگاه” موقتی وجود ندارد که کودکان و حیوانات خانگی به طور ایمن محصور شوند. نرده‌های شیشه‌ای را ببندید و بعید است که اسباب‌بازی‌ها یا اشیاء گرانبها را ببینید که از نیم‌ساخت یا بالکن شما خلاص می‌شوند.

 

نسیمی برای حفظ

سمباده زدن و رنگ آمیزی را دوست دارید؟ نه، ما هم به همین دلیل است که نرده های شیشه ای برای مان بسیار لذت بخش هستند، اگر ترجیح می دهید از خانه خود به جای اینکه به طور مداوم به دنبال خراش نگاه کنید، از آن لذت ببرید. بسیاری از بازسازی‌ها برای یک سال یا بیشتر عالی به نظر می‌رسند و پس از آن نیاز به کار دارند تا به بهترین شکل ظاهر شوند. اما اگر نرده خود را با شیشه بازسازی کرده باشید، نه. نرده های شیشه ای ما دارای ضمانت هستند که پوشش رنگ و یکپارچگی ساختاری را حتی در مکان های سخت ساحلی پوشش می دهد. علاوه بر این، اگر آنها کثیف شوند، یک پاک کردن سریع آنها را به همان اندازه جدید حفظ می کند. حتی بهتر از آن، پانل های شیشه ای با پوشش را انتخاب کنید و پوشش خود تمیز شونده باعث می شود تمیز کردن شیشه سریعتر شود.

 

ظاهر را حفظ کنید

اگر یک لمس  ظاهری است که می خواهید، نرده های شیشه ای پاسخگو هستند. مدرن، پیچیده و شیک، آنها می توانند ظاهر خانه شما را متحول کنند. نرده های ما برای داخل و خارج مناسب هستند و به شما این فرصت را می دهند که ملک خود را ارتقا داده و مدرن کنید تا ظاهری زیبا کنار خانه های  همسایه های خود داشته باشید. بازسازی نرده ها به عنوان بخشی از یک پروژه بزرگتر و برنامه ریزی برای فروش؟ سپس می‌دانید که نرده‌های شیشه‌ای حس کلاسی را به خریداران بالقوه می‌افزایند.

اجازه دهید نور وارد شود

نرده شیشه اینور طبیعی یکی از بزرگترین موهبت های طبیعت است. پس چرا آن را با دیوارهای آجری سنگین یا نرده‌های چوبی بلوکی خاموش کنید؟ نرده های نورگیر را با پانل های شیشه ای جایگزین کنید و خانه خود را غرق نور کنید. پانل های شیشه ای به ویژه اگر در مکانی هستید که نور طبیعی برای تأثیرگذاری تلاش می کند، مؤثر هستند. پتانسیل خانه خود را باز کنید و فضای زندگی و کار سالم تری برای لذت بردن همه خانواده ایجاد کنید.

 

طیف وسیعی از گزینه ها

در نهایت، افزودن شیشه به لیست ایده های نوسازی نرده، طیف گسترده ای از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد. شما نه تنها انتخابی از نرده ها یا گزینه ای برای رفتن به طور کامل بدون نرده دارید، بلکه می توانید تقریباً هر پیکربندی را متناسب با خانه خود انتخاب کنید. یک نرده شیشه ای مستقیم می خواهید که فوق العاده جمع و جور باشد؟ مشکلی نیست. آیا به یک نرده منحنی گسترده نیاز دارید تا منحنی های ملک خود را منعکس کند؟ ما می توانیم کمک کنیم. وب سایت ما تمام جزئیات گزینه های نرده آماده را دارد. اگر به چیز خاص تری نیاز دارید، با ما گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید تا با طراحی سفارشی تر و مشاوره رایگان  به شما کمک کنیم .

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟