چگونه دستگیره درب را درست کنیم؟


چگونه دستگیره درب را درست کنیم؟

چندین راه حل برای تعمیر دسته درب وجود دارد. اما قبل از شروع ، باید مقداری دانش داشته باشید.

در این مقاله تفاوت در دستگیره های درب و روش نصب آنها را توضیح خواهیم داد

دانستن نوع دستگیره درب که تعمیر می کنید ضروری است. شما باید بدانید که کدام وصله می تواند مشکل خاص شما را حل کند و  شما باید اطمینان حاصل کنید که دانش زمینه  مناسبی دارید. صرف نظر از مهارت شما ، تعمیر درهایی که بسته نخواهند شد و دستگیره درب، امکان پذیر است. به خواندن ادامه دهید.

 

انواع مختلف دستگیره درب

جدا از انواع درب ها مانند درب های تاب دار در مقابل درهای کشویی یا سایر موارد ، دانستن نوع دستگیره درب که می خواهید تعمیر کنید می تواند به درک بهتر روند تعمیر کمک کند. در غیر این صورت ، ممکن است به درب و دسته آن آسیب وارد کنید. برای ایمن سازی دستگیره های درب ، ابتدا باید بفهمید که ممکن است چه مشکلاتی داشته باشند و با خیال راحت آنها را تعمیر کنید.

 

دستگیره درب چفت

4 دستگیره درب چفت وجود دارد اما متداول ترین نوع آن دسته درب قفل اهرمی است. این را می توان در فضاهای مسکونی ، تجاری و ساختمانهای عمومی یافت. درب مجهز به این دستگیره و قفل جلویی برای بسته نگه داشتن درب است. دستگیره درب دارای دسته اهرمی برای کارکرد این قفل است. هنگامی که دسته اهرم فشار داده می شود ، میله دوک نخ ریسی (از طریق درب و قفل لوله ای داخل درب) می چرخد ​​، اجازه می دهد تا باز شود. دستگیره درب قفل اهرمی معمولاً در درهای منتهی به اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری استفاده می شود زیرا نیازی به قفل ندارد. نصب و استفاده از این دسته ها نیز آسان است.

دستگیره قفل درب

دستگیره های قفل درب امنیت اتاق و وسایل و همچنین اتاق را به همراه دارد. برای استفاده با قفل و کلید مرتب شده ، که می تواند از دو طرف درب استفاده شود.

دستگیره درب حمام

قفل حمام عمدتا برای محافظت از حریم خصوصی استفاده می شود. به طور کلی ، آنها برای تأمین امنیت واقعی طراحی شده اند.

اطمینان حاصل کنید که دسته های درب را که می خواهید برای دستشویی خریداری کنید از نزدیک بررسی می کنید. اگر ذکر نشده باشد که با چرخش انگشت شست همراه است و قفل را آزاد می کند ، ممکن است مجبور باشید یک مکانیزم قفل جداگانه خریداری کنید.

دستگیره درب حریم خصوصی

دستگیره درب حریم خصوصی یک دسته تابلوی پشتی است که دارای یک دکمه انگشت شست و یک دوک است که می تواند یک اهرم منحصر به فرد را در داخل دسته بچرخاند تا اهرم را در یک موقعیت سخت قفل شده نگه دارد.

دستگیره های در را بکشید

با توجه به نام ، آنها اغلب کشیده می شوند تا درهای متصل به آنها باز شود. دسته باید محکم و بادوام باشد.

شما می توانید از دسته های کشوی صنعتی ، دسته های کابینت صنعتی استفاده کنید – در صورت نیاز به باز کردن ، یک دسته وجود دارد.

مزایای تعمیر دستگیره درب

باعث پس انداز میشود ، به ویژه اگر بیش از یک بار خراب شده باشد.

محیط دوستانه. در زندگی مدرن ، همه چیز را بیش از حد مصرف می کنیم. اما زمین ما نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

رفع خرابی دستگیره درب

مرحله 1: دستگیره درب را بردارید

برداشتن دستگیره درب همیشه ساده نیست. اگرچه اکثر دستگیره ها با پیچ های در معرض ایمن شده اند ، اما ممکن است لازم باشد که سوراخ دسترسی بازدارنده را پیدا کنید.

اگر هیچ پیچ یا مکان قابل مشاهده ای پیدا نکردید ، ببینید آیا می توانید در پشت دسته را جوری تکان دهید تا شل شود. در پشت آن پیچ هایی را می یابید که می توانند برای از بین بردن دسته یا دستگیره آن را از دست بدهند.

 

مرحله 2: پایه را بردارید

مرحله بعدی پس از برداشتن دستگیره درب ، برداشتن پایه از در است. برای از بین بردن پایه به یک پیچ گوشتی تخت نیاز دارید. بنابراین حلقه را به آرامی از دست بدهید.

هنگام برداشتن پایه مراقب باشید تا آسیبی به آن وارد نشود.

مرحله 3: پیچ ها را محکم کنید

پس از برداشتن پایه ، باید یک سری پیچ پیدا کنید ، سپس آنها را بررسی کنید ، که به احتمال زیاد باید محکم شوند.

صفحه پشتی را با دقت بگیرید و هر پیچ را محکم کنید.

 

مرحله چهارم: پایه را برگردانید و به جای اول برسید

مرحله بعدی قرار دادن پایه بر روی صفحه پشتی سر جای خود است. و سرانجام ، هر پیچ در معرض را تعویض کنید و امیدوارید که یک دستگیره درب ثابت یا دستگیره به پایان برسید!

 

برای مشاوره بیشتر و اطلاعات مفید برای انتخاب بهترین درب ها و دستگیره ها می توانید وبلاگ ما را بخوانید.

 

اگر مشتاق به چالش کشیدن دانش خود هستید ، برای تعمیر دستگیره های درب در آخر هفته برنامه ریزی کنید. نگران سطح مهارت خود نباشید. فقط اقدام کنید.

 

 

چه خود تصمیم بگیرید آن را تعمیر کنید و چه با گلدن وین مشورت کنید

این مزایای زیادی دارد و می تواند به شما در تعمیر دستگیره درب کمک کند:

 

تضمین می کنیم که مشکل برطرف خواهد شد

موجب صرفه جویی در وقت ، ناامیدی و انرژی می شود

می تواند مشاوره تعمیر و نگهداری اضافی را ارائه دهد

ما می توانیم پرسنل خود را به سرعت به خانه شما بفرستیم ، بنابراین لازم نیست نگران باشید که مسئله امنیت شما را به خطر بیندازد.

 

مقاله

231 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟