ویژگی های پارتیشن بندی


تیم پنجره ی طلایی سعی دارند همزمان با به حداقل رساندن هزینه های جاری ، اشغال و درآمد فضای اداری اجاره ای را به حداکثر برسانند. ممکن است تأمین نیاز طیف وسیعی از مشتریان شرکتی بدون ایجاد خطر در یک یا چند از این اهداف دشوار باشد.

یک نقشه طبقه اداری که برای سازمانی کاملاً مناسب باشد ، اغلب برای سازمان دیگری نامناسب است ، و این مسئله مشکلی را برای صاحبان ساختمان های تجاری ایجاد می کند که نمی خواهند به طور منظم ملک خود را خالی ببینند.

خوشبختانه ، دیوارهای پارتیشن شیشه ای مدولار یک راه حل مقرون به صرفه ارائه می دهند ، و دارای مزایای قابل توجهی نسبت به پارتیشن های شیشه ای مهر و موم شده و دیوارهای خشک است.

5 مزیت دیوارهای شیشه ای قابل حمل

پنج مزیت رایج که می توانید انتظار داشته باشید هنگام نصب پارتیشن شیشه ای متحرک در فضای دفتری تجاری خود از آن بهره مند شوید:

1.در پاسخ به درخواست مشتری سریعاً فضای خود را تقسیم بندی میکند

مهمترین فایده حاصل از نصب پارتیشن های شیشه ای مدولار تا آنجا که به بیشتر دارندگان ساختمان و تیم های مدیریت مربوط می شود ، سهولت انتقال آنها به موقعیت های جدید است.

پارتیشن های قابل حمل شما را قادر می سازند تا طرح های جدید آفیس را به مراتب راحت تر از آنچه در پارتیشن های سنتی ایجاد می شود ، ایجاد نکنید که برای جابجایی از یک مکان به مکان دیگر طراحی نشده اند.

فضایی متشکل از کابین های کوچک ، به عنوان مثال ، هنگام استفاده از دیوارهای شیشه ای قابل حمل ، می توانند به راحتی و به راحتی به یک فضای کاری با یک برنامه باز با یک اتاق کنفرانس مجالس و یک منطقه اجتماعات تبدیل شوند.

2. عایق بندی صدایک مشکل که اغلب در فضاهای کاری مدرن و با برنامه باز وجود دارد ، سر و صدای زیاد است. حل این مسئله با استفاده از دیوار خشک یا سایر فن آوری های تقسیم سنتی بدون تغییر ماهیت طرح باز فضاهای مورد نظر ، دشوار است. از طرف دیگر ، پارتیشن های شیشه ای به مدیران ساختمان این امکان را می دهند تا بدون ایجاد خلل در شکل و ظاهر طراحی داخلی اصلی ، صدای محیط را در فضاهای بزرگ و مطبوع کاهش دهند.با استفاده از پارتیشن های شیشه ای با ارتفاع نیمه ، می توانید ضمن حفظ تمام ویژگی های مثبت یک دفتر با طرح باز ، صدای محیط را در مناطق دارای مشکل کاهش دهید.قابلیت حمل پارتیشن های تقسیم بندی شده و  همچنین شما را قادر می سازد تا از فضای دفتر و افیس خود لذت ببرید.

3. بازسازی با هزینه کم.در پاسخ به درخواست مشتری ، فضای داخلی فضای تجاری خود را تغییر میدهیم و یا در پیشنهاد آن را برای مخاطبان خود جذاب تر میکنیم ، دیوارهای شیشه ای می توانند گزینه ای مقرون به صرفه باشند.تیم تعمیر و نگهداری  ما باید بتواند کار را نسبتاً سریع انجام دهد و حتی اگر تیم تعمیر و نگهداری در محل ندارید ، می توانید متخصصان ما را برای انجام کار استخدام کنید.از آنجا که پارتیشن های سکوریت با در نظر گرفتن قابلیت حمل و نقل طراحی شده اند ، می توان آنها را خیلی سریعتر از پارتیشن های سنتی جابجا کرد ، بدون اینکه نیازی به استفاده از ابزارهای خاص یا بستن ساختمان شما برای کار طولانی مدت در نوسازی باشد.

4. فضای کاری از نظر زیبایی.شما می خواهید هر نوع طرح را در یک ساختمان تجاری داشته باشید ، دیوارهای شیشه ای جداکننده فضای داخلی دفتر شما را جذاب می کند و باعث جذابیت بیشتر مشتریان از تمام صنایع و بخش های بازار می شود.پارتیشن های سکوریت روشی آسان برای ایجاد طرح های مختلف در ساختمان های تجاری را ارائه می دهند. علیرغم این واقعیت که هر زمان که طرح جدیدی خواستار می شود ، باید آنها را از بین برد و دوباره نصب کرد ، اما همچنان محبوب هستند.با این حال ، پارتیشن های شیشه ای ، چه از نوع قابل حمل و چه از نوع ثابت ، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند و با اصول و روندهای طراحی مدرن مطابقت دارند.با در نظر داشتن این نکته ، منطقی است که اگر می خواهید فضای تجاری خود را به طور منظم تقسیم بندی کنید

5. نور طبیعی تر.پارتیشن های شیشه ای ثابت و قابل حمل ، صاحبان ساختمان ها را قادر می سازند تا فضای داخلی اداری را ایجاد کنند که در آن نور طبیعی حتی در تاریک ترین گوشه ها نیز نفوذ کند. اما پارتیشن های قابل حمل به حداکثر رساندن میزان نور طبیعی در فضاهای تجاری را آسان می کنند.اگر بعد از اتمام کار نصب اولیه از نتایج راضی نیستید ، انتقال پارتیشن های مختلف به مکان های جدید برای بهبود امور یک کار نسبتاً ساده و کم هزینه خواهد بود.با فرض اینکه در وهله اول سیستم پارتیشن شیشه ای با کیفیت بالا را انتخاب می کنید ، می توانید در آینده به دنبال کاهش هزینه های کارکرد و افزایش نرخ اشغال باشید. در زمانی که مدیران ساختمان برای ادامه حیات خود در یک بازار رقابتی فزاینده دشوار هستند ، مزایای ارائه شده توسط پارتیشن های شیشه ای قابل حمل می تواند تفاوت در سودآوری طولانی مدت باشد.

 

مقاله

584 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟