بازگشت آلومینیوم پارس به چرخه تولید


به گزارش خبرگذاری مهر، شرکت آلومینیوم پارس با نزدیک به ۵۰ سال سابقه در زمینه تولید محصولات الومینیومی، که به دلیل مشکلات گوناگون ورشکسته شده بود. با ورود دستگاه قضائی، اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران، مشکلات این واحد تولیدی پس از بررسی حل شده و روند تولید این واحد تولیدی از سر گرفته شد.

گودرزی، مدیر اجرایی این شرکت با اشاره به اینکه فعالیت بخش تولید این مجموعه در سه شیفت و با تمام ظرفیت از سر گرفته شده است بیان کرد: اقداماتی در حال انجام است تا ظرفیت تولید افزایش نیز پیدا کند او همچنین وضعیت کنونی شرکت خوب ارزیابی کرد.

مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس بیان کرد: ورشکستگی این واحد تولیدی آلومینیوم دلایل گوناگونی داشت. اسناد ورشکستگی این شرکت در سال ۱۳۹۳ پس از انجام بررسی‌های اولیه تصویب شد و از سال ۹۴ تحویل اداره تصفیه و امور ورشکستگی قرار داده شد.

وی همچنین اشاره کرد علت اصلی این شکست اقتصادی واگذاری شرکت در سال ۷۸ به بخش خصوصی و قطع شدن تمامی حمایت‌های دولتی از آن بود. همچنین واردات محصولات مشابه از خارج نیز مزید بر این علت شد.

با ادامه این وضعیت واحد تولیدی آلومینیوم پارس به دلیل عقب افتادن پرداخت تسهیلات بانکی اعلام ورشکستگی کرد. گودرزی با اشاره به زیان سالانه ۲۰ میلیارد تومان در فاصله سالهای ۸۷ تا ۸۹ فعالیت کم این شرکت در این سالها را عامل این زیان دانست.

مدیر اجرایی شرکت آلومینیوم پارس با مجموع ۸۰۱ نیروی کار تمامی زیان انباشته این واحد تولیدی را پوشش داده و به سوددهی رسیده است.

اخبار

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟