چگونه می توان پنجره را دوجداره دانست

چگونه می توان پنجره را دوجداره دانست

چگونه می توان پنجره را دوجداره دانست ؟

چرا با توجه به افزایش هزینه های انرژی به آن نیاز دارید.

آیا کنجکاو هستید که بدانید پنجره های شما در خانه دو جداره هستند یا یک جداره؟ در این صورت، شما تنها نیستید و نباید نگران باشید، زیرا این پست کوتاه شامل تمام مواردی است که باید برای شناسایی شیشه های دوجداره و دلیل نیاز آن در خانه بدانید.

پنجره دوجداره خود را با ابزار طراحی رایگان ما طراحی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که جزئیات و تنظیمات خود را وارد کنید و قادر خواهید بود راه حل ایده آل خود را پیدا کنید. این می تواند توسط ما مورد استفاده قرار گیرد تا به شما قیمت اولیه خود را ارائه دهیم.

 

چگونه می توان پنجره را دو جداره دانست

شیشه دوجداره چیست؟

برخلاف پنجره های تک جداره که دارای یک صفحه شیشه هستند، پنجره های دو جداره دارای دو عدد شیشه هستند. دو صفحه شیشه ای با یک شکاف کوچک، که از طریق یک سیستم فاصله از هم جدا می شوند. این شکاف معمولاً با یک گاز بی اثر مانند آرگون پر می شود که به طور قابل توجهی بازده حرارتی پنجره را در مقایسه با شیشه منفرد بهبود می بخشد.

از این نوع گازها استفاده می شود زیرا گرما را انتقال نمی دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، لطفا دریغ نکنید که با ما تماس بگیرید

چگونه می توانید پنجره های تک یا دو جداره تشخیص دهید؟

دو روش معمول وجود دارد که می توانید برای تعیین تک یا دو جداره بودن پنجره خود استفاده کنید:

روش 1: به لبه داخلی پنجره نگاه کنید. اگر می بینید که دو صفحه شیشه ای توسط یک سیستم کوچک فاصله از هم جدا شده اند ، یک پنجره دو جداره است. اگر یک صفحه شیشه ای مشاهده کردید و هیچ سیستم فاصله ای ندارید ، آن یک لعاب است.

روش 2: پنجره را باز کنید و با انگشتان خود دو طرف آن را در یک نقطه لمس کنید. شما باید بتوانید با بررسی فاصله انگشتان خود از یکدیگر تشخیص دهید که دوجداره است یا نه. اگر تقریباً آنها را لمس کنید ، پنجره به احتمال زیاد تک لعاب است.

اگر برای شناسایی پنجره های یک جداره یا دو جداره به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید.

چگونه می توان پنجره را دوجداره دانست

شیشه تک و دو جداره

همانطور که قبلاً ذکر شد، یکی از مزایای اصلی شیشه دو جداره بیش از یک، بهبود قابل توجه عملکرد حرارتی است. این به این معنی است که با توجه به افزایش اخیر قیمت انرژی، کاهش قابل توجهی در هزینه های انرژی شما ایجاد می کند.

راهنمای نهایی برای پنجره های دو جداره

آیا صدای رانندگی ماشین ها در بیرون شما را عصبانی می کند؟

آیا خانه شما در زمستان هنوز سرد است حتی اگر سیتم های گرمایشی مناسبی دارید؟

محصولات دو جداره، و به ویژه پنجره های دو جداره ، راه حل مناسبی برای شما هستند! مزایای داشتن پنجره های دو جداره بسیار زیاد است و ارزش بسیار زیادی را دارد.

پنجره یک قسمت اساسی در هر ساختمانی است و انتخاب مناسب آن می تواند تفاوت چشمگیری در عملکرد و راحتی آن ساختمان ایجاد کند. پنجره های دو جداره می توانند به سبک های مختلفی ارائه شوند ، بنابراین می توانید آنها را با استفاده از پنجره های آلومینیومی در خانه مدرن خود تطبیق دهید یا برای احساس سنتی تر ، آنها را چوبی انتخاب کنید.

چگونه می توان پنجره را دو جداره دانست

پنجره دو جداره چیست؟

پنجره های دو جداره قاب هایی هستند که با دو صفحه شیشه ای مجهز شده اند و بین آنها معمولاً 12 میلی متر تا 16 میلی متر فاصله دارند. شکاف بین دو صفحه شیشه ای به لطف یک میله فاصله دار در جای خود باقی می ماند. به طور معمول، این شکاف با هوای معمولی پر می شود، اما می تواند با گاز آرگون نیز پر شود.

به این روش شیشه دو جداره اصفهان به دلیل توانایی به دام انداختن هوا بین شیشه ها که منجر به کاهش چشمگیر انتقال گرما و سر و صدا می شود، لعاب عایق بندی نیز گفته می شود.

از این رو، هرچه لایه های شیشه با پنجره بیشتری ساخته شود، کاهش آن نیز بیشتر خواهد بود. با این حال، روش لعاب فقط به دو لایه شیشه محدود نمی شود، لعاب سه گانه نیز برای نتایج بهینه تر در دسترس است. بنابراین، هر چقدر هم که بخواهید برای گرم کردن خانه خود به سیستم گرمایشی اعتماد کنید، اگر بیشتر گرما از طریق یک پنجره یک جداره از بین برود ، فایده ای ندارد.

پیش بینی می شود شیشه های دو جداره به محبوبیت خود ادامه دهند و به دنبال آن مشوق های کم مصرف و سایر محصولات موجود در بازار وجود داشته باشد. با انتخاب بسیار متنوع امروزه، نه تنها شیشه دوجداره باعث بهبود خانه شما می شود، بلکه باعث کاهش هم زمان رد پای کربن نیز می شود. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت محصولات دو جداره پیدا کنید.

چگونه می توان پنجره را دوجداره دانست

هزینه پنجره های دو جداره چقدر است؟

در بحث هزینه پنجره های دو جداره فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود. چند پنجره مورد نیاز و سبک متناسب با خانه شماست که ابتدا باید در نظر گرفته شود. علاوه بر این، مواد قاب و نوع شیشه به تعیین قیمت نهایی کمک می کند، زیرا مواد مختلف و انواع شیشه مقادیر مختلفی دارند.

در مورد مواد قاب، از PVC به دلیل کارآیی و قیمت پایین بیشترین استفاده را برای شیشه های دو جداره می کند. از طرف دیگر، قاب های آلومینیومی و چوبی هزینه بیشتری دارند و عملکرد بالاتری نسبت به جایگزین uPVC ندارند.

در مورد سبک نوع پنجره های دو جداره، معروف ترین آنها شیشه و ارسی است. برخلاف چرخش دوتایی که گرانترین است، پنجره های پنجره معمولاً ارزان ترین گزینه هستند.

چگونه می توان پنجره را دوجداره دانستانواع و دوام پنجره های دو جداره

بسته به نیازهای خاص شما، شرکت های شیشه دو جداره می توانند انواع پنجره های دو جداره را برای پاسخگویی به نیاز های شما تهیه کنند.

شما حتی می توانید پنجره های خود را با توجه به نوع شیشه ، مواد قاب پنجره و شکل ، نوع میله اسپیسر و فضای بین شیشه ها انتخاب کنید.

از شما سپاسگذاریم که ما را تا انتهای مقاله چگونه می توان پنجره را دوجداره دانست همراهی کردید.

چگونه می توان پنجره را دوجداره دانست

مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟