چگونه می توانید بفهمید که زمان تعویض پنجره های خانه شما فرا رسیده است؟


برخی از نشانه های واضح تر، تراکم پنجره، مه آلود شدن، و پوسیدگی قابل مشاهده پنجره است. با این حال، برخی از صاحبان خانه‌ها زمانی که باز و بسته شدن پنجره‌هایشان به دلیل افزایش سن یا چند لایه رنگ سخت می‌شود، تصمیم می‌گیرند آن را تعویض کنند.

نصب پنجره‌های جایگزین کاملاً جدید در خانه شما مزایای متعددی دارد، از جمله افزایش صرفه جویی در انرژی، نور طبیعی و نگهداری آسان و همچنین افزایش محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش.

1) صرفه جویی در انرژی

پنجره های تعویضی نسبت به پنجره های قدیمی خانه عایق بهتری دارند و بهتر از خانه در برابر دمای شدید فلوریدا محافظت می کنند. شما متوجه کاهش در صورتحساب ماهانه انرژی خود خواهید شد زیرا سیستم های تهویه مطبوع مجبور نیستند به اندازه قبل از تعویض پنجره کار کنند. سیستم‌های پنجره جایگزین ما به خوبی عایق‌بندی شده‌اند و با شیشه‌های دوجداره و کم‌جنس ساخته شده‌اند. به تمام انرژی و پول هدر رفته ای فکر کنید که قبلاً در فاضلاب ریخته شده است. پول خود را صرف سرمایه گذاری در پنجره های جدید و کارآمدتر کنید.

2) نور طبیعی

صاحب خانه که به دنبال افزایش نور طبیعی خانه خود است، پنجره های جایگزین ما را دوست خواهد داشت. پنجره‌های امروزی در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر با قاب‌های کوچک‌تر و سطح شیشه‌ای بزرگ‌تر ساخته می‌شوند. طراحی مدرن آنها به افزایش نور طبیعی خانه کمک می کند.

3) نگهداری آسان

به دلیل فناوری مدرن و تلاش‌های تولیدی، تمیز کردن و نگهداری پنجره‌های جایگزین نسبت به پنجره‌های قدیمی آسان‌تر است. حتی ممکن است صاحب خانه متوجه شود که مجبور است کمتر از قبل پنجره ها را تمیز کند.

4) محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

ساکنان فلوریدا به خوبی از اثرات مضر خورشید بر بدن ما آگاه هستند، اما در مورد آسیب های وارد شده به داخل خانه آنها چه می شود؟ اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به کفپوش داخلی، مبلمان و دیوارهای خانه آسیب برساند و آنها را محو کند. هنگام نصب پنجره‌های جایگزین آسیب کمتری ایجاد می‌شود، زیرا محافظت بیشتری در برابر اشعه ماوراء بنفش برای خانه و محتویات آن ارائه می‌کنند.

5) پیش نویس ها

آیا صدای سوت باد را از پنجره های خود می شنوید؟ آیا می توانید هوای خنک را در اطراف قاب احساس کنید؟ اگر واقعاً وضعیت بدی داشته باشید، حتی نوری را خواهید دید که از شکاف ها عبور می کند. پنجره های کششی در زمستان که هوای خنک احساس می شود بیشتر به چشم می آید. این باعث می شود سیستم گرمایشی شما زمانی که سعی می کند هوای داخل خانه شما را در دمای راحت نگه دارد، اضافه کار کند.

6) عملکرد ضعیف

باز و بسته کردن پنجره های قدیمی نباید یک برنامه تمرینی باشد. آنها باید به راحتی باز و بسته شوند. یک قفل مناسب برای کمک به جلوگیری از خروج هوا از خانه شما و همچنین ایجاد امنیت اضافی، محافظت اضافه شده است. هر چیزی کمتر به این معنی است که زمان تعویض است.

7) تراکم

آیا پنجره های شما گریه می کند؟ هنگامی که هوای مرطوب گرم با سطح سرد شیشه برخورد می کند، تراکم مرطوب ایجاد می شود. ممکن است به چند دلیل اتفاق بیفتد، اما اگر یک چیز ثابت است و یخ زدگی ظاهر می شود، پس از آن پنجره های بد است.

اگر اخیراً پنجره‌های جایگزین آلومینیومی سفید فلوریدا را در خانه خود نصب کرده‌اید، با مروری بر Google درباره مزایایی که تجربه می‌کنید به ما بگویید!

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟