چه چیزی منجر به ترک خوردن پنجره دوجداره می شود؟


ترک خوردگی پنجره دوجداره

پنجره دوجداره ترک خورده چیزی است که هر کسی می خواهد در خانه خود پیدا کند. اما گاهی اوقات این اتفاق می افتد و باید سریع آن را تعمیر یا تعویض کنید. اگر آسیب یک ترک کوچک بود، تعمیر آن آسان خواهد بود. اما شیشه های کاملا شکسته باید تعویض شوند.

این شرایط ممکن است در هر زمانی از سال اتفاق بیفتد و ممکن است چیزی به پنجره برخورد نکند یا به داخل پنجره پرواز کند که باعث شکستگی شود. دلیلی پشت این شکست های مرموز وجود دارد. در این مقاله ما کمی به این موضوع می پردازیم.

پنجره دوجداره چگونه کار می کند؟

شیشه دوجداره از دو جداره شیشه ای استفاده می کند و لایه ای از آرگون بین این دو قسمت جدا شده است که باعث می شود خانه شما بازده انرژی بیشتری داشته باشد و صدا را کاهش دهد. آرگون رسانایی حرارتی بسیار ضعیفی دارد، بنابراین از خروج هوای گرم جلوگیری می کند و قطعه دوم شیشه به عنوان عایق صدا عمل می کند. اگر به دنبال یک پنجره دوجداره جدید دراصفهان هستید، پروژه های گروه صنعتی گلدن وین را بررسی کنید.

معنی تمام این اطلاعات در واقع این است که شیشه دوجداره: سر و صدای خارجی بیشتری را از خانه خود دور نگه داریدگرمای بیشتری را حفظ کنید و خانه خود را گرمتر نگه داریدتراکم در پنجره های خود را کاهش دهیدمقدار انرژی را که برای گرم کردن خانه خود مصرف می کنید کاهش دهیدقبض انرژی خود را کاهش دهیدبه ارزش خونه ات اضافه کن

چه چیزی منجر به ترک خوردن پنجره دوجداره می شود؟

 1.خطاهای ساخت از آنجایی که شیشه دو جداره در حال حاضر رایج است، هنوز هم برای استفاده صحیح از آن به طراحی مهندسی دقیق نیاز دارد. در تولید، شیوه‌ها و عوامل محیطی مختلفی وجود دارد که می‌تواند منجر به کاهش عمر پنجره شود.

2. خراشحتی یک خراش کوچک و نامحسوس در مرکز شیشه باعث ایجاد نقطه ضعف می شود که ممکن است بعداً نمایان شود. این خطر زمانی بیشتر است که برش مورد نیاز پیچیده تر باشد (به عنوان مثال در شیشه های اریب).

3.درجه حرارتاگر پنجره های دو جداره در تابستان گرم ایجاد شود، خطر ترک خوردن در استحکام زمستان که فشار اتمسفر کمتر است بیشتر است.

4.قدرتاگر شیشه از استحکام کافی برخوردار باشد، احتمال ترک خوردن پنجره ها را می توان کاهش داد. بنابراین، معمولاً ارزش انتخاب یک شیشه 6 میلی متری را به جای شیشه 4 میلی متری معمولی دارد.

5.اندازهاندازه و شکل پنجره می تواند تعیین کند که کدام پنجره در برابر شکستگی آسیب پذیرتر است. آن را از نظر نسبت تصویر در نظر بگیرید. اگر یک پنجره کوچک مربعی یا حتی گرد داشته باشید، متوجه خواهید شد که خطر شکسته شدن این پنجره ها معمولا بسیار کم است. این به این دلیل است که صفحات شیشه ای کوتاهتر در مقایسه با صفحات شیشه ای بزرگتر شانس خم شدن کمتری دارند. بنابراین در این مواقع پنجره بسیار باریک بسیار باریک بوده و خطر شکستگی یا ترک خوردگی تنشی بیشتر است. برای اطلاعات بیشتر با گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟