چه نوع درب و پنجره هایی برای کاربری ما مناسب تر اند؟

چه نوع درب و پنجره هایی برای کاربری ما مناسب تر اند

چه نوع درب و پنجره هایی برای کاربری ما مناسب تر اند ؟

اگر در انتخاب نوع متریال پنجره های بیرونی دچار تردید شدید و تنوع انها بسیار است و تصمیم گیری برای نوع پنجره ها دشوار است ما در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد. در میان بسیاری از انواع پنجره ها، پنجره های آلومینیومی یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه در نظر گرفته می شوند، زیرا مزایای زیادی از امنیت خانه گرفته تا راحتی و زیبایی را ارائه می دهند.

با این حال، توجه داشته باشید که همه پنجره های آلومینیومی یکسان نیستند، زیرا کیفیت آلومینیوم می تواند بر عملکرد کلی پنجره شما تأثیر بگذارد. از این رو همیشه روی پنجره های ساخته شده از آلومینیوم مرغوب سرمایه گذاری کنید تا از دوام و ماندگاری آنها اطمینان حاصل کنید.

در گروه صنعتی گلدن وین تولید کننده درب و پنجره دوجداره، مجموعه پنجره های آلومینیومی ما از آلومینیوم درجه یک و متریال با کیفیت ساخته شده است تا انتخاب گسترده ای از پنجره های شیک اما بادوام مجهز به اقدامات امنیتی شگفت انگیز را در اختیار شما قرار دهد. بیایید نگاهی به برخی از بهترین ایده های پنجره آلومینیومی گلدن وین برای خانه بیندازیم و اینکه چگونه آنها می توانند سبک زندگی و محل سکونت شما را بهبود بخشند.

پنجره قاب

یکی از پرکاربردترین پنجره‌ها، پنجره‌ی لولایی است که کاربرد های زیادی نیز دارد. یک پنجره روکشی با یک یا چند لولا در کناره به قاب آن متصل می شود و به آن اجازه می دهد تا به سمت داخل یا خارج باز شود. بنابراین، آنها سازگار، نگهداری آسان و انتخابی همه کاره برای خانه های مسکونی هستند.

پنجره قاب آلومینیومی AH59 دارای یک قاب فوق‌العاده عریض و عمیق است که در هر کجا که قرار می‌گیرد فوراً به یک ویژگی بیانگر تبدیل می‌شود. قاب نفیس آن جذابیت زیبایی شناسی داخلی شما را افزایش می دهد و در عین حال اطمینان می دهد که فضاهای زندگی شما بهترین منظره، هوا و نور روز را دریافت می کنند. برای خانه های ییلاقی و عمارت و همچنین خانه هایی با تم کلاسیک یا گرمسیری مناسب است. شما می توانید از بین گزینه های مختلف شیشه ای، شیشه کامل یا سوپر کلیرانتخاب کنید.

یکی از همه کاره‌ترین سیستم‌های پنجره های گلدن وین ، سیستم درب و پنجره های دو طرف بازشو است. در نتیجه تحقیقات و آزمایشات کامل، این نوع پنجره ها یک سیستم پنجره با سطوح بالای عملکرد حرارتی و یک مکانیسم قفل کننده چند نقطه ای ارائه می دهد که می تواند سایش و پارگی روزانه (یعنی نیروهای فشار و کشش) را تحمل کند. طراحی سبک وزن درب و پنجره های دو طرف بازشو با قاب‌های داخلی لبه‌های مربع در کنار قاب بیرونی و لولاهای مخفی، ظاهری ظریف و مینیمال ایجاد می‌کند. علاوه بر این، پنجره‌های دو سمت بازشو همچنین دارای یک صفحه امنیتی با استحکام بالا هستند تا امنیت بیشتری را فراهم کنند و از حشرات و پشه‌ها دور نگه دارند.

پنجره ثابت

پنجره های آلومینیومی شیشه ثابت/پانل برای ایجاد فضایی مینیمال و مجلل ایده آل هستند. این نوع پنجره شامل یک سیستم قاب آلومینیومی منفرد با یک صفحه شیشه ای ثابت برای ارائه نمای بدون درز در فضای باز است. پنجره شیشه ای ثابت آلومینیومی AH59 با ویژگی های ایمنی با کیفیت که با فوجی های سفارشی گلدن وین تکمیل و درز گیری و تقویت شده است. این پنجره آلومینیومی را می توان بین دو فضای داخلی و خارجی نصب کرد تا دید خوب و نور طبیعی خورشید را به دست آورد.


پنجره های فرانسوی

پنجره های فرنچ که از دو پنجره بزرگ که در کنار هم قرار گرفته اند، زیبایی ظریفی را به خانه های مدرن می بخشد. پنجره را می توان از وسط به بیرون باز کرد و مناظری بدون مانع ایجاد کرد زیرا مانع عمودی بین آنها وجود ندارد. با این حال، پنجره های فرانسوی مانند درب های چرخشی نیستند. پنجره های فرنچ معمولاً در دو صفحه شیشه ای لولایی هستند که می توانند بدون مکانیزم کشویی با هم به سمت داخل یا خارج باز شوند. پنجره های فرانسوی آلومینیومی اپتیما بادوام، ایمن و کم مصرف هستند و تضمین می کنند سرمایه گذاری شما طولانی مدت و قابل اعتماد است.
پنجره های کلنگی

این نوع درب و پنجره، آویزان از بالا هستند و اساساً یراق انها شبیه به کلنگ است، این نوع پنجره شامل یک لولا است که از بالای قاب بیرونی به پایین حرکت می کند و آن را 90 درجه می چرخاند. پنجره‌های آویزان بالا معمولاً توسط یک دسته در پایین کار می‌کنند و بنابراین موقعیت لولایی بالایی خود را حفظ می‌کنند در حالی که به پایین اجازه می‌دهند به سمت بیرون چرخش کنند. به این پنجره ها پنجره های سایبان نیز می گویند زیرا در هنگام باز شدن شبیه سایبان به نظر می رسند. با توجه به نیازها و ترجیحات مختلف، گلدن وین انواع پنجره های آویزان بالا و بیا کلنگی را در طیف گسترده ای از اندازه ها و پرداخت های ساخته شده از مواد درجه یک ارائه می دهد.
پنجره های کشویی

مانند درب های کشویی، پنجره های کشویی به صورت افقی در امتداد مسیرهای بالا و پایین در چارچوب پنجره باز می شوند. بسته به اینکه چه چیزی برای خانه شما بهتر کار می کند، پنجره های کشویی گلدن وین در پیکربندی های مختلفی وجود دارد که مطابق با اولویت شما تنظیم شده است. این پنجره ها همچنین دارای ویژگی های پیشرفته ای هستند که به شما امکان می دهد پنجره ها را با سهولت و آسودگی زیاد باز و بسته کنید.

با انتخاب های بسیار زیاد پنجره های آلومینیومی، بهتر است مزایا و معایب آنها را با دقت در نظر بگیرید. اگر مطمئن نیستید که کدام پنجره برای خانه شما مناسب است، با گروه صنعتی گلدن وتماس بگیرید. تیم مجرب ما در مورد سوالات و نگرانی های شما به شما کمک خواهد کرد.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟