چه زمانی وقت تعویض پنجره هاست؟


ظاهر یک پنجره آلومینیومی می تواند چشم نواز باشد، خواه یک پنجره بزرگ باشد یا یک پنجره کوچک لولایی. خطوط دیدنی باریک، سطح صاف با پوشش پودری و طرح کلی واضح، استایل و رضایت زیادی را به تلاش صاحبان خانه برای دستیابی به استانداردهای زیبایی شناسی کامل می دهد. جدای از امکانات بی پایان طراحی، دوام پنجره ها و قاب درهای آلومینیومی همچنان عامل اصلی فروش است. قاب های این پنجره ها معمولاً قوی تر از چوب یا یو پی وی سی هستند و ظاهر نازک تر و سطح شیشه ای بزرگ تری را ایجاد می کنند که به پنجره های آلومینیومی ظاهر متمایز و امروزی می بخشد.

چه زمانی پنجره های آلومینیومی را تعویض کنیم؟

اگر روی پنجره های مناسب سرمایه گذاری کنید، خانه شما ارزش زیادی به دست خواهد آورد. اما مانند هر محصول دیگری، حتی پنجره ها نیز طول عمر خاصی دارند و در معرض فرسودگی خاصی هستند. اگر این اتفاق افتاد، وقت آن است که برای تعمیر یا تعویض بروید. شما می توانید به دنبال علائم خرابی باشید که ممکن است به لزوم تعویض زودتر پنجره ها اشاره کند.

ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که ممکن است بخواهید پنجره های خود را تعویض کنید، و رایج ترین آنها به دلیل نشتی یا کشش بیش از حد آنها است. کشش بیش از حد می تواند بر آسایش حرارتی خانه شما تأثیر بگذارد و اگر سطح پیش نویس بسیار فراتر از کنترل باشد، زمان آن رسیده است که مجموعه جدیدی از پنجره ها را تهیه کنید. نشتی پنجره ها نیز نشانه تعویض است. از آنجا که آنها رطوبت را وارد می کنند که می تواند چارچوب های چوبی را از بین ببرد، پنجره های نشتی می تواند یک ناراحتی بزرگ و همچنین یک تهدید ایمنی باشد. در دراز مدت، جایگزینی آنها می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند زیرا هزینه های انرژی سالانه شما تنها در صورتی افزایش می یابد که از پیش نویس ها و نشتی ها چشم پوشی کنید.

اگر پنجره ها به میزان قابل توجهی آسیب دیده باشند، این دلیل دیگری برای تعویض است. ممکن است کسی استدلال کند که آنها قبلاً تعمیر شده اند، اما هنوز هم توصیه می شود تا زمانی که از تعمیرات دقیقی که باید انجام شوند مطمئن شوید آنها را از خانه خود خارج کنید. اگر خانه‌ای قدیمی با پنجره‌های قدیمی‌تر خریداری کرده‌اید، باید به فکر تعویض آن‌ها نیز باشید، زیرا احتمال ساییدگی و پارگی قابل توجهی وجود دارد.

در پنجره های تازه به دنبال چه چیزی باشیم؟

پنجره های کم مصرف یکی از بهترین روش ها برای کاهش هزینه های آب و برق برای صاحبان خانه است که دائماً به دنبال راه هایی برای انجام این کار هستند. این پنجره ها برای کاهش تلفات گرما در زمستان و خنک نگه داشتن خانه شما در تابستان طراحی شده اند. جدای از این، آنها همچنین به دلیل خواص صوتی بهتر به کاهش نویز کمک می کنند. شیشه کم E و شیشه ای که گاز آرگون در آن بسته بندی شده است، دو نوع محبوب پنجره های کم مصرف هستند.

شیشه Low-E از نوع خاصی از شیشه ساخته شده است که ظرفیت عایق حرارتی بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارد. شیشه مملو از گاز آرگون گرما را جذب کرده و از ورود آن به خانه جلوگیری می کند. هر دوی این شیشه ها به نور اجازه عبور می دهند و در عین حال که گرما را حفظ می کنند، نور طبیعی فراوانی را فراهم می کنند.

میزان نور خورشید که شیشه به داخل می‌دهد یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب پنجره‌ای با انرژی کارآمد است. در صورتی که یک برآمدگی بزرگ یا شیشه های بیشتری برای پوشش داشته باشید، احتمالاً تلفات حرارتی بیشتری را تجربه خواهید کرد و به شیشه پنجره ضخیم تری نیاز خواهید داشت. از طرف دیگر، اگر قرار گرفتن در معرض نور خورشید محدود است، پنجره ای را انتخاب کنید که شفاف یا نیمه شفاف باشد و دارای شیشه های نازک باشد که مانع انسداد نور می شود.

انتخاب درست

پنجره های آلومینیومی بدون زنگ زدگی و تمیز نگه داشتن و نگهداری ساده هستند. آنها یک گزینه بسیار ارجح هستند زیرا به نگهداری کمی نیاز دارند. علاوه بر این، آلومینیوم یک ماده کاملاً پایدار است. تأثیر ناچیزی بر محیط زیست دارد و کاملاً قابل بازیافت و غیر سمی است. فرآیند بازیافت آلومینیوم تنها به 5 درصد از انرژی اولیه ای که برای ایجاد آن نیاز بود نیاز دارد.

و گروه صنعتی گلدن وین مطمئناً می تواند پایان جستجوی شما برای یک شریک عالی برای تعویض پنجره باشد. هر محصول دقیقاً با در نظر گرفتن نیازهای شما توسعه یافته است. چه به یک پنجره آلومینیومی یا در کشویی برای یک آپارتمان پنت هاوس نیاز داشته باشید، چه یک بسته شیشه ای کامل برای یک خانه رویایی، یا صدها پنجره و درب آلومینیومی برای پروژه جدید خود، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟