چرا حفاظ و نرده ی شیشه ای ؟


باغ ها و فضاهای بیرونی ما مکان هایی از بهشت ​​شخصی هستند، جایی که می توانیم از شلوغی فرار کنیم و خلوت کنیم. اما با توجه به افزایش تعداد مسکن ها، اکنون فضای کمتری نسبت به قبل داریم، به این معنی که افراد بیشتری می توانند ملک شما را ببینند. هیچ‌کس نمی‌خواهد به یک فضای بیرون برود و به او خیره شوند. در عوض، شما مکانی می خواهید که احساس راحتی، آرامش و بی خیالی کنید. نرده شیشه ای با رفع مشرفیت می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. آنها یک راه حل جذاب برای اطمینان از انزوا در هنگام استفاده از فضای بیرونی شما هستند.

را درPrivacy Screen ما دو گزینه در گروه صنعتی گلدن وین ارایه میدهیم که نه تنها شخصیت و سبک طراحی فضای باز شما گنجانده است، بلکه حریم خصوصی ملک شما را نیز افزایش می دهد. برای کشف پنج دلیل دیگر که چرا باید نرده شیشه ای با رفع مشرفیت شیشه ای را نصب کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

حریم خصوصی را ترویج می کند.1

همانطور که از نام آن پیداست، هدف اصلی نرده شیشه ای با رفع مشرفیت تضمین حفظ حریم خصوصی است. صفحه‌های حریم خصوصی پانل‌های بلندی هستند که از یک طرف پانل به سمت دیگر جدا می‌شوند  آنها اغلب برای تقسیم یک بالکن مشترک یا محافظت از باغ شما در برابر تماشاچیان استفاده می‌شوند..

صفحه‌های حریم خصوصی ما با شیشه‌های کدر نصب شده‌اند که اشکال و شکل‌های پشت شیشه را مخدوش و محو می‌کند و از شما و فعالیت‌های بالکن شما در برابر چشم‌های کنجکاو محافظت می‌کند.

شوراهای محلی ارزش پرده‌های حریم خصوصی را تشخیص می‌دهند، زیرا آنها اغلب شرطی برای تأیید مجوز اجرای بالکن هستند، زیرا صفحه نمایش‌ها می‌توانند تضمین کنند که حریم خصوصی شما و همسایه‌تان به خطر نیفتد.
. حفاظت در برابر عناصر2

نرده های شیشه ای برای محافظت در برابر باد، باران و نور خورشید ضروری هستند. حتی اگر باغ یا بالکن شما در معرض بادهای متلاطم یا باران های جانبی است، یک نرده شیشه ای با رفع مشرفیت می تواند شما را از آب و هوای غیرقابل پیش بینی محافظت کند و شما به راحتی با نوشیدنی گرم خود و لذت بردن از منظره بیرون از خانه بنشیند.

نه تنها این، بلکه نرده های شیشه ای نیز در محافظت از گیاهان شما معجزه می کنند! صفحه‌های حریم خصوصی ما تابش نور خورشید را در اواسط روز به حداقل می‌رسانند، که گیاهان را از خشک شدن نجات می‌دهد، و صفحه‌ها همچنین به عنوان یک مانع بادشکن عمل می‌کنند که سرعت باد را کاهش می‌دهد و از آسیب به شاخ و برگ‌های ظریف جلوگیری می‌کند. چرا گیاهان خود را در مقابل صفحه حریم خصوصی خود پرورش ندهید، و از حس انزوا حتی بیشتری بهره مند خواهید شد.
. آسان برای نگهداری3

در حالی که ممکن است سرمایه‌گذاری بزرگ‌تری نسبت به نرده های چوبی باشد، صفحه‌های محافظ خصوصی شیشه‌ای ما از مواد باکیفیت و بادوام ساخته شده‌اند که برای سال‌های طولانی تری دوام خواهند داشت. برخلاف چوب، با توجه به نیازهای وقت گیر و نگهداری پر زحمت، نرده شیشه ای با رفع مشرفیت شیشه ای استفاده شده تحت تأثیر آب و هوای مرطوب قرار نمی گیرد و نیازی به نگهداری یا تعمیر منظم نخواهد داشت.

برای افزایش بیشتر تمیزی شیشه، صفحه‌های حریم خصوصی ما را می‌توان با محلول شیشه‌ای خود تمیز شونده BalcoNano پوشش داد. گریس آرنج را از تمیز کردن خارج می کند. لیوان شما فقط به پاک کردن گهگاهی نیاز دارد، به این معنی که شما و همسایه‌تان می‌توانید با کمترین تلاش از یک صفحه حریم خصوصی خیره‌کننده لذت ببرید.

نرده‌های آلومینیومی آنودایز شده ما که در صفحه‌های خصوصی استفاده می‌شوند مانند فولاد لکه‌دار نیستند و در برابر سایش روزانه، زنگ زدگی و خوردگی حتی در مکان‌های ساحلی غیرقابل نفوذ هستند. این احساس پس از خرید برای سال‌های آینده با شما خواهد ماند زیرا تمام محصولات ما 10 سال ضمانت دارند.

  1. 4. ایمنی را افزایش می دهد.

واضح‌ترین مزیت ایمنی این است که شیشه‌ی کدر صفحه‌ی حریم خصوصی، دید فراتر از پنل را تار می‌کند و بنابراین هرگونه اشیاء با ارزشی را که ممکن است به‌طور تصادفی در اطراف رها کرده باشید، پنهان می‌کند و هیچ وسوسه‌ای را برای عابران به جا نمی‌گذارد.

ویژگی امنیتی کمتر آشکار، طراحی ساختاری چشمگیر هر صفحه حریم خصوصی است. تمام سیستم‌های صفحه‌نمایش حریم خصوصی ما به‌طور جداگانه طراحی شده‌اند تا نیروهای باد را به‌طور مؤثر جذب کرده و آنها را به‌طور ایمن به منظور حفظ یکپارچگی ساختاری منتقل کنند، بنابراین می‌توانید با دانستن اینکه حریم خصوصی‌تان برای لحظات صلح‌آمیزی آینده تضمین می‌شود، آسوده خاطر باشید.
5. جا افتادن آسان

نرده های شیشه ای خصوصی گلدن وین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نصب آن ساده باشد، و به مشتریان این امکان را می‌دهد که در صورت داشتن دانش کافی در زمینه DIY، انتخاب کنند که خودشان را نصب کنند.

می توانید هر یک از راهنمای نصب مفید یا مشخصات فنی موجود در وب سایت ما را دانلود و چاپ کنید. اگر بیشتر یک یادگیرنده بصری هستید، ویدیوهای نصب گام به گام ما، تطبیق نرده شیشه ای خصوصی شما را بسیار ساده تر می کند. و اگر در اواسط نصب سؤالی دارید، نترسید، زیرا تیم باتجربه و دوستانه مراقبت از مشتری ما آماده پاسخگویی به هر سؤالی است، مهم نیست که چقدر کوچک یا بی اهمیت به نظر می رسد.

اگر این مورد به نظر شما نمی رسد، یک تاجر مورد اعتماد یا یکی از شرکای ثبت شده ما به راحتی یکی از نرده های ما را نصب می کند. ما شبکه‌ای از شرکای ثبت‌شده مستقر در بریتانیا داریم و با خوشحالی شما را با یکی از آنها در تماس قرار می‌دهیم تا در تکمیل پروژه به شما کمک کنند.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟