چرا الومینیوم محبوبیت بالایی در ساخت و نصب پنجره ها دارد؟


چرا الومینیوم محبوب برای ساخت و نصب است؟
در مقایسه با  UPVCدرب و پنجره های آلومینیومی در حال تسخیر بازار اصفهان هستند. این چیزی است که تمام آخرین تحقیقات بازار در بخش مسکونی نشان می دهد. ما به آخرین پیش‌بینی‌ها برای رشد آلومینیوم نگاه می‌کنیم و این به معنای آن برای تولیدکنندگان و نصاب‌های درب و پنجره داخلی است.

تسلط بر بازار ساختمان

آلومینیوم مدت‌هاست که بر بخش تجاری تسلط داشته است و بیش از 80 درصد از مواد قاب (بر اساس ارزش نصب‌شده) را در سال 2014تا 2022 تشکیل می‌دهد، در مقایسه با تنها 6 درصد برای PVC-U. نرخ رشد قاب‌های آلومینیومی در همان سال بسیار چشمگیرتر است. بیش از دو برابر PVC-U، با پیش‌بینی رشد 22 درصدی فروش شیشه‌های آلومینیومی تا سال 2024 به 2.7 میلیارد پوند خواهد رسید.

دلیل محبوبیت آلومینیوم در بخش تجاری، استحکام، انعطاف پذیری، دوام و قابلیت بازیافت آن است. این بدان معناست که قاب‌های باریک سبک وزن می‌توانند قطعات بزرگ شیشه را به طور ایمن در جای خود نگه دارند و حداکثر نور روز و وسیع‌ترین مناظر را ایجاد کنند و ایده آلی برای درب ها و پنجره های بزرگتر و کرتین اول هایی که در دفاتر، کالج ها، بیمارستان ها، مغازه ها و نمایشگاه های اتومبیل و غیره دیده می شوند. پوشش پودری به معنای حداقل نگهداری است در حالی که دوام به طول عمر بیش از 40 سال می دهد و پس از آن قاب آلومینیومی 100٪ قابل بازیافت است.


ستاره نو ظهور در بازار داخلی مسکن

این یک تغییر کامل نقش در بازار مسکن بوده است، به طوری که بیش از 80 درصد پنجره ها و 50 درصد درب های ورودی  الومینیومی در سال 2015 هستند، در مقایسه با تنها 6 درصد برای قاب پنجره های آلومینیومی و 20 درصد برای درب های ورودی آلومینیومی است . دلایلی که برای انتخاب PVC-U در گذشته ارائه شده است عمدتاً حول محور هزینه و راندمان حرارتی بوده است اما همه چیز در حال تغییر است. با پیشرفت های تکنولوژیکی، پنجره ها و درب های آلومینیومی اکنون می توانند به رتبه انرژی قابل مقایسه با پنجره های پلاستیکی دست یابند. پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی با خطوط باریک‌تر، ظاهری زیبا، نگهداری کمتر و دوام بیشتر، زیبایی‌شناسی و ارزش بلندمدت پول را پایین می‌آورند. کیفیت آنها، به علاوه ویژگی های ایمنی و امنیتی را اضافه میکند و جای تعجب نیست که در بازار جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

در واقع، پیش‌بینی‌های نرخ رشد نشان میدهد که آلومینیوم جایگاه ویژه ی در بازار داخلی ساختمان خواهد گرفت. طبق گزارش انجام شده تا سال 2030 تعداد قاب های آلومینیومی پنجره ها 3 درصد افزایش می یابد در حالی که تعداد قاب های PVC-U  پنج درصد کاهش می یابد. و هنگامی که صحبت از درب های ورودی می شود، پیش بینی ها حتی چشمگیرتر هستند. رشد شگفت‌انگیز 27 درصدی درهای آلومینیومی در مقایسه با کاهش 32 درصدی برای PVC-U.
یکی از مناطقی که آلومینیوم در جلوی آن قرار دارد، درب های دوتایی است. در سال 2022 تقریباً 60٪ از درب های دوتایی در ایران از آلومینیوم ساخته شده بودند در حالی که فقط 27٪ با استفاده از PVC-U ساخته شده بودند. درب و پنجره های مونوریل در حال رشد در بازار مسکن داخلی هستند زیرا افراد علاقه ی بیشتری به پنجره های قدی به منظور دست یابی به نور بیشتر و یا ویو بهتر از مناظر بیرون دارند. پپیش‌بینی می‌شود که نصب درب الومینیومی تا سال 2025 رشد قابل‌توجهی داشته باشد، درب های کشویی تا 5 درصد، درهای لولایی تا 10 درصد و درب های مونوریل تا 44 درصد رشد کنند.

سازندگان و نصب کنندگان درب و پنجره اگاه باشید که بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده در این صنعت تعداد تولیدکنندگان پنجره و درب PVC-U در حال کاهش است و 8 درصد نسبت به سال 2014 کاهش یافته است. شما فقط باید به تعداد جستجوهای گوگل برای «پنجره های یو پی وی سی» و «درب های یو پی وی سی» در مقابل پنجره های آلومینیومی» و «درب های آلومینیومی» نگاه کنید تا ببینید صاحبان خانه چه می خواهند.

 

اکثر سازندگان PVC اکنون سیستم های آلومینیومی را ارائه می دهند.

با افزایش رقابت، اکثر سازندگان PVC-U اکنون سیستم‌های جایگزینی را ارائه می‌کنند تا مطمئن شوند که کارشان را از دست نمی‌دهند، وفاداری مشتری را بهبود می‌بخشند و حاشیه‌های کلی را افزایش می‌دهند. اکثر تولیدکنندگان PVC-U در حال حاضر محصولات آلومینیومی را نیز ارائه می دهند، اما تعداد کمی از آنها قاب های چوبی را نیز تولید می کنند.

تقریباً نیمی از نصاب ها اکنون با سیستم های آلومینیومی اشنا هستند.

این یک داستان مشابه برای نصب کنندگان است. اگرچه تعداد نصب کنندگان در و پنجره PVC از سال 2014 تقریباً ثابت مانده است، اما در شرکت هایی که محصولات آلومینیومی ارائه می دهند، 40 درصد افزایش یافته است. از 13281 نصاب درب و پنجره در سال 2017، تقریباً نیمی از آنها (6353) اکنون آلومینیوم عرضه می کنند و انتظار می رود این روند ادامه یابد.
سیستم های درب و پنجره آلومینیومی مناسب را انتخاب کنید.

با وجود تعداد زیادی درب و پنجره آلومینیومی در بازار، اطمینان از انتخاب مناسب برای ارائه به مشتریان بسیار مهم است. شما باید به دنبال:

محصولات با کیفیت بالا از تامین کننده سیستم های قابل اعتماد

پوشش پودری داخلی برای پایان تضمین شده و انتخاب گسترده ای از رنگ ها

زیبایی‌شناسی شگفت‌انگیز با مناظر فوق‌العاده باریک برای به حداکثر رساندن نور روز و ایجاد گسترده‌ترین مناظر

انواع گزینه های طراحی برای ارائه انتخاب بیشتر به مشتریان

طیف وسیعی از درب های ریلی که باید دارای گزینه دو ریل باشد

عملکرد حرارتی عالی با رتبه انرژی A یا A+

محصولات کاملاً آزمایش شده از نظر رطوبت و استحکام

پنجره ها و درب ها با امنیت پیشرفته به طور کامل مطابق با PAS24:2016 تست شده اند

محصولاتی که ساخت، نصب و تنظیم آنها آسان است

علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که تامین‌کننده سیستم‌های آلومینیومی شما سابقه خدمات مشتری خوبی دارد و دارای سطح انبار کافی برای تضمین زمان ساخت درب و پنجره ها هستند.

خوشبختانه، نقشه های معماری در همه موارد با رنگ‌های پرطرفدار طراحی میشوند. اگر مایلید در مورد ساخت یا نصب طیف وسیعی از پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی با کیفیت بالا و با راندمان حرارتی استثنایی بیشتر بدانید، لطفا با کارشناسان گروه صنعتی گلدن وین تماس بگیرید.

 

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟