چرا آلومینیوم بهترین فلز برای ساخت درب و پنجره است؟

چرا آلومینیوم بهترین فلز برای ساخت درب و پنجره است

چرا آلومینیوم بهترین فلز برای ساخت درب و پنجره است ؟

آلومینیوم چیست؟

آلومینیوم یک فلز همه کاره با چندین مزیت است که ترکیب خوبی از استحکام و شکل پذیری را نشان می دهد. همچنین در برابر خوردگی مقاوم است. علاوه بر این، آلومینیوم صیقلی دارای خاصیت بازتاب قوی است و از این رو، می تواند برای اهداف تزئینی و کاربردی مختلف استفاده شود. آخرین ویژگی اما نه کم اهمیت این است که خاصیت جذب صدا دارد و 100% غیر سمی است. بنابراین، این فلز عالی است که می تواند در سطح وسیع تری در سیستم های فنستراسیون استفاده شود.

چرا آلومینیوم؟

در زمان امروز، نیاز و الزامات فنستراسیون مدرن با موفقیت توسط آلومینیوم برآورده شده است. وزن آن حدود 1/3 وزن فولاد و آهن است و محصول نهایی بسیار سبک تری را ارائه می دهد. بر خلاف سایر فلزات، آلومینیوم دارای خواص مکانیکی قوی با روکش های سطحی و رنگ هایی است که قابل انطباق نیستند. این باعث می شود آن را به یک انتخاب سفارشی برای مشتریان تبدیل کنید. خاصیت استحکام آن باعث می شود که آن را برای پروفیل های باریک تری که دیگر پروفیل های فنستراسیون سنتی قادر به انطباق با آنها نیستند، مناسب سازد. آلومینیوم علاوه بر ماشینکاری بودن، می تواند به گونه ای طراحی شود که نیازهای پایداری و کارایی را نیز برآورده کند.

مقاومت در برابر خوردگی

فلز آلومینیوم در برابر خوردگی مقاوم است که به طور طبیعی یک پوشش طبیعی ایجاد می کند. پوشش با یک لایه نازک در تماس با محیط اکسید کننده ایجاد می شود. به طور متوالی از اکسید شدن محافظت می کند. همچنین، انجام عملیات سطحی مانند رنگ آمیزی می تواند فلز کلی را برای استفاده طولانی مدت بداهه کند.

قابلیت بازیافت

آلومینیوم 100٪ قابل بازیافت است و منبع مقرون به صرفه برای تولید است. ذوب مجدد آلومینیوم به انرژی کمتری نیاز دارد. از این رو، به راحتی قابل بازیافت است و در طول فرآیند تولید تا حداکثر سطح ممکن بازیافت می شود.

فلزی سفت که حمل و نقل آن آسان تر و ارزان تر از سایر فلزات است. استحکام آلومینیوم را می توان با استفاده از عناصر آلیاژی مختلف برای ارائه مزایای بهتر از جمله استحکام بالاتر یا تشریفات آسان تر تطبیق داد. بنابراین، ماهیت سبک وزن آن، آن را به فلزی محکم برای صنعت فنستراسیون تبدیل می کند.

افت قیمت آلومینیوم
انعکاس پذیری و شکل پذیری

این فلز منعکس کننده خوبی برای نور و گرما است. سقف سبک با پوشش آلومینیومی به بازتاب 95 درصد نور خورشید کمک می کند. آلومینیوم ماهیت شکل پذیری خوبی دارد. به دلیل شکل پذیری و نقطه ذوب پایین، آلومینیوم را می توان به روش های مختلفی فرآوری کرد. علاوه بر این، به محصولات آلومینیومی اجازه می دهد تا در طرح های مورد نظر مانند اشکال هندسی، ورق، میله، سیم یا لوله شکل بگیرند.

عایق کامل

  1. سرما و گرما را در زمستان حفظ می کند و برعکس در تابستان.
  2. در صورت درخواست شیشه دوجداره موجود است که می تواند عایق نهایی را ارائه دهد.
  3. ایمن در قبوض گرمایش و سرمایش.
  4. بسیار بهداشتی:گرد و غبار، باد و باکتری ها را در حالت بسته بودن حفظ می کند.
  5. عملاً نیازی به نگهداری ندارند.
  6. بدون نیاز به نقاشی.
  7. نیاز به سنباده زدن ندارد.
  8. بدون تاب برداشتن.
  9. ایمنی فوق العاده با سیستم های قفل چند نقطه ای بسیار پیشرفته.
  10. سر و صدای بیرون را مسدود می کند و با مسدود نگه داشتن صدای داخل خانه، حریم خصوصی را حفظ می کند.
  11. محصولات کاملا قابل بازیافت هستند.
  12. رنگ های مختلف.
    13.استحکام بالا
  13. آلومینیوم تحت تأثیر باد، ذرات گرد و غبار، خورشید و سایر عناصر طبیعی قرار نمی گیرد.
  14. پاک شوندگی راحت.
  15. کارکرد آسان.
  16. ریل های بالابر یکپارچه.

درب و پنجره آلومینیومی با کیفیت عالی
برنامه های ساخت و ساز سریع امروزی، سیستم های درب و پنجره آلومینیومی می طلبد به دلیل: نوآوری در طراحی، انعطاف پذیری، کیفیت بالا، ساخت ساده، نصب سریع، عملکرد عالی و تعهد پشتیبانی قوی. سیستم‌های درب و پنجره آلومینیومی ممتاز گروه صنعتی گلدن وین با گسترش خدمات پشتیبانی بی‌نظیر، تمامی نوع پنجره های الومینیومی را ارایه میدهد.

تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی در ایران

گلدن وین یکی از معدود تولیدکنندگان درب و پنجره دوجداره آلومینیومی است که راه حل سیستم کرتین وال را برای تمام سیستم های درب و پنجره آلومینیومی شما ارائه می دهد. در کنار انواع سبک ها و طرح ها، تمامی درب ها و پنجره های آلومینیومی خاص را می تواند با هر مشخصات و پیکربندی سفارشی ساخت.

5 حقیقت در مورد پنجره های آلومینیومی

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟