چرا الومینیومی انتخاب بهتری برای قاب پنجره هاست؟


دلایل اصلی برای انتخاب قاب های آلومینیومی در نصب پنجره

هنگام بحث در مورد تعمیرات یا تعویض پنجره است، شیشه معمولاً دغدغه اصلی اکثر مردم است. بسیاری از مردم اغلب قاب پنجره را نادیده می گیرند که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. قاب پنجره جدا از ایجاد امنیت، جذابیت بصری و دوام زیادی به پنجره های شما می دهد.

به همین دلیل است که شما باید یک ماده با ماندگاری طولانی مانند آلومینیوم را انتخاب کنید تا تضمین کنید که قاب پنجره شما به هدف خود عمل می کند. انتخاب اشتباه برای قاب پنجره مطمئناً باعث می شود که در آینده زمان زیادی را تلف کنید و همچنین پول اضافی را تلف کنید. از این رو همیشه توصیه می شود در این زمینه یک انتخاب دقیق و هوشمندانه داشته باشید. بیایید به 5 دلیل اصلی که چرا قاب پنجره های آلومینیومی بهترین انتخاب هستند و چگونه می توانید از آنها بسیار سود ببرید نگاه کنیم.

  1.  فریم پنجره آلومینیومی ماندگاری بالایی دارد

قاب پنجره های آلومینیومی اغلب تحت محافظت یا پوشش های سطحی مانند آنودایز یا پوشش پودری قرار می گیرند تا در برابر زنگ زدگی و بادوام تر شوند. این منجر به قاب های پنجره با مقاومت عالی در برابر آب و هوا و خوردگی می شود.

فریم پنجره های آلومینیومی به راحتی متورم نمی شوند، ترک نمی خورند، شکافته نمی شوند، تاول نمی زنند، حتی زمانی که در معرض آب و هوای شدید قرار می گیرند. یک لایه آنی از اکسید آلومینیوم هنگام تماس با هوا بر روی سطح آلومینیوم ظاهر می شود و از آن در برابر عناصر محافظت می کند.

آلومینیوم به دلیل استحکام ساختاری بهترین ماده برای درب و پنجره است و برای انواع منازل و ادارات مناسب است.

  1.  قاب پنجره های آلومینیومی قوی و سبک هستند

آلومینیوم بسیار سبک تر از فولاد یا مس است و یکی از سبک ترین فلزاتی است که در تجارت تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که ماهیت آن کاملاً سبک است، فریب ظاهر و احساس قاب های آلومینیومی را نخورید و استحکام آن را دست کم بگیرید.

  1.  قاب پنجره آلومینیومی تعمیر و نگهداری کم است

نگهداری از قاب پنجره های آلومینیومی ساده و مقرون به صرفه است زیرا مواد زنگ نمی زند و لکه نمی شود. آنها فقط باید چند بار در سال تمیز شوند. شما حتی نیازی به محلول های تمیز کننده تخصصی ندارید. پنجره های آلومینیومی شما ممکن است به سرعت با آب صابون تمیز شوند و سپس با یک حوله نرم خشک شوند. این باعث می شود آنها به خوبی کار کنند و کاملاً جدید به نظر برسند.

  1.  آنها مقرون به صرفه هستند

آلومینیوم نسبت به سایر مواد مانند چوب بسیار ارزان تر است. حتی در مقایسه با پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده (UPVC)، که گاهی اوقات به عنوان یک جایگزین ارزان معرفی می شود. آلومینیوم ترکیبی عالی از مقرون به صرفه بودن و دوام را فراهم می کند و آن را به بهترین انتخاب برای بسیاری از صاحبان خانه تبدیل می کند.

  1.  آنها سازگار با محیط زیست هستند

با توجه به اینکه آلومینیوم 100% قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد است، در مقایسه با uPVC یک انتخاب مسئول محیط زیست است. آلومینیوم همچنین تضمین می کند که از منابع طبیعی ما به طور مسئولانه استفاده می شود. آن را به یک انتخاب پایدار عالی تبدیل می کند.

نتیجه

اگر می‌خواهید پنجره‌هایی محکم، بادوام، ساده برای تعمیر و بسیار پایدار باشند، پنجره‌های آلومینیومی سرمایه‌گذاری عاقلانه‌ای هستند. علاوه بر تمام مزایای مفید آنها، ظاهر قابل توجهی نیز دارند که منجر به خطوط واضح و شفاف می شود که به خوبی در ساختارهای مدرن مناسب است. حتی در ساختمان‌های تاریخی، آنها فوق‌العاده به نظر می‌رسند و کنتراست قابل توجهی را اضافه می‌کنند.

تمام اقلام گروه صنعتی گلدن وین در تاسیسات پیشرفته ما در اصفهان با استفاده از ماشین آلات پیشرفته آلمانی با بالاترین کیفیت ساخته می شوند. گروه صنعتی گلدن وین خدمات نهایی، از جمله طراحی، ساخت و نصب را برای تمام نیازهای درب و پنجره آلومینیومی شما ارائه می دهد.

آلومینیوم بر خلاف فولاد فوق العاده بادوام و مقاوم در برابر دماهای سرد است. در واقع، آلومینیوم هر چه سردتر می شود قوی تر می شود.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟