نرده های شیشه ای چقدر ایمن هستند؟

نرده های شیشه ای چقدر ایمن هستند

نرده های شیشه ای چقدر ایمن هستند ؟

علی رغم اینکه نرده شیشه ای یک انتخاب محبوب برای معماران و طراحان داخلی است ، بسیاری از افراد به دلیل نگرانی در مورد ایمنی از نصب نرده های شیشه ای پرهیز می کنند. شیشه به عنوان شکننده و آسان شکستن شهرت دارد ، بنابراین در عوض بسیاری از مردم نرده های چوبی یا فلزی را انتخاب می کنند.

تا زمانی که از یک تامین کننده معتبر خرید می کنید و نرده های شیشه ای خود را به درستی نصب می کنید ، نرده های شیشه ای بسیار ایمن هستند. در ادامه چهار واقعیت اطمینان بخش در مورد ایمنی نرده های شیشه ای را بخوانید.

نرده های شیشه ای چقدر ایمن هستند

نرده های شیشه ای چقدر ایمن هستند

1. نرده های شیشه ای باید با شیشه های ایمنی ساخته شوند

قانون ایمنی ساخت نرده های شیشه ای را باید با شیشه های ایمنی تهیه کرد. دو نوع شیشه ایمنی مجاز است:

شیشه سکوریت (که به آن شیشه معتدل نیز می گویند)

شیشه لمینت

شیشه سکوریت معتدل شده است. این بدان معنی است که شیشه را تا دمای 700 درجه سانتیگراد گرم کرده و سپس به سرعت خنک می کنیم که باعث ایجاد یک لایه قوی در دو طرف شیشه شده و کشش را در داخل هسته شیشه قفل می کند. این روند ساده به این معنی است که شیشه معتدل تقریباً چهار برابر شیشه شناور معمولی است. اگر شیشه سخت شده شکسته شود ، به خرده های بزرگ شکسته نمی شود. درعوض به قطعات کوچکتر و کم خطرتر خرد می شود که به راحتی پاک می شوند.

شیشه های چند لایه از غشا پلاستیکی یا رزینی بین دو صفحه شیشه ای مقاوم ساخته می شود. در صورت شکستن یکی از صفحات شیشه ، غشا مانند یک “شبکه ایمنی” کار می کند و صفحه دوم شیشه را از خرد شدن محافظت می کند.

شیشه ایمنی گزینه ارزان نیست ، بلکه یک ماده فنی است و براین اساس قیمت دارد. با شیشه ایمنی “ارزان” ایمنی خود و دیگران را به خطر نیندازید – فقط از تامین کنندگان معتبر خرید کنید.

2. ضخامت شیشه بر ایمنی نرده تأثیر می گذارد

فقط نوع شیشه مهم نیست. ضخامت شیشه نیز می تواند مهم باشد. به این دلیل که محیط های مختلف و کاربردهای مختلف به معنای نیازهای مختلف بارگیری روی سیستم شیشه و نرده به عنوان یک کل است.

برای حذف پیچیدگی انتخاب ضخامت شیشه مناسب ، نرده خود را از گلدن وین انتخاب کنید و می دانید که هر نرده با شیشه ساخته می شود که تحت هر شرایطی از استانداردهای ایمنی برخوردار است. نرده های شیشه ای اسپیگات با شیشه های مقاوم 10 میلی متر ساخته شده و نرده های شیشه ای Frameless (فریملس)به صورت استاندارد با شیشه های چند لایه مقاوم عرضه می شوند.

بر خلاف نرده های ساخته شده از چوب یا فولاد ، یک نرده شیشه ای ساخته شده با نرده و حفاظ استیل آلومینیوم  آنادایز و مسیر پایه ها (در صورت لزوم) به حداقل تعمیر و نگهداری احتیاج دارند و با مداخله اندک شما ایمن خواهند ماند. نیازی به نگرانی در مورد پوسیدگی یا زنگ زدگی بر عملکرد نرده نیست. ضمانت چند ساله ما در مورد آنودایزینگ و یکپارچگی ساختاری به این معنی است که شما می توانید خیالتان راحت باشد ، زیرا می دانید که دارایی شما و ساکنان آن به عنوان خانه امن است.

3.نرده های شیشه ای گزینه مطمئنی است

شیشه برای صعود سطح آسانی یا وسوسه انگیز نیست. در مقایسه با آهن آلات فانتزی یا نرده های چوبی با میله های افقی ، هیچ پایه مشخصی وجود ندارد. در حقیقت ، نرده های شیشه ای حتی دارای براکت های قابل مشاهده نیستند – که در غیر این صورت ممکن است به عنوان یک پایه خاص تعیین شده عمل کنند. این سطح صاف برای کودکان خردسال به همان اندازه که برای افراد عمومی که باید دانش بیشتری داشته باشند مناسب است و باعث می شود که نرده های شیشه ای یک انتخاب عالی برای ساختمانهای عمومی و همچنین خانه های خصوصی باشد. می خواهید نرده شیشه ای خود را حتی ایمن تر کنید؟ نرده های شیشه ای ما می توانند تا 1.8 متر ارتفاع تهیه کنند وهمه را با ایمنی محصور نگه دارد.

4.نرده های شیشه ای به معنای دید آسان تری برای همه است

نرده های شیشه ای به همه اجازه می دهد از این منظره لذت ببرند. این ممکن است به نظر یک مزیت ایمنی نباشد اما صدای ما را بشنوید. از آنجا که همه می توانند به وضوح ببینند ، هیچ کس وسوسه نمی شود که روی مبلمان بایستد یا خود را برای رسیدن به دید بهتر منتقل کند. و این به معنای کاهش احتمال تصادفات احتمالی است. همچنین نرده های شیشه ای را به گزینه ای مناسب برای خانواده ها تبدیل می کند – همه از کودکان کوچک گرفته تا والدین مسن با تحرک محدود می توانند با خیال راحت روند دنیا را تماشا کنند.

آیا می خواهید در مورد ایمنی نرده های شیشه ای ما بیشتر بدانید؟ تیم متخصص مراقبت از مشتری ما در اینجا هستند تا در مورد سوالات شما به شما کمک کنند. اینجا تماس بگیرید.

09135700059

03136612010

مقاله

291 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟