نحوه صحیح استفاده از درب و پنجره دوجداره

نحوه صحیح استفاده از درب و پنجره دوجداره

نحوه صحیح استفاده از درب و پنجره دوجداره

هر ساخت ‌و سازی و به‌ پا داشتن ساختمانی، نیاز به استفاده از تجهیزات ابتدایی مانند درب و پنجره دارد. باید در انتخاب درب و پنجره مناسب در این باره دقت کافی را داشته باشید، ولی موضوع مورد بحث ما در این مقاله راجع به خرید درب و پنجره دوجداره نیست بلکه موضوع دیگری را مورد بحث قرار خواهیم داد.

در ادامه ای مقاله سعی داریم تا در مورد نحوه صحیح تمیز کردن و استفاده از درب و پنجره دوجداره اطلاعاتی به مخاطبان عزیز دهیم و درباره درب و پنجره دوجداره و هم چنین پنجره یو پی وی سی نیز صحبت هایی داشته باشیم.

درب و پنجره یو پی وی سی چه خصوصیاتی دارند؟

همانطور که از نام این نوع پنجره‌ ها پیداست از مواد UPVC ساخته می‌شوند و بیشتر از درب‌ های آلومینیومی مقاومت دارند و در اندازه و طرح‌ های مختلف تولید می‌شوند که رنگ‌های متنوعی نیز دارند.

امنیت در این نوع پنجره‌ها حرف اول را می‌زند و به دلیل طراحی و نحوه تولید این نوع پنجره‌ها، هوای ورود و خروج با موانع زیادی روبه رو است و در هنگام استفاده از این نوه پنجره‌ها اتلاف انرژی قابل مشاهده‌ای وجود ندارد.

حالا که توضیح مختصری از پنجره یو پی وی سی را به اطلاع شما رساندیم بهتر است به سراغ بحث اصلی که نحوه صحیح استفاده از درب و پنجره یوپی وی سی است برویم.

مزیت پنجره های upvc

مزیت‌ های این نوع پنجره به دلیل نظافت و تمیزکاری آسان آن‌ هاست که خرید این نوع درب و پنجره را سهل و آسان کرده است. این نکته را به یاد داشته باشید که به دلیل حساسیت قاب و یا فریم این نوع پنجره به مواد شیمیایی ماند سفید کننده‌ها، استفاده از این گونه مواد شیمیایی را به صفر برسانید و با استفاده از مقداری آب و صابون و یک پارچه نخی تمیز این کار را انجام دهید.

درب و پنجره یو پی وی سی اصفهان با دارا بودن برترین کیفیت می تواند انتخاب مناسبی برای تمام افرادی باشد که در حال ساخت و ساز هستند و به دنبال درب و پنجره‌ های با کیفیت برای خانه خود می باشند.

مزیت‌ های دیگر این پنجره استفاده آسان و کاربردی بودن آن است. و در زمان باز کردن پنجره در قسمت تک قاب آن زاویه بسیار مناسبی وجود خواهد داشت. البته برای بیشتر شدن کارایی پنجره یوپی وی سی پیشنهاد میشود که از پنجره هایی که بصورت افقی باز یا به اصطلاح کشویی باز می شوند استفاده شود تا تمام فضای داخل پنجره آزاد باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

نکات مورد توجه در نگهداری از درب و پنجره UPVC

برای اینکه عمر پنجره مورد استفاده بیشتر شود باید وظایف مربوط به تعمیرکاری و روغن کاری آن در مواقع منظم وبه صورت روتین انجام شود و زمانی را برای این کار اختصاص دهید و قطعات مکانیکی درب و پنجره را در فواصل زمانی مرتب انجام دهید.

حتی برای نظافت لاستیک‌های درزگیر این نوع پنجره ها نیز زمانی را مشخص کنید که کار تمیزکاری با یک پارچه نرم و مقداری شوینده را به درستی انجام دهید تا هم تمیزی درب و پنجره را داشته باشید وهم اینکه لاستیک ها و درزگیر ها انعطاف خود را حفظ کنند.

به دستگیره‌ های پنجره دقت کافی داشته باشید که هرز نشوند و از کار نیافتند و دقت به این قسمت ها را نیز مورد توجه قرار دهید و پیچ های هرز شده را سفت نمائید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

و اما مهم ترین و در عین حال ظریف‌ترین قسمت یک پنجره یو پی وی سی، شیشه های آن است که سعی کنید با توجه به ظرافت شیشه این مورد را نیز در نظر داشته باشید و به آرامی با یک دستمال آنتی باکتریال تمیزی آن را انجام دهید. البته در این بین نیز این نکته را در نظر داشته باشید که شیشه کاملا در داخل قاب یو پی وی سی جای خود را محکم کرده باشد و احتمال افتادن و خارج شدن آن نباشد که خسارات جدی متوجه شما شود.

در نهایت، در زمان وزش بادهای شدید از بسته بودن پنجره های دو جداره مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای ساختمان بوجود نیاورند.

کلام آخر

در مقاله فوق درمورد نحوه صحیح استفاده از درب و پنجره دو جداره اطلاعاتی داده شد و برخی از موارد نگهداری از این نوع پنجره ها نیز ذکر شد. امیدواریم که خوانندگان عزیز با رعایت این نکات بتوانند از پنجره های خود مراقبت کافی را داشته باشند درب و پنجره دوجداره اصفهان و همچنین، پنجره یو پی وی سی اصفهان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟