مسئولیت ناپذیری در اجرا و نظارت بر ساختمان


جبارعلی ذاکری در نشست شورای فنی استان، گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی و نظام فنی و مهندسی، در نظارت و اجرا دقیق و جدی باشند شاهد این حد از تخریب نبودیم.
وی تاکید کرد: لازم است آسیب‌های این حوزه علت‌یابی شده و با رعایت دقیق اصول فنی و مقررات ملی، پیشگیری های لازم در جهت تامین ایمنی در ساختمان‌ها اتخاذ شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه شورای فنی استان در مدیریت پروژه ها و نظام فنی و عمرانی استان، رعایت اصول فنی و نظارت دقیق بر پروژه های دستگاه‌های اجرایی، گفت: این شورا به عنوان عالی ترین مرجع رسیدگی به پروژه های عمرانی است که با هم فکری و در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های فنی و اجرایی نسبت به رفع مشکلات و سرعت دهی به اجرای طرح ها باید اقدام کند.
وی با بیان اهمیت مطالعات در پیشگیری از معضلات و مشکلات در حین اجرای طرح های عمرانی، اظهار داشت: وقوع حوادث غیرمترقبه ازجمله زلزله، از مخاطرات جدی در کلانشهرها هستند که پروژه های عمرانی، زیربنایی و سرمایه گذاری های انجام شده را تهدید می‌کنند.
در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای فنی استان در مورد نهادینه سازی مبحث 22 مقررات ملی ساختمان  به بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبر فارس

اخبار

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟