مزایا و معایب درب های دوبل


یکی از گزینه های جایگزین درب های فرانسوی و درب های کشویی، درب دو تایی است که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. مزایا و معایب زیادی در درب های دوتایی وجود دارد، مانند سبک شیک و عملکرد صرفه جویی در فضا.

در این مقاله در گروه صنعتی گلدن وین، می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که بسیاری از افراد هنوز می پرسند: “درهای دوتایی چیست و چه مزایایی دارند؟”

 

اگر به درب در اصفهان علاقه دارید، این مقاله را بر اساس تجربیات متخصص ما بخوانید.

 

درب های دوبل چیست؟

درب های دوتایی درهایی هستند که به صورت کشویی باز می شوند و از مجموعه ای از پانل ها ساخته شده اند که روی دیوار تا می شوند. اگرچه درب‌های معمولی و تک لنگه در اکثر خانه‌های مدرن استاندارد هستند، اما زمانی که می‌خواهید از فضای خانه‌تان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، می‌توانند بسیار ناخوشایند باشند.

از آنجایی که این نوع درب ها را می توان در داخل یا خارج از خانه شما نصب کرد، بدون از دست دادن حس فضا، هیچ جایگزین بهتری برای درب های دوتایی وجود ندارد. آنها همچنین می توانند دروازه ای برای ورود به باغ شما یا حتی راهی برای تقسیم یک اتاق بزرگتر باشند.

 

 

اغلب در مورد تفاوت بین درب های کشویی و درب های دوتایی سردرگمی وجود دارد. درب های دوتایی به عنوان بخش مهمی از عملکرد خود به دونده و کشویی نیاز دارن

 

درهای کشویی استاندارد اساساً از دو برگ تشکیل شده اند و تنها یکی از برگ ها حرکت می کند. اما درهای دو تاشو به طور همزمان کشویی و جمع می شوند، بنابراین می توان تقریباً کل دیافراگم را باز کرد.

انتخاب بین درب دو تایی و درب کشویی می تواند تصمیم دشواری به نظر برسد. هر دو درب از نظر بصری جذاب هستند و مزایایی را ارائه می دهند – اما به روش های مختلف!

 

مقدار قابل توجهی از انعطاف پذیری در هر دو درب های دوتایی داخلی و خارجی را می توان مطابق با هر نیازی سفارشی کرد.

صحبت از درب های دوتایی داخلی و خارجی شد، آنها برای درهای خارجی فوق العاده هستند، زیرا به شما این امکان را می دهند که به راحتی مانع بین فضای داخلی و خارجی خود را باز کنید.

این ویژگی برای سرگرمی های تابستانی یا برای مراقبت از بچه ها هنگام بازی در باغ عالی است.

از آنجایی که درها هنگام باز بودن فضای زیادی را چه در داخل و چه از بیرون اشغال نمی کنند، برای فضاهای نشیمن یا باغ های محدود عالی هستند.

بیایید جوانب مثبت و منفی درب دوتایی را بیان کنیم.

 

طرفداران

– انعطاف پذیری

جدا از اینکه به طرز فریبنده ای تمیز می شوند و به راحتی توسط خودتان تعمیر و نصب می شوند. درب های دوتایی از نظر پیکربندی انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند.

می توانید تعداد برگ ها، اندازه هر کدام، جهت باز شدن و موارد دیگر را انتخاب کنید. به علاوه، اگر درب های آلومینیومی را انتخاب کنید، طیف گسترده ای از رنگ ها را نیز برای انتخاب خواهید داشت.

 

چشم انداز

بارزترین مزیت استفاده از درب تاشو خارجی، مناظر دیدنی آن است. شما می توانید کمی فضای باز را به داخل خانه بیاورید و حسی از زندگی با طرح باز ایجاد کنید که درهای کشویی نمی توانند تکرار شوند.

 

اندازه باز شدن

یکی از بزرگترین مزایای درب های دوتایی این است که می توانند تقریباً 90٪ از کل راه ورودی را باز کنند. آنها برای راه های ورودی بزرگ ایده آل هستند.

 

امنیت

این یک نگرانی برای کسانی است که 100٪ در مورد امنیت درب های تاشو مطمئن نیستند. آنها می توانند در واقع نسبت به سایر انواع درهای خارجی بسیار ایمن باشند.

اگر امنیت یک نگرانی اصلی برای شما باشد، قطعاً شیشه تقویت شده گزینه معقولی است. در نهایت، همیشه می‌توانید یک زنگ هشدار نصب کنید، که کمی بیشتر به شما فکر می‌کند.

نصب و راه اندازی

هنگامی که اندازه درب مناسب را انتخاب کردید، نصب درب های دوتایی نسبتا آسان است. اگر دانش کافی دارید و به توانایی‌های خود اطمینان دارید، باید بتوانید نصب یک داخلی را خودتان انجام دهید، اما اگر به دنبال نصب درب‌های دو تاشو خارجی هستید، به شدت توصیه می‌کنیم از کمک حرفه‌ای استفاده کنید.

 

منفی

– هزینه

درهای دو تاشو واقعاً می توانند هزینه بیشتری نسبت به سایر گزینه ها داشته باشند، زیرا آنها پیچیده تر هستند و نیاز به ساخت بیشتری دارند. این کاملاً به سازنده ای که انتخاب می کنید بستگی دارد.

اندازه دیافراگم و سبک درب مورد نظر شما جنبه های دیگری برای تعیین هزینه است.

در نظر بگیرید که درب های آلومینیومی دو تاشو گران تر از یو پی وی سی هستند زیرا دوام آنها طول عمر بسیار بیشتری دارد و در دراز مدت آنها را به انتخاب مقرون به صرفه تری تبدیل می کند.

 

انتقال سرد

ایده انتقال در سرما می تواند متفاوت باشد. درب‌های دوبله با کیفیت خوب و مناسب هرگز نباید خیلی سرد باشند، اگرچه اگر درهای دوتایی خارجی شما در یک روز گرم کاملاً باز شوند، می‌توانند بدون استفاده از تهویه مطبوع گران قیمت یا پنکه‌های ضعیف به خنک کردن خانه شما کمک کنند. .

همچنین نوع شیشه ای که انتخاب می کنید تاثیر جدی بر بازده حرارتی درب های شما خواهد داشت.

بعلاوه، پنجره‌های بزرگ‌تر تمام روز را به نور خورشید می‌گذرانند، و اگر شب‌ها درهای خود را با پرده یا پرده تزئین کنید، این گرما باید در دام باقی بماند.

 

قاب ها

هر شیشه تاشو قاب مخصوص به خود را دارد که در صورت بسته شدن می تواند به معنای نمای کمی مسدود باشد.

 

-آستانه

اگرچه عدم وجود آستانه افزایش یافته از نظر ایمنی مثبت است، اما در صورت عدم نصب صحیح می تواند مشکل ایجاد کند.

 

امیدواریم توانسته باشیم به شما بینشی در مورد اینکه دقیقاً درب های دوتایی چیست و چه مزایا و معایب درب های دوتایی را باید برای کاربردهای داخلی و خارجی در نظر بگیرید، به شما ارائه دهیم.

در گروه صنعتی گلدن وین، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم بگیرید که آیا درب‌های دوتایی برای خانه شما مناسب هستند یا خیر، و از طریق تنظیمات مختلف و انتخاب‌های طراحی موجود برای کمک به شما در تصمیم‌گیری درست استفاده کنید. پس از تماس با ما دریغ نکنید. اکنون با ما تماس بگیرید.

 

مقاله

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟