مزایای پنجره دو جداره

مزایای پنجره دو جداره

  1. صورتحساب های انرژی کمتر

آمار نشان می دهد که نزدیک به 50 تا 70 درصد گرمای خانه های ما از طریق پنجره های تک لعاب از بین می رود. از آنجا که پنجره های دو جداره نتیجه عکس دارند ، به شما کمک می کنند در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید

 

  1. ایمنی در منزل

آیا می دانید پنجره های دو جداره اصفهان بسیار قوی تر از پنجره های تک جداره هستند؟ این امر به ایمنی بیشتر پنجره های دو جداره کمک می کند ، زیرا شکستن شیشه های سخت شده برای سارقین بسیار سخت تر است

 

  1. خانه مسالمت آمیز

پنجره های دو جداره می توانند تا 60٪ از سر و صدای خارج را کاهش دهند. این امر به ویژه برای کسانی که در نزدیکی مناطق شلوغ شهری زندگی می کنند بسیار مهم است.

 

  1. مبلمان شما را ایمن نگه می دارد

اگر برخی از مبلمان در معرض نور خورشید قرار بگیرند ، گرما می تواند به آنها آسیب برساند. با این وجود پنجره های دو جداره میزان تابش مستقیم نور خورشید و گرما به خانه شما را کاهش می دهد ، بنابراین خطر آسیب دیدن مبلمان ، نقاشی ها ، فرش و سایر اشیااطراف خانه را از بین می برد.

         5- ارزش خانه را افزایش دهید

خانه ای با پنجره های دو جداره نصب شده دارای ارزش بالاتری نسبت به خانه های فاقد آن است. بنابراین ، پنجره های دو جداره نه تنها به دلایل ذکر شده در بالا بلکه در بلند مدت یک سرمایه گذاری کارآمد هستند ، در صورتی که تصمیم دارید خانه خود را در آینده بفروشید.

 

  1. رد پای کربن خود را کاهش دهید

شیشه های دو جداره می توانند میزان انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) را از طریق گرمایش و سرمایش به میزان قابل توجهی کاهش دهند و این باعث کاهش اثر کربن شما در زمین می شود.

مزایای پنجره دو جدارهمعایب پنجره دو جداره

 

  1. گرما به دام افتاده

در حالی که این ویژگی پنجره های دو جداره همان چیزی است که آنها را در فصول سرد بسیار منحصر به فرد و کاربردی می کند ، اما در تابستان می تواند نتیجه عکس داشته باشد. برای رفع این مشکل ، شما می توانید ویندوز خود را رنگ کنید ، اما این ممکن است به هزینه کلی اضافه کند.

 

  1. قابل تعمیر نیست

پنجره های دو جداره قابل رفع نیستند. اگر مهر و موم پنجره ضد هوا نباشد ، می توان تراکم را بین شیشه های شیشه مشاهده کرد. از آنجا که پنجره ها از قبل مهر و موم شده اند ، نمی توان آنها را از هم جدا کرد تا مشکل برطرف شود. تنها راه حل تعمیر کل پنجره است.

 

  1. با خانه های قدیمی مطابقت نداشته باشید

اگر خانه ای دارید که به سبک معماری قدیمی ساخته شده است ، ممکن است این پنجره ها با زیبایی کلی خانه ترکیب نشوند. با این وجود ، برخی از شرکت های شیشه دوجداره وجود دارند که پنجره های دو جداره مخصوص این نوع خانه ها تولید می کنند.

تولیدکننده درب و پنجره دوجداره

 

         4- هزینه اولیه

از آنجا که پنجره های دو جداره حاوی دو صفحه شیشه ای هستند و بنابراین از مواد بیشتری برای تولید آنها استفاده می شود ، به طور پیش فرض هزینه آنها افزایش می یابد. اگرچه ابتدا میزان پس انداز شما در دراز مدت را در نظر می گیرید ، این مسئله نگران کننده نخواهد بود. از این رو ، پنجره های دو جداره به احتمال زیاد سرمایه گذاری ارزشمندی برای هرکسی محسوب می شوند.

 

پنجره دو جداره چگونه کار می کند؟

پنجره های تک لعاب به گونه ای طراحی شده اند که هنگام جلوگیری از ورود هوا و اشیا به خانه ، می توانند نور را وارد کنند. ضخامت آنها فقط چند میلی متر است ، از این رو گرما به راحتی از طریق آنها جریان می یابد و گرم شدن یا خنک شدن خانه را دشوارتر می کند. از طرف دیگر ، پنجره های دو جداره باعث می شوند هنگام عایق بندی خانه از عناصر بیرون ، نور وارد شود

 

اجزای پنجره دو جداره

6 جز اصلی واحد پنجره دو جداره وجود دارد: ظرف های شیشه ای ، مهر و موم اولیه ، مهر و موم ثانویه ، حفره و میله فاصله دار. بعلاوه ، غالباً بین شیشه ها ماده خشک کننده وجود دارد تا رطوبت را جذب کرده و از ایجاد مه در بین آنها جلوگیری کند. علاوه بر این ، پنجره ها می توانند شفاف ، رنگی یا لایه ای با پوشش بازتابنده باشند.

مزایای پنجره دو جدارهپنجره های دو جداره به چندین روش مختلف عایق بندی می شوند. اولاً ، داشتن دو صفحه شیشه ای باعث می شود که گرما دشوار نباشد.

 

دوم و مهمترین ، هوای محبوس شده بین شیشه ها به دلیل قدرت عایقی است که تولید می کند

از آنجا که گرما حرکت سریع مولکول ها است (هرچه ماده داغتر باشد ، مولکول ها سریعتر حرکت می کنند) هنگام حرکت مولکول های تحریک شده و برخورد با مولکول های دیگر ، گرما پخش می شود. این فرآیند رسانایی نامیده می شود. در نتیجه این فرآیند ، هوای بین شیشه های شیشه به عنوان یک عایق عمل می کند و فرار گرما از بیرون را بسیار دشوار می کند.

 

هدف از پوشش ها (رنگی ، انعکاسی) جلوگیری از گرم شدن آفتاب در اتاق ، به عنوان مثال ، یا کاهش نور وارد شده است.

 

بهترین تأمین کنندگان پنجره دو جداره در انگلستان را پیدا کنید

نصب پنجره های دو جداره یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای خانه شما است. با این حال ، برای استفاده بیشتر از آنها ، مراقبت مناسب از آنها مهم است. میزان نگهداری پنجره های دو جداره به مواد قاب ها و نوع شیشه بستگی دارد. به طور کلی ، مهم است که آنها را 2-3 بار در سال تمیز کنید تا در امان باشید.

 

 

مقاله

53 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید

ارسال
پشتیبانی واتس‌اپ
سلام 👋
چطور میتونم کمکتون کنم؟